Je reactie was ook onzin, omdat je stelde dat alle thuisopleidingen waardeloos zijn. Dat is dus gewoonweg niet het geval! Er zijn genoeg opleidingen te vinden die gewoon naar een volwaardig en geaccepteerd diploma leiden. Daarom wees ik ook op het belang van accreditatie. Hiervoor noemde iemand als NIMA A en NIMA B, dat zijn gewoon erkende opleidingen, ook als je ze via de LOI doet.
Heb de doktersassistente opleiding via de LOI gedaan. Vond het ideaal, kon in mijn eigen tempo waardoor ik na een jaar klaar was ipv de 3 jaar die er voor staat. Je moet wel echt willen en er tijd voor maken, het is natuurlijk verleidelijk om 's avonds lekker voor de tv te gaan zitten ipv te leren. Wat betreft stage had ik geluk. In een plaatselijk krantje stond een advertentie voor een da, heb gewoon gesolliciteerd en uitgelegd dat ik stage wilde lopen; aangenomen! Kreeg nog betaald ook, heerlijk! Momenteel werk ik in een grote groepspraktijk en wij nemen regelmatig stagiares aan die de LOI of iets vergelijkbaars doen. Andere praktijken in de buurt trouwens ook, ligt er denk gewoon aan waar je een stage plek zoekt?
Voor iemand die zoveel opleidingen gedaan heeft kun je toch bar slecht lezen. . IK ben niet degene die dat gezegd heb. Dat zijn alle bedrijven die ik aan de telefoon gehad heb. Dat was hun ervaring. Geloof me ik wil niets liever dan een thuisopleiding doen. En als ze minder zijn leer ik in de praktijk wel bij. Zo sta ik er tegenover maar als niemand me aan wil nemen vanwege een thuisstudie of avondstudie dan ga ik er geen tijd insteken.
... Denk niet dat het aan mijn leeskwaliteiten ligt, maar dat ik het gewoonweg anders heb geinterpreteerd dan jij het hebt bedoeld.
Hoi, Ik ben niet zo te spreken over de loi. De stof is niet up to date. De examens slaan nergens op. Of kloppen niet. De bereikbaarheid is slecht. Gaan slecht met persoonlijke papieren om. Diploma die niet klopt enz. En idd je moet wel de discipline hebben om het thuis te doen. Sorry dat ik zo negatief ben.