Hallo allemaal, Druk bezig met cupcakes maken voor geboorte, nu de vraag : kan ik hier mee aankomen? Of is het niet mooi genoeg voor een cupcake? graag wel eerlijk jullie mening haha
Wauw! Zeker leuk! Wij doen lange vingers dopen in gesmolten chocolade en dan in de muisjes dippen.. Niet echt creatief, wel leuk. Jullie kunnen je visite mooie cakejes geven!
Ik vind ze super leuk! Ik wil ook cupcakes maken ipv beschuit met muisjes, ga er volgende week mee beginnen. Waar heb jij die leuke mallen vandaan voor de marsepein figuurtjes? Ik heb voetjes, maar ben op zoek naar andere vormen!
Jaja, je wil gewoon even showen Ze zijn natuurlijk ontzettend mooi! Maar kun je ze wel zo lang bewaren? Er vanuit gaand dat je nog niet weet wanneer je gaat bevallen.
Ik heb ze van een webshop , deleukstetaartenshop.nl geloof ik Het is nog leuk om te doen ook nog! Ik heb ze laatst ingevroren en al inclusief alle fondant figuurtjes, en ze waren na 4 weken vriezer echt nog heerlijk! Welke voetjes heb je ?
Ik had ze nog nooit gemaakt, en je ziet soms creaties voorbij komen waar deze niks bij Zijn haha. Maar ik ga ze in zakjes en bakjes invriezen. Heb gelezen dat het tot 8 weken kan , het invriezen! inclusief de figuurtjes er al op. Lekker makkelijk ook
Wel invriezen en ontdooien in een kartonnen doos anders worden ze vochtig en loopt het blauw uit over het wit.