Hoi Allemaal! Op 16 dec heb ik mijn mirena verwijderd..(ivm kinderwens) Een aantal dagen daarvoor en de dag ervoor heb ik onveilige sex gehad met mijn man... Nu lees ik op internet dat je alsnog van die keer ook zwanger kan worden.. Omdat het een aantal dagen blijft leven? Is dit zo? Ik heb sinds een paar dagen opgezwollen borsten..en pijnlijke tepels.. Buikpijntjes en af en toe Misselijkheid... Dit kan toch nog niet van een evt zwangerschap zijn? Ik moet pas over een week ongesteld worden... (Werd met de mirena gewoon wel ongesteld) Graag hoor ik van jullie!
Ik heb toch die predictor early test gedaan.. dacht probeer het gewoon.. En toen stond er in beide schermen een streepje.. Maar nu is het streepje weer weg... Das toch gek?
Ik zou nog een keertje testen (miss met een ander merk) ik heb zelf nog nooit getest met de predictor dus weet niks van die testen.
De predictor early is voor zover ik begrepen heb géén betrouwbare test. Ik heb zelf altijd getest met de Kruidvat 2v5 (dus niet met bijzondere 'early' testen) en ik lees enthousiaste verhalen over de testen van de Kruidvat. Overigens kunnen de symptomen die je beschrijft ook heel goed van je cyclus komen. Progesteron bijvoorbeeld zorgt ook voor allerlei kwaaltjes, zoek daar maar eens op. En wat dat betreft moet je lijf wel een reset doen, want in de Mirena zitten bij mijn weten hormonen.