Ik ben nog opzoek naar een leuk en stoer zomerjasje voor mijn mannetje! & waar hebben jullie het jasje gekocht? Show it!
Ik ga deze van Zara voor mijn zoontje kopen LEGERPARKA MET ZAKKEN - Jacks - Baby jongen - Kinderen - ZARA Nederland
Chiggy, wat een leuk jasje! Ik ben ook al druk op zoek geweest maar kon alleen korte exemplaren vinden met een stiek onder, dat is ook leuk, alleen niet zo leuk met die bolle buik van mijn mannetje die jas kruipt dan steeds omhoog. Ik heb er wel al een, maar gewoon omdat hij zo goedkoop was voor erbij...
Hier een jasje van scapino. Kom er normaal nooit, maar mijn zusje wilde er even kijken en zag het jasje hangen en was verkocht. Heb er ook een bijpassende bodywarmer bijgekocht. Jongens jas | Scapino.nl Jongens bodywarmer | Scapino.nl
Deze jas wil ik voor m'n zoontje gaan bestellen. Hij heeft hem aan gehad en hij valt langer als dat ie lijkt! S&D Le Chic Baby Boys jack | kleertjes.com
Dat blauwe jasje van Scapino is leuk! Ik heb al hele leuke gezien van Just Small, maar ik durf het nog niet aan om een jas te kopen. M'n zoontje zit best lang in 1 maat tot nu toe, hij zit nu pas in 74. Dus als deze lijn door zou gaan zou van de zomer maat 80 nog wel passen, maar hij hoeft maar een groeispurtje te krijgen, dan zou ik maat 86 moeten halen. Al denk ik eerder dat hij in de zomer juist van 80 naar 86 over gaat, dus misschien moet ik wel gewoon 2 jassen kopen
Voor mijn jongste heb ik ook nog geen jasje. Hij zit nu in 74 en zijn groeilijn wijkt iets naar beneden. Als hij zo doorgroeid zit hij in het najaar/winter pas in 80. Wel een verschil met mijn oudste, die had voor zijn 1e verjaardag al een tijd mt 80 aan en heeft nu mt 98 (en in jasjes nu al 104). Weet niet zo goed welke maat ik moet kopen dus. Wacht het wel even af, vestjes genoeg, dus zullen jasje nog niet zo snel missen hoop ik.
Nou als je naar buiten kijkt/gaat, is de zomer nog ver weg!! We hebben nog even! Ik ben er wel aan toe hoor een zonnetje!!
Die van Scapino is leuk, helaas niet in de maat die ik nodig heb Ik heb er eentje gekocht bij de Zeeman. Lijkt hierop (kan het echte plaatje niet vinden) Er staat dan nog een tekst die iets met vliegen te maken heeft. Vond ik leuk omdat we straks op vakantie gaan met het vliegtuig. Google Afbeeldingen resultaat voor http://csimg.choozen.nl/srv/NL/2905121963240112040218/T/300x300/C/FFFFFF/url/cars-jas-denise-groen.jpg Maar ik houd dit topic nog even in de gaten want voor de zomer heb ik zeker nog een nieuwe nodig in een andere maat!
Ik was aan het denken om deze te kopen: Product Detail | H&M SE Maar die begint pas vanaf maat 68 en ik weet niet of die van mij dat haalt in de zomer. Hij word volgende week 3 maanden en zit nog steeds in maat 56 (heeft wel winterjasjes aan van maat 62).
Ik heb geen jas gekocht maar een mooi vest van Tom-du. Onze knul heeft het snel te warm en dan heeft hij genoeg aan een goed vest. Wel moet ik even jog op zoek naar een regenjas voor op de fiets.
Ik heb deze gekocht van Dirkje, moet alleen nog wel even passen: Dirkje baby zomerjas Sports Co, Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Ik heb er wel minder voor betaald in de winkel
Prenatal - peuterkleding - Prenatal - Jongens colour blocking jas met badges Wij hebben deze vandaag maar besteld.. Wat ik nog wel lastig vindt..Senn zit nu qua bovenkleding in maat 74, ik heb maat 80 besteld...zal dit zo goed zijn?dat ik er nog 'even'mee vooruit kan? Leuke jasjes komen er allemaal voorbij zeg!