Hoi, jullie kennen misschien buikbanden.com? Ik heb daar tijdens mijn zwangerschap buikbanden besteld. Maar nu hebben ze ook een lijn voor baby's en peuters! Frisse basics (broekjes, truitjes, shirts (ook met de naam van je beeb erop) en voor maar 6,95 euro per kledingstuk Nou, ik vind het geweldig! Dus ik moest het ff delen met jullie. www.simplysmall.nl
Super bedankt. Ik kon het dus niet. Ik zocht nog zo'n online winkel. Rainbowbabies is ook leuk maar dit is even weer iets anders.
Dat is dan vreemd want ik kreeg vandaag een mail van buikbanden.com dat hun kledinglijn af is en de webwinkel geopend is. Of sturen ze dat naar elke bevallen vrouw?
misschien dat buikbanden het overgenomen heeft. Simplysmall bestaat al langer. Ze proberen steeds weer iets nieuws zag ik wel. eerst alleen basics, toen kregen ze shirtjes met retroprintjes, daarna met hun eigen logo en nu weer andere... ik vond de pasvorm snel heel breed worden en de verf ging destijds makkelijk van de drukkertjes af.
Little Label, Home, online shop voor trendy basics for kids, shirtjes, rompers, broekjes, pyjama’s, mutsjes en truitjes. is ook mooi en heel fijn spul om te dragen.
Wowww, vind het wel een beetje aan de dure kant voor zoiets simpels. Een pyama (1 delig) voor 17.95 euro Dan ga ik liever naar de Hema of H&M Nog leuker ook!