Dat gaat echt super met folie. Mijn man heeft dat bij ons ook gedaan, nieuwe handvaten erop en we hadden gewoon een hele nieuwe keuken! En nu 1,5 jaar later zit het er nog tip top op..niets laat los en is goed schoon te maken
toevallig zijn wij (of ja mijn man) bezig een keuken te renoveren die al een paar jaar oud is. Er zitten echt nog van die ouderwetse maar oerdegelijke eikenhouten deurtjes in. Mijn man spuit de deuren in hoogglans wit. Verder komt er een dik granieten aanrechtblad op en een mosaik wasbak erin. Het wordt zeg maar een landelijke keuken. In eerste instantie wilden we een nieuwe keuken, maar het gekke was, dat alle modellen van keukens waar ik naar keek, hier precies op leken maar dan wit waren. Dus nu kiezen we hiervoor. Ook hier komt wel allemaal nieuwe inbouw apparatuur in.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de deurtjes te veranderen. Wij hebben een Bruynzeel keuken met nu Ikea deurtje. Het zijn vaak standaard maten en dan kan je echt helemaal je eigen stijl doen. En met de Ikea kan je uitbreiden/aanvullen zonder dat het veel geld hoeft te kosten. Foto ter illustratie ( heb wel alleen een "after' foto)