Hoi dames, nou nog 2 daagjes dan kan ik er een testje tegenaan gooien! Voel me alleen nu wel grieperig worden, weet niet of het dat wat met zwangerschap te maken heeft maar ben benieuwd!
@sammy, spannend!!! ik zou gewoon de kv 2v5 nemen als ik jou was en de cb voor erbij als je twijfelt alleen kan die erg gemeen zijn....het komt nogal vaak voor dat er een dikke plus verschijnt tijdens t doorlopen, en als de test verder loopt dat ie weer verdwijnt...dus dan wordt je eerst helemaal blij om vervolgens verdrietig te kunnen worden....dus ik zou zeggen gewoon de kv, en als je een streep ziet en hij is licht dan een cb plus erbij duimen draaien hoor!
Oh dat moeten we niet hebben nee haha! Dan maar idd gwn voor de kv! Alleen ben wel erg bang om te testen hoor, ben van plan om zaterdag in alle rust een testje te doen, dat geeft de rode duivels ook een speling. Mochten ze toch willen doorbreken! Maar toch erg bang voor een teleurstelling hoor! Weet even niet wat ik met mezelf aan moet Bedankt voor je tip babyfotograaf!
@sammy, ooooh wat ken ik dat gevoel toch goed! probeer afleiding te zoeken??? voor je t weet is t zaterdag!
Hier daarnet ook beetje rozeslijmverlies toen ik naar het toilet ging (moet pas in het weekend ongesteld worden), voel me al enkele dagen grieperig. En zaterdag was ik echt kots misselijk, buikkrampen gehad. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook het grieperig gevoel maar niet de misselijkheid die ik nu heb. We zijn eigenlijk helemaal niet bezig met zwanger worden, hebben wel 1 maal onveilig gevreeën tijdens de vruchtbare dagen, dus nu toch beetje hoop dat het raak is
Hoi Happy3! Oh wat spannend! Wie weet is het raak voor je! Hou me op de hoogte, zal leuk zijn als het voor ons beide raak is!
Ik heb ook last van bruin/oranje achtige afscheiding sinds gisteren zit nu op 4 dpo .... word er wel onZeker van wat dit kan wezen
hoi meiden, ik en mijn vriend willen graag aan een kindje beginnen. ik ben nu 2 weken gestopt met de pil, en me eerste ongesteldheid al gehad. de laaste 2 dage moet ik vaker naar de wc (zowel grote als kleine boodschap) ben af en toe wat humeurig tegen me vriend en ben erg moe. kan het zijn dat je al ZO snel symptomen krijgt?? en kan je dan nu al een test doen of moet k wachten tot ik ''eigenlijk'' weer ongesteld moet worden? hopelijk heeft iemand raad/tips??
Ja het is echt heel lastig! Daarom dat ook graag ervaringen hoor van anderen. Maar volgens mij is een innesteling op 4dpo erg snel? maar heb er echt geen ervaring mee. Hoop voor je dat het iets positiefs is!
Ik denk dat ik deze ronde toch weer pech heb.. Verlies een beetje rood slijm dus ben bang dat de rode duivels misschien morgen toch doorkomen.. helaas
hmm als je 2 weken geleden gestopt bent met de pil dan heb je je onttrekkingsbloeding gehad, en geen echte menstruatie... humeurig en erg moe kan ook komen doordat je lichaam alles nu zelf weer moet gaan doen i.p.v. dat dit kunstmatig gedaan wordt door de pil. op dit moment zal een test 0,0 zin hebben, ik denk eerder dat er een ei onderweg is (vaker wc, dit had ik ook). je zou eens naar je slijm kunnen kijken bijvoorbeeld, dit houdt bijv in dat je slijm rond je eisprong transparant is, en als je dit tussen je vingers houdt kun je hier draden van trekken. dit kan meerdere dagen aanhouden. deze dagen zijn de vruchtbare dagen. maar op dit moment valt niet te voorspellen wanneer je ongesteld zou moeten worden, gezien t feit dat je pas net gestopt bent met de pil...er is nu dus nog geen cyclus bekend. dus succes met afwachten tot je eerste echte menstruatie en natuurlijk veel succes met proberen zwanger te raken!
@babyfotograaf Ja dat is ook wel weer zo.. Op een of ander manier had ik echt gedacht dat het raak was. En dat heb ik eigenlijk nooit. Maarja zo zie je maar weer he. stom lichaam Maar tot nu toe nog steeds geen bloed. Wel nog steeds heel lichtjes roze verlies. Dus nog steeds bang dat het gwn doorbreekt. Want denk niet dat roze slijm iets met zwangerschap te maken heeft, ik weet het niet. Dan maar op naar ronde 9! pff.. Nou blijf jullie gewoon op de hoogte houden hoor! @Manon Ik heb jou berichtje gewoon over het hoofd gezien:O! Maar ik had precies hetzelfde bij ontpillen. Leek net of ik al zwanger was ofzo gezien alle symptomen uiteraard was dat natuurlijk helaas niet zo Mijn menstruatie werd na het ontpillen wat heviger dus daar zal je het misschien ook wel aan merken! Succes ermee! hoop dat het snel raak is voor je!
@miepjemiep! Ja he! Echt vervelend eigenlijk Ik dacht dat ik ongesteld moest worden, omdat ik wat rozig slijm verloor echt minimaal ook. Vandaag NOD nog steeds niets. Als ik zaterdag nog niets heb gooi ik er een testje tegenaan! Maar wil geen hoop aan mezelf geven. moeilijk is dat he! Herkend iemand dit?
Hoi dames! Om even jullie op de hoogte te houden. De rode duivels zijn nog steeds nergens te bekennen. Maar ik had nog 3 ovutesten en ik las veel dat die soms wel positief kan zijn als je zwanger bent. (hoeft niet natuurlijk). Maar ik dacht vanochtend ik ga er gewoon even eentje proberen, gewoon voor de gein;P En hij was positief! Het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar ben nu wel eeeeeeeerrgg benieuwd naar de zw test van morgen
Oeh! Dat is spannend! Ik duim voor je Sammy. Mijn 5 dagen rood/bruin/zwart verlies is helaas een tussentijdse bloeding geweest. Ben nu echt heftig ongesteld. Bah!