Onderhandelen babykamer babypark?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Loesje78, Feb 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje78

Loesje78 Actief lid

Oct 28, 2014
    396
    0
    0
    Heeft iemand een babykamer gekocht bij babypark?

Zo ja, viel er te onderhandelen over de prijs. (Zoals dat wel kan bij de babydump)

2. Me88

Me88 Bekend lid

Apr 5, 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Wij hebben heel veel spullen tegelijk bij Babypark gekocht.
    Hadden dus wel een flink bedrag en hebben daar een paar honderd euro af weten te krijgen.

Weet niet hoe het is als je alleen een babykamer koopt.

3. Me88

Me88 Bekend lid

Apr 5, 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    En toen de manager ons niet meer korting kon geven hebben we gezegd dat we er een cadeaubon bij wilden.
    Dus bovenop de korting ook nog een bon t.w.v. €125 gekregen.

4. patriez26

patriez26 Actief lid

Mar 14, 2013
    216
    1
    0
    Ja wij hadden wel wat van de babykamer afgepraat maar superveel was het niet. Toen zagen we dat ze ook een showroommodel hadden en daar hebben we nog wel aardig wat vanaf gekregen. Dit geldt ook voor een showroommodel box die was nieuw 350 en hebben we meegenomen voor 250. Als je het dus niet erg vind om een showroommodel te hebben kan je dat aardig wat geld schelen. Hebben ze de babykamer die jij wilt niet als showroommodel te koop? Misschien een andere vestiging wel!

5. aria88

aria88 Lid

Feb 9, 2015
    66
    0
    6
    zuid holland
    Volgens mij geeft babypark niet zoveel korting als de dump. Dacht dat 15% al heel veel is met goed kunnen onderhandelen.

6. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ja ik zou onderhandelen. Wij hebben goede korting gekregen op de bugaboo en losse spullen

7. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons viel er ook goed te onderhandelen. Zeker als je wat spul ergens goedkoper hebt gezien. Wij hadden een offerte van de dump en gingen daarmee naar babypark. Zij geven laagste prijs garantie, dus doken onder de prijs van de dump.

8. Loesje78

Loesje78 Actief lid

Oct 28, 2014
    396
    0
    0
    Nou,

We kregen niet meer dan een 50 euro tegoedbon aangeboden op een 1200 euro kamer.

Pff

9. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Als je veel tegelijk koopt hebben wij het zo gedaan: tegen babydump gezegd hoeveel korting we kregen bij prenatal personal shopping (afhankelijk van bedrag) moet je even op de site kijken en dat gaat babydump daar weer onder zitten :) Moeten de spullen natuurlijk wel bij beide verkrijgbaar zijn!

10. Nina89

Nina89 Actief lid

Dec 4, 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kreeg wel fixe korting. Weet alleen niet meer hoe veel. Uiteindelijk is mijn oog op een andere babykamer gevallen (hormonen haha). Maar mijn man is dan ook echt een ondernemer en onderhandelaar. Af en toe zou ik wel in een hoekje willen schuilen als hij aan het onderhandelen is :p

11. Loesje78

Loesje78 Actief lid

Oct 28, 2014
    396
    0
    0

Ja ik ken dat..zo is de mijne ook.

Maar Dit is wat hij voor elkaar kreeg.

De babydump had een kamer duurder dus ik mailde over laagste prijsgarantie..

Gaan ze geen tegenaanbod doen...

We hebben pech ofzo denk ik

12. Nina89

Nina89 Actief lid

Dec 4, 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL

Tot nu toe hebben we bij de babydump altijd de laagste prijs garantie gekregen en altijd een tegen aanbod gehad. Wat altijd goedkoper dan de ander was. We hadden alleen bewijs nodig van communicatie over de mail.

Misschien een andere baby dump benaderen?

Share This Page