Ervaringen met Joolz Day Tokyo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Newmommytobe, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newmommytobe

Newmommytobe Nieuw lid

30 dec 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik weet zeker dat ik een Joolz kinderwagen wil, maar twijfel nog heel erg over de kleur/uitvoering. Ik vind zwart i.c.m. bruin leer heel mooi, maar om nou gelijk ruim 400 euro extra te betalen voor de Tailor editie gaat me wat te ver...

Nu was mijn oog gevallen op de Joolz Day Tokyo, maar twijfel ik nog vanwege de stof: de kap van de wieg en zitje zijn namelijk van een soort velours die dunner is dan de canvas stof van andere Joolz Day kinderwagens. Nu ben ik bang dat de stof misschien minder lang meegaat, gauw lelijk wordt of slijtage gaat vertonen.

Zijn er hier moeders die de Joolz Tokyo al een tijdje in gebruik hebben? Hoe bevalt de Tokyo editie en hoe ziet de stof er uit na gebruik in zon/regen/op-en-neer doen van de kap?

2. Newmommytobe

Newmommytobe Nieuw lid

30 dec 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Niemand? :(

3. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Sorry geen ervaring, maar vind hem wel heel erg mooi!

4. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Mijn vriendin heeft de Tokyo gekocht! Nog niet in gebruik, dat gaat in maart pas gebeuren. Maar wij hebben zelf de Joolz Day earth edition in de kleur Monkey Maroon Hetzelfde, alleen het kleurtje is anders.

Hij bevalt ons echt prima! Goed wendbaar, en heel mooi klein te maken voor transport. Grindwegen vindt hij alleen niet zo fijn, terwijl we daarover anders waren geïnformeerd bij babypark. Echter kun je er prima mee wandelen in het bos, en ook matig modderige paden zijn goed begaanbaar.

Over de eigenschappen van de Tokyo mbt de stof kan ik je dus niets vertellen, maar de Joolz day op zich is een geweldige wagen!

Deel Deze Pagina