hoe werkt dat met teruggave?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bar, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    weet iemand hoe het in zijn werk gaat met de teruggave van de werkgever? moet je daar iets voor laten invullen ofzo?
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    ik heb dat allemaal met t kdv besproken. Bij de belasting vraag je de formulieren aan voor de terruggave en als t zover s dan vullen we die samen met t kdv in
     
  3. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dat doe je gewoon online via www.toeslagen.nl
    Je kiest voor kinderopvangtoeslag, en dan kun je het programma downloaden.
    Gaat hetzelfde als bij je belastingaangifte ( je hoeft alleen wat minder in te vullen)

    Je kan daar ook evne kort een proefberekening aan laten maken, dan weet je gelijk hoeveel je terug gaatkrijgen.

    Wachten tot je kind al op de kinderopvang zit , kan lastig zijn, want je moet best lang wachten tot je eea terugkrijgt van de belastingdienst, en het gaat vaka om veel geld.

    bv : wij moeten straks ongeveer 700 euro aan het kinderdagverblijf betalen, dan is het wel lekker dat we gelijk de helft van de belasting terugkrijgen.

    Je kan het pas aanvragen als de kleine geboren is ( eventueel zonder sofinummer). Bij ons staat het in het lijstje wat we de eerste week na de geboorte geregeld willen hebben.


    omdat ik al een dochter van 11 heb, weet ik hoe het eea in zijn werk gaat ( heb al meerdere systemen van de belasting met haar meegemaakt)


    Succes
     

Deel Deze Pagina