Ervaringen met innestelingsbloeding gezocht!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sammy21, Aug 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy21

Sammy21 Actief lid

Dec 16, 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Wies31 Ik had inderdaad de banner nog niet aangepast:p Maar ik heb inderdaad ook nooit iets gelezen over stolsels. Een oud collega van mij had daar ook last van maar volgens de dokter was het geen innesteling. Maar bij haar was het extreem en elk situatie is anders natuurlijk! Ik hoop voor jou op innesteling! Heel veel succes en hou me op de hoogte!:D

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

Jul 31, 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,

Ik heb sinds 6DPO al lichtroze/oranje afscheiding, inmiddels zit ik op 12DPO en is het wel iets minder geworden, maar verder nog steeds dezelfde afscheiding. De laatste dagen niet meer 's ochtends of 's avonds, maar vooral in de middag, en alleen bij het afvegen.

Ik las dat Babyfotograaf ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt en zij bleek zwanger te zijn :D.
    Zijn er nog meer vrouwen die hiermee ervaring hebben?!

Mijn geduld is inmiddels op, dus ga morgen een zwangerschapstest doen van eigen merk Etos, heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes,
    Veetje

3. Sammy21

Sammy21 Actief lid

Dec 16, 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Veetje83 Ik had ook afscheiding maar bij mij was het niet raak. Dus het is echt heel verschillend! Hopelijk is het bij jou raak! Ik heb ook ervaring met de Etos merk. Bij mijn eerste zwangerschap had ik deze gebruikt. Werkt op zich prima, alleen deze heeft een ernstige indroogstreep. Dus als je de test gebruikt zou ik hem gelijk aflezen en daarna weggooien. Mocht ie negatief zijn lijkt het op een gegeven moment of die positief is maar dat is dus de indroogstreep! Wel een tip de KV testen 2 voor 5 euro. Schijnt gevoeliger te zijn!

Succes!:D En hou ons op de hoogte!

Share This Page