Hoi meiden, Ik ben al 2 maanden overtijd en ik teste 3 a 4 weken geleden voor het laatst en het was negatief.. Nu blijf ik hele erge symptomen hebben had ik nog een ovulatietest liggen. Ik deed vanochtend deze test, omdat ik wel eens heb gehoord dat je met een ovulatietest soms een zwangerschap kan opsporen. Ik heb letterlijk donkerpaars getest.. Nu ga ik natuurlijk zo een echte test halen, maar wat denken jullie?
Ik heb het wel eens eerder voorbij zien komen, maar ik denk dat je alleen zekeheid hebt als je inderdaad een zwangerschapstest doet! Succes!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/546879-onzeker-door-berichten-op-forum.html Deze topic heb je ook geopend. Hier stel je de zelfde vraag. Met de ovulatie test getest 3 weken geleden. Heb je hierna nog wel actie ondernomen? Koop een zwangerschapstest en test daar mee. Heb je meer zekerheid.
Je bent al 2 maanden overtijd..... Kan een zwangerschap zijn, maar kan ook net zo goed je eisprong zijn natuurlijk. Enige wat duidelijkheid kan bieden, is een zwangerschapstest. Ben benieuwd naar de uitslag! (Overigens kun je deze ovulatietesten niet met ochtendurine doen. Te geconcentreerd voor een ovulatietest waardoor deze altijd donkerder uitslaat.)
Niemand kan je hier antwoord op geven.Alleen een zwangerschapstest.Laat je hier nog wel wat horen hoe het afloopt?
Zoals in het andere topic ook al naar voren werd gehaald dat je in begin dit jaar ook al onregelmatige cyclussen hebt gehad kan het best dat je een menstruatie over hebt geslagen en dat toevallig net je ei eraan komt. Snap eerlijk gezegd ook niet dat je niet gelijk hebt getest met een zwangerschapstest. Heb je nou weer een negatieve zwangerschapstest, koop dan nog ovulatietesten en kijk wat er de aankomende dagen gebeurd. Anders is het verstandig naar de huisarts te gaan. Uiteraard hoop ik voor je dat je zo een positieve test in handen hebt!
Dit zegt helaas niks want het is geen zwangerschapstest. Het kan ook dat je een cyclus (of 2) hebt over geslagen, en nu je eisprong hebt. Een zwangerschap test je met een zwangerschapstest... Succes
Hallo, ik testte ovulatie op 26 nov. het was een twee streepjes.. maar vandaag heb ik opnieuw ovulatie getest.. het was alweer een twee streepjes.. Hier is mn duidelijkheid.. Mijn eerste menstruatiedag was op 14 nov Mijn laatste menstruatiedag was op 19 nov Mijn 1e postieve ovulatie test was op 26 nov Mijn 2e postieve ovulatie test was op 3 dec -> zie het bijlage onderstaande Maar afgelopen weekend heb ik vreemde en pijnlijk gevoel tijdens vrijen... En rare slijm in mijn keel.. ik hoest sindskort ook nog.. Zou het op de zwangerschap kunnen wijzen? Zou het superfijn vinden om goed geholpen te worden Liefs
Ik snap niks van je verhaal,en ik zou even zelf een topic openen. Voor alle duidelijkheid,als je slijm in je keel hebt en hoest,dan ben je verkouden...