Ervaringen met Microgynon 30

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mother Nature, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    ik heb 9 jaar microgynon geslikt, en werd na 45 dagen ongesteld. Nu zit ik echter al op 52(!) dagen... en nog niet ongesteld.... Heb inmiddels al 3 negatieve testen (elke week) gedaan....

Nog een weekje aankijken zegt de dokter en dan moet ik langskomen. :(

2. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Tjonge, Inge84, dat is wel balen! Dan denk je dat alles goed op gang is gekomen en dan blijkt het toch weer tegen te vallen. Heel veel succes!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik stopte met die pil en werdt 4 dagen te vroeg ongesteld ;)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb hem ook 7 jaar lang geslikt, toen ik stopte werd ik precies na 28 dagen ongie, en die maand daarop na 26 dagen. en daarna gelukkig niet meer ;)

5. juf

juf Lid

1 sep 2007
    13
    0
    0
    lerares
    gelderland
    Hoi

Ik werd na het stoppen met de pil..precies na 5 dagen ongesteld. (juni 2007)
    1e maand 21 dagen..hierna werd mijn cuclus steeds langer...zit nu op een cyclus van 29 dagen.

gr

6. hoi!

ik heb hem 13 jaar geslikt denk ik!

Daarna netjes ongesteld.. en een cyclus gehad van 28-30-32- (nog evenuit mijn hoofd) daarna 4e maand was het raak!

Het is denk ik bij iedere vrouw verschillend!

Mijn zusje slikte hem ook.. en was binnen 3 maanden zwanger..

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar anticonceptie

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik heb hem 11 jaar geslikt. Werd de eerste keer na 21 dagen en de tweede keer na 24 dagen ongesteld. Daarna niet meer! hihi

9. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    toen ik stopte met de pil ben ik 2weken niet geweest en na 2 weken werd ik al weer ongi
    volgende week weer flink klussen hihi

liefs

10. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

ik heb hem vanaf mijn 12e geslikt, ik stopte in juni 2007 met de pil ik werd toen 2 dagen later amper ongesteld en uhm daarna verwachte ik na 4 weken ongeveer wel weer een ongesteldheid of iets langer omdat ik natuurlijk gestopt was kan wat langer duren we hadden ook maar 1keer onveilig sx gehad aan het begin maar na 6 weken nog niets en had een positieve test in mijn handen een cyclus heb ik dus niet eens gehad kon niet geloven dat ik na zoveel jaren pil slikken nog zo vruchtbaar kon zijn maar denk ook wel dat wij super geluk hebben gehad kan bijna niet anders ;) mijn moeder heeft er na de pil 3 jaar over gedaan :(

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik heb deze pil nu ook nog.
    Ik was gestopt met d epil ongesteld geworden en meteen zwanger geraakt.
    Dus niet echt lang hoeven te wachten op de volgende ongi.

Maar ik hoor we dat het best lang kan duren voordat je lichaam ontpilt is en dat de menstruatie kan komen.
    ben benieuwd hoe t strax gaat met het ontpillen bij mij.

ik wens je heel veel sterkte (en je man).

liefs Loesmari

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    ik hoefde niet echt te ontpillen, ben nog een keer ongesteld geworden en toen gelijk zwanger, dit was de eerste keer dat we onveilige sx hadden. Dus ging heel snel!

Groetjes, Mayke

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik heb 7 jaar lang trinordiol geslikt, daarna 1 jaar microgynon 30 en sinds 4 augustus gestopt met de pil. Mijn eerste (en tot nu toe enige) cyclus duurde 34 dagen.
    Ben nu in afwachting van de volgende duivels of niet, volgens vorige cyclus zouden deze volgende week moeten komen...Maar misschien ben ik wel zwanger, ik hoop het...

14. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    eerste ongi 27 dgn nu 28 dgn vrij regelmatig

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wow wat zijn jullie regelmatig!
    hoop dat ik dat ook kan zeggen straks!
    spannend.. wachten gewoon af....

16. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb hem 15 jaar geslikt.
    Toen ik stopte was ik na 42 dagen ongesteld, daarna was ik zwanger.
    Dat was overigens wel een cyclus van 36 dagen ( ik heb ovulatietesten gebruikt ).

Nu ben ik 6 september gestopt, maar ik heb nu de pil veel korter geslikt.
    Ik wacht nu op een menstruatie, of niet natuurlijk!
    Ik ben wel uitgegaan van 36 dagen, vanaf 11 september, dus volgende week kan ik eventueel testen als er nog geen ongie is.

Groetjes MB2005.

17. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    wij lopen tegelijk :)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    :) Hey dat is wel leuk! zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden hoe of wat...
    zou het wel leuk vinden als het snel raak is voor ons beide!
    ik heb een tweetal pendels lopen die allebei aangeven dat ik in november zwanger zou raken... :)
    Spannend.... maar eerst maar eens zien of er uberhaupt een ei komt.... :rolleyes:

Groetjes!

19. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0

Hoi hoi

Ja das wel leuk om elkaar op de hoogte te houden :) doen we!

Ja ik vind het erg spannend ik had mn vorige cyclus is een paar ovulatie testen gedaan wat mn banner aangaf dat ik vruchtbaar was nou was niet vruchtbaar :( dus hoop wel dat ik vruchtbaar ben :rolleyes: maar ik wil eigenlijk er ook niet teveel gefixeerd op raken dus misschien doe ik nou geen testen en zie ik het wel we hebben elke dag sex soms wel eens 2 keer :oops:

Ik hoor je wel!

Groetjes

20. doggen73

doggen73 Lid

9 okt 2007
    5
    0
    0
    huisvrouw
    Dordrecht
    Op einde july heb ik ook met de pil gestopt. Daarna kreeg ik menstruatie op 13 july, en tot nu toe ben ik nog niet weer ongesteld. In sept heb ik test gedaan maar blijft negative, nu weet ik niet wat zou ik doen.

Deel Deze Pagina