Ik heb 11 mei een vroege miskraam gehad, 12 mei was de test alweer Omo wit 17 mei opgehouden met bloeden 24 mei een fixe kramp gehad, kan dit zo snel al een eisprong zijn?? Of was het toeval? Vandaag met afvegen had ik vanmiddag roze slijm, en heb het gevoel dat ik van alles verlies, maar verlies niks, hoofdpijn en ben al 2 dagen moe en droge ogen, zal dit dan mijn aankomende ei zijn?? Afgelopen ei had ik enorme last van mijn tepels maar nu helemaal niks! Mijn cyclus is 4 x per jaar dus zou niet weten wat te verwachten, Kan na een miskraam zo'n snelle eisprong, of klinkt ie van vandaag meer als een komende eisprong? Wil hem natuurlijk niet missen met zo weinig kans
Ik heb op 9 mei een mk gehad. Mijn cyclus lijkt het zelfde te lopen als vorige maand. Ik wacht nog op mijn eerste eisprong. 4× per jaar is erg weinig ik snap dat je hem niet wil missen.
Ik heb van mijn schoonzusje ovulatie testen gekregen.. Had er vanmiddag eentje gedaan en uit nieuwschierigheid net nog eentje, ik zie ze wel iets oplopen... Zou het dan echt mijn eitje zijn die een dezer dagen komt 😊
Helaas zegt deze test niets. Hij kan oplopen maar het kan ik net zo goed niet. Ik hoop voor je dat je vlug je ei weer vindt!
Echt? Ik ging er vanuit dat ie nu alleen maar donkerder zou worden icm de klachtjes.. Ik denk dat ik nu wel test verslaafd wordt... Maar we wachten t af 😇 Thnx voor je reactie! T is voor t eerst dat ik ovu testjes gebruik
@dml Ik heb ook ovu testen gebruikt vorige maand en bij mij klopte hij precies. 2 dikke strepen en inderdaad duidelijk mijn ei gevoelt. Dus het kan wel zo zijn! Ik zou gewoon om de dag gaan klussen, je weet maar nooit!! Succes en veel plezier 😉
Misschien moet je even de gebruiksaanwijzing lezen,daar staat alles precies in.Dit zegt inderdaad helemaal niets,deze testen.
Vorige maand had ik echt onwijs veel cervixslijm en pijnlijke tepels... Omdat ik amper een eisprong heb wist ik gewoon dat dit hem was.. Nu geen pijnlijke tepels en geen mega veel slijm, alleen dat roze En rugpijn en steekjes en wat wazige dingetjes.. Dus heel anders allemaal
Ik realiseer me net dat mijn vorige berichtje verkeerd gelezen kan worden.Ik bedoel het dus niet op een lullige manier... Maar in de gebruiksaanwijzing staat precies hoe het werkt.
Pipo, lees nu pas je berichtje! Maar ik had het niet zo ervaren als 'verkeerd' hoor Inmiddels nog steeds dezelfde ovutesten (heel duidelijk zichtbaar maar geen knaller) En sinds vanmiddag WEER roze afveeg, wel minimaal maar t is er wel... Snap er niks meer van... Als ik vorige maand geen positieve zw. Schap test had was het een gewone menstruatie geweest voor t idee, omdat het zo vroeg mis gegaan is, maar kan je lichaam daar dan toch zo op reageren?