misschien is die deze keer ontregeld door je eisprong of de innesteling dit kan altijd meid maak je er nu niet zo druk over wat iedereen ervan denkt je lichaam is een comlex iets wat niet uit te leggen valt..en mensen werken nu graag met cijfers je bent nu 6 weken zwanger dus nu officieel 2 weken overtijd! Je moet met iets rekenen anders kun je je zwangerschapsduur niet berekenen. Dus rekent iedereen pas overtijd vanaf je NOD dag ! Nou hopelijk kun je het laten rusten en laat ze lekker he
dus dan was je 18 sept voor het laatst ongesteld? Dus dan zou je nu 8 weken en 6 dagen moeten zijn maar dat ben je niet.. dus wordt alles automatisch verschoven zowel je NOD als je overtijd dagen Zo rekenen de verloskundige nu ook en jij ook neem ik aan anders stond er niet zo'n banner onder je naam Maar ik heb er genoeg over duidelijk gemaakt en ik denk iedereen wel
okee ik snapte het gewoon even niet....en de vk ging eerst ook uit van 8 weken natuurlijk aan de hand van mijn laatste periode,maar aan de vruchtzak te zien was het iets minder lang.we zien wel ik moet de 29e weer terugkomen dan zien we of er uberhaupt iets in devruchtzak zit en dergerlijke
ja spannend hoor! ik hoop gewoon dat alles voor je goed zit meid! Het is inderdaad ingewikkeld..ik wist ook precies wanneer ik alles had maar bij mijn eerste echo dacht ze ook dat ik een week korter was Maar ik moet ook gewoon de 12 weken echo afwachten en wie weet ben ik dan weer mooi op schema.. baby's laten zich in niets timen hihi
dat is waar hahaha...ik voel me tot nu toe zwanger dus ik hoop echt dat onze vent een broertje of een zusje krijgt.ik wil namelijk 2 kids en het daarbij laten,en ik zo heel blij zijn als ze niet te veel in leeftijd verschillen.als dit een goede zwangerschap is schillen ze bijna 2 jaar in leeftijd