Ervaringen met Microgynon 30

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mother Nature, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Moeilijk is het om van je af te zetten he!
    Ik ben er alle dagen mee bezig in mijn hoofd...
    Internet afstruinen enzo...
    Nu loop ik nog rond met een andere kwestie misschien hebben jullie raad:
    mijn oom ( broer van mijn vader ) is geestelijk gehandicapt.
    Is het erfelijk belast : weet ik niet...
    Wat zouden jullie doen in zo'n geval? onderzoeken of je het met je meedraagt en de kans groot is dat je een gehandicapt kind krijgt of niet...
    vind het erg moeilijk..
    Hoor het graag van jullie!

Groetjes Dagmar

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Niemand die een 'mening 'heeft...
    wil gewoon weten wat jullie zouden doen in zo'n situatie...

3. MissMiep

MissMiep Lid

28 okt 2007
    6
    0
    0
    Ik gebruikte ook Microgynon 30.
    Elke dag slikte ik netjes me pilletje, al 6 jaar.
    En nu ben ik zwanger, DOOR DE PIL HEEN!

Liefs MissMiep

4. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt de Microgynon 30 en ben 17 augustus midden in een strip gestopt ik werd 3 dagen later meteen netjes ongesteld, de volgende cyclus was na 28 dagen en daarna na 30 dagen. Nu ben ik al 14 dagen overtijd.

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ik ben in september gestopt met microgynon30 wel eerst strip afgemaakt. werd ongesteld toen na 27 dagen . nu is het nog afwachten
    groetjes

p.s. was trouwens 11 jaar aan de pil

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb 2 jaar lang mycrogynon30 geslikt, en daarvan 1,5 jaar continu zonder stopweek(medische redenen). Ik stopte aan het eind van een strip, en had gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen! met 6 rondes zwanger!

En ik was nog wel zo bang dat ik door het doorslikken en rot cyclus zou krijgen, maar de gyn zei dat je cyclus na het slikken van de pil, meestal hetzelfde is als voor het slikken van de pil! En dat klopte dus ook, net als het feit dat ik weer heftige menstruaties had! hihihihih

Wil nu overigens weer stoppen met mycroginon, heb veel last van bijwerkingen!

kus miek

7. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik stopte (na een jaar) met die pil en werd niet ongesteld, was namelijk meteen zwanger.... :D

Gr Yvonne

8. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Oeps.....dubbelpost

9. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hai,

ik gebruikte microginon 8 jaar en ben ook door de pil heen zwanger geworden, nu een half jaar weer gestopt voor een 2e kindje en heb een cyclus van 35 dagen,

groetjes

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik was 7 maanden geleden overgestapt op deze pil en ik stopte eind augustus en was eind september zwanger.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb 9 jaar mercilon geslikt, en toen kwam ineens dat trombose verhaal in het nieuws. Ik ben toen iov de huisarts overgestapt op mycrogynon30 en dat heb ik 6 jaar geslikt.
    Had na het stoppen met de microgynon een cyclus van 27 dagen. En in de derde ronde raak geschoten :D.

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hoi,

Ik heb ook mygro geslikt 8 jaar lang. Ben nu in oktober gestopt met de pil en mijn cyclus is nu nog steeds om de 21 dagen. Ben dus met de eerste ronde bezig. :D

Veel suc6

Groetjess

13. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Hallo!

Ik heb 10 jaar microgynon 30 geslikt. Ben nu eind oktober gestopt met de pil (midden in de strip) en ben gister ongesteld geworden. 35 dagen.
    Ben er op zich best blij mee, was er een beetje van uitgegaan dat het langer zou duren voordat ik ongesteld zou worden, omdat ik deze pil zo lang heb geslikt. In januari gaan we beginnen met het "echte" klussen dus ben benieuwd! Succes allemaal!

Groetjes!

Deel Deze Pagina