Pil en zwangerschapssymptomen? Wnn testen?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Selma85, Mar 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Even een vraagje. Ik neem de pil (deso 20) en heb zaterdag mijn laatste pilletje van mijn strip ingenomen. Normaal krijg in 2-3 dagen na de laatste pil mijn menstruatie dus op zich nog niet vreemd dat ik die nog niet heb maar toch voel ik me anders. Ik ben al een tijdje enorm moe (anderhalve week ofzo) en ben de laatste dagen ook heel erg misselijk. De hele dag door. Borsten zijn wat opgezet maar op zich niet bijzonder aangezien ik ongesteld moet worden. Maar heb ook steekjes in mijn onderbuik en buik is ook opgezet. Heel erg apart allemaal. Nu kwam het in me op dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn omdat ik nogal nochalant ben met het tijdstip waarop ik mijn pil neem. (Wel altijd binnen de 24h). Nu mijn vraag is, kan dit? Zo ja, vanaf wanneer zou ik kunnen testen?

Ik weet het nu allemaal niet meer. :( Heeft er hier iemand ervaring mee?

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Alles kan ja. Gewoon een testje doen, dan weet je het. Neem de kruidvat 2 voor €5, die zijn wat gevoeliger dan bv ren action test.

3. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dus ik kan gewoon vandaag testen? De pil heeft geen invloed op de test?

Echt spannend, ik weet niet wat ik ervan moet vinden als ik zwanger blijk te zijn. Het is totaal niet gepland.

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

De pil heeft geen invloed op de test nee. Doordat je eigenlijk je cyclus onderdrukt weet je niet waar je zit. Dus ik zou gewoon testen, is hij negatief en je bent van de week nog niet ongesteld, dan zou ik nogmaals testen. Succes!

5. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je hulp Ballon. Ik heb net getest en het is voorlopig nog negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus ik wacht het rustig af. Over een paar dagen of een weekje test ik terug als ik nog steeds niet wijzer ben geworden. 😊

6. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb ook last van deze dingen (misselijk en zere borsten), maar volgens mij heb je maar 0,01 procent kans op een zwangerschap. Tenzij je de pil bent vergeten. Volgens mij heeft op verschillende tijden innemen niet zoveel invloed.
    Ik denk ook elke keer zou het, maar het is maar zo'n kleine kans. Hoe irritant dat je lijf je zo kan foppen..:(

7. Ballon

Ballon Niet meer actief

8. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren ongesteld geworden uiteindelijk. Vreemd hoe ik toch een tikkeltje teleurgesteld was, ook al zou een zwangerschap nu heel ongelegen komen. Nou ja.. mss toch beter zo voor het moment.

Dank je om te vragen Ballon. :)

9. Jharna

Jharna Lid

Mar 6, 2017
    14
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Selma,
    Ik herken jouw gevoel helemaal. Twee maanden geleden bleef mijn menstruatie ook langer uit dan normaal, ik denk dat ik zo’n vijf dagen heb moeten wachten vooraleer ik ongesteld werd, en een zwangerschap kwam echt niet zo goed uit (ik heb al twee kinderen en wij zitten volop in de verbouwingen), maar toch was ik een klein beetje teleurgesteld toen ik ongesteld werd. Toch vreemd, hé....

Share This Page