ervaringen met limango?

Discussion in 'De lounge' started by MamavanLieverd, May 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Heb me vandaag aangemeld bij Limango, maar weet niet zeker of ik het begrijp...
    Het is als ik het goed begrijp niet zoals bij de zalando lounge, dat je eenmaal verzendkosten betaalt als je verschillende dingen uit verschillende acties besteld. Dus dan doe je bij Limango dus per actie een losse bestelling, klopt dat? En dan betaal je dus per actie verzendkosten?
    Als ik het dan ook weer goed snap, kun je een retourzending wel combineren en dan betaal je dan maar eenmaal retourkosten en je krijgt je verzendkosten dan weer terug, dus je betaalt niet dubbel voor het verzenden en retourneren?

Ik zie al wel een paar leuke acties, en op zich vind ik het wel handig om per actie een bestelling te doen, maar natuurlijk niet als ik daardoor dubbele verzendkosten betaal omdat ik ze ook had kunnen combineren ;).

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je tegelijkertijd besteld betaal je maar 1x die 3,95 volgens mij. Ik bestel wel vaker tegelijk uit verschillende acties.

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Volgens mij betaal je idd maar eenmalig de verzendkosten, dus niet per actie. Wel is het zo dat de levertijd van het ene product langer is, dan het ander. Je krijgt alles in een keer opgestuurd, dus niet in deellevering.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Bedankt voor de reacties. Ik was er idd achtergekomen, bij de ene actie vond ik maar heel weinig, dus ging ik verder bij een andere en toen stond er maar eenmaal verzendkosten :). Verder ben ik niet gekomen, want het was bedtijd voor de kids, maar er zat ook al voor 250 in mijn winkelwagen, vond ik ook wel genoeg, haha ;).
    Het is wel raar, want op de website staat in de faq dat je per pakket/actie verzendkosten betaald, maar misschien geldt dat dan alleen als de data van de verwachte levertijd heel ver uit elkaar liggen?

5. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,801
    775
    113
    Je betaalt apart verzendkosten voor de acties, en de outlet. Dus als je zowel iets in een actie koopt, en iets in de outlet, moet je twee keer die 3,95 betalen. Dingen uit meerdere acties heb ik wel altijd kunnen combineren, en maar 1 keer verzendkosten hoeven te betalen.

Ik heb overigens nog nooit geretourneerd, maar het zou wel mooi zijn als je dan alleen de retourkosten hoeft te betalen en de verzendkosten terug krijgt!

6. Pappers

Pappers Niet meer actief

Zoals ik het altijd zie bij het afrekenen vallen de items van de acties onder 1 maal verzendkosten. De items van de outlet vallen ook samen onder de verzendkosten. Als je die twee combineert, betaal je dubbel.

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Dit dus. Maar ze hebben ook heel vaak dat er geen verzendkosten worden gerekend. dus je kan dat ook gewoon in de gaten houden.

Outlet wordt erg snel geleverd de acties duren soms een paar weken. Maar ik ben wel over ze te spreken.

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Haha, dat is ook veel logischer. Het staat echt heel onduidelijk op de website (of het ligt aan mijn slaapgebrek, kan ook nog ;)). Ik zie me er ook wel vaker bestellen, ze hebben erg veel leuke kinderacties, en heb stiekem een heleboel voor mezelf besteld uit de smash actie ;).

9. Gaos

Gaos Actief lid

Jul 16, 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst voor het eerst besteld bij Limango; een bikini en een cowboysbag. Geen verzendkosten en netjes op de eerste dag van de levertermijn van 2 weken binnen gekregen. Zeer blij met mn aankoop :) Wel gevaarlijk voor de portomonee, want zie veel aantrekkelijke acties voorbijkomen.

Vraag me wel af hoe het zo goedkoop kan. De tas bijv, kocht ik van €200 voor €90 en toen ik hem op google opzocht zag ik dat hij nu nog gewoon te koop is en inderdaad overal € 200 kost...

10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ja, goede ervaringen!
    Eerder staat al beschreven hoe het met de verzendkosten zit.

Ik koop vooral veel speelgoed via limango.... Verslavend.
    Brio treinbaan echt met veel korting gekocht, mooie grote knikkerbaan, puzzels..... Maar ook veel bekende dure merken

Ik koop geen kleding dus ik heb nooit retouren.

Share This Page