Ik ben zoooooo blij!

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dames, ik MOET het even kwijt hoor, kan er eigenlijk met niemand over praten, behalve mn man maar die ligt al op bed.

Zoals sommige misschien wel weten hier, hebben we het financieel ontzettend moeilijk.
    Mijn man zn functie was 2 jaar geleden wegbezuinigd waardoor we er plots 800 tot 1000 euro per maand op achteruit gingen.
    Ook plotseling een baby'tje op komst, waarvoor we weer vanalles moesten aanschaffen, welliswaar tweedehands maar toch voor ons een flink bedrag dus.

Om een superlang verhaal wat korter te maken, we hebben het zwaar, heel erg zwaar.
    Desondanks hebben we geen lening afgesloten (alleen hypotheek natuurlijk) en hebben we gat met gat gevuld, 3 krantenwijken, ben zelf meer gaan werken op alles bezuinigd noem het maar op.

Jullie mogen best weten dat ik het heel moeilijk vind/vond en dat ik heel wat tranen heb gelaten. Dat ik er heel slecht uitzie. Dat ik grijs geworden ben van de zorgen. Dat ik het dus echt vele malen niet meer heb zien zitten.
    Gelukkig hebben mijn allerliefste kinderen mij altijd op de been gehouden!

Maar van kleine Tim zorgeloos genieten is er eigenlijk nog niet van gekomen. En dat vind ik heel erg!

MAAR.
    Daar gaat verandering in komen!
    Ondertussen heeft mijn man zich weer wat opgewerkt en verdient weer wat meer. Plus onze krantenwijkjes, zouden we eigenlijk weer rond moeten kunnen komen.
    Maar er was natuurlijk achterstand ontstaan in de vaste lasten (mijn moeder betaald heel veel boodschappen voor ons, al het geld hier ging naar de rekeningen).

Ik wist dat mijn man nog heeel veel uren uitbetaald moest krijgen, ook nog van zn vorige functie.
    Natuurlijk zijn er ook veel verjaard, maar ze worden nu toch nog ALLEMAAL uitbetaald!

Dan zijn we er gewoon weer bovenop!
    Dan kunnen we EINDELIJK opnieuw beginnen. We houden zelfs nog over.
    GEEN zorgen meer, gewoon leven (hoe moest dat ook alweer?)

En vooral: genieten van de kinderen, zonder zorgen!
    Eigenlijk weet amper iemand dit van ons, omdat we het heel goed konden verbergen, maar moest het even kwijt hoor.

Dit hebben we vanmiddag te horen gekregen.
    Het gekke is dat ik me zooooo moe voel, maar kan niet slapen.
    Ik zou wel 3 weken in bed kunnen liggen, zo voel ik me, maar toch maar niet doen haha.

Bedankt voor het lezen.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Wat ontzettend fijn voor jullie!!!

3. lioness74

Dank je, nu zit ik hier weer te brullen...

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat een goed nieuws! Geniet ervan!
    Je zit nog vol adrenaline denk ik, als dat weg is zul je vast heel goed kunnen slapen!

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Wat super fijn voor jullie!

Op naar een zorgeloos en mooi 2013!

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Super meid!
    Heerlijk voor jullie.

Ik wil ook graag mijn bewondering uitspreken over hoe keihard jullie gewerkt hebben om jullie hoofden boven water proberen te houden, echt respect!

7. lioness74

Dank jullie dames, doet me zooo goed..

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Meis wat een geweldig nieuws zeg (mis de hoera knop) :):):) Wat heerlijk dat jullie uit de zorgen zijn, geniet er maar van en vooral van jullie kleine Tim. Vier morgen een klein feestje met je gezinnetje (koekje, chipje, chocomelk?) Hebben ook zij de dag van hun leven.

9. lioness74

Dank je mamabri, dat doen we zeker morgen!

En mn dochter vroeg al of we dan van het weekend een keer draadjesvlees konden eten (met een heel klein stemmetje).
    Je snapt wel dat ik een hele pan hachee maak voor dat kind :D.

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ooh wat fijn!! Jullie gaan heerlijke feestdagen tegemoet dus!
    Geniet ervan samen, en die hachee gaat vast veweldig smaken!

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat een fijn nieuws zeg!

12. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ah geweldig! En zeg nooit over jezelf dat je er niet uitziet. Je bent mooi hoe je bent. Je hebt een man en prachtige kids. Je bent een super vrouw want je hebt gevochten voor je gezin. Nu lekker genieten. Veel plezier xxx

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    wat fijn! Lekker van genieten! Jullie hebben een heel goed voorbeeld gegeven....dit was een hele zware tijd maar jullie zijn er samen voor gegaan! Hoe fijn is het dan om nu zulk nieuws te krijgen! gefeliciteerd:D

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Geniet ervan!

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heerlijk meid geniet ervan
    komt vast en zeker helemaal goed

16. lioness74

Dank jullie wel allemaal, gevochten heb ik zeker. Als een leeuwin.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha ja idd, als je het al kunt missen (weet niet wanneer het geld binnenkomt) zou ik van alle kids deze week het lievelingsgerecht maken....... of verspreid over een paar weken. Geniet er maar van hoor, zeker zo voor de feestdagen, heerlijk het is je gegund.

18. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Wat ontzettend fijn voor jullie. Geniet er lekker van.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow super!!!!!

20. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Kippenvel, superrrr!!!! Geniet ervan, dit is dikverdiend!!

Deel Deze Pagina