Voor mij is het forum helemaal nieuw (ben al wel een tijdje geregisteerd, maar zet nu pas de stap om zelf ook te schrijven!) en ik hoop dat er mensen zijn waarmee ik een beetje kan kletsen over alle ervaringen, emoties en indrukken! Even een korte introductie: ik ben 26 jaar en sinds mei 2012 gestopt met de pil. Na een jaar naar de huisarts geweest en doorgestuurd voor onderzoeken. Uitslag: te zuur baarmoederslijm en geen goede eisprong. 8 maanden clomid 50mg geslikt in combinatie met IUI. Alle 8 pogingen mislukt. Inmiddels overgestapt op IUI met puregon en ovitrelle. Hier gelukkig weinig last van tot nu toe. Nu in de wachtenweken en pfff dit vind ik zwaar! Op een gegeven momenten had ik 14 zwangeren om me heen en trok ik het echt even niet meer. Ik ben heel open in het feit dat het bij ons niet lukt, maar ik mis een beetje het medeleven, we zijn immers als 2,5 jaar bezig en mensen gaan het als gewoon zien... Vrienden begrijpen niet dat ik het soms niet zie zitten om gezellig langs te komen en dat ik afstand neem. Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst van het hele proces... Ik houd me vast aan de hoop dat het ooit toch moet gaat lukken! Hopelijk zijn er wat meiden die mijn verhaal herkennen en erover willen kletsen!
Hoi Liever, Hieronder staat een topic van een stel dames die net (weer) met iui zijn begonnen (opnieuw beginnen met iui). Misschien wil je hier meekletsen? Veel succes deze spannende weken - ik zal voor je duimen!