ervaringen met microgynon 50

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door joyce26, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal ik ben 2 weken geleden weer met de pil gestart maar ik voel me niet echt lekker ik zal even in het kort neerzetten hoe het de afgelopen weken ging voordat ik weer begon.

6 weken na de bevalling van me zoontje netjes ongesteld voor het eerst
    2 weken daarna ineens weer een bloeding
    op de dag van die bloeding ben ik dus begonnen met de pil te slikken
    maar sinds die dag voel ik me missenlijk ongeloofelijk moe krampjes in me buik en wat last van me borsten kan dit de invloed zijn van de pil?
    hebben meer meiden er last van ?
    ik voel me nog steeds missenlijk en echt doodmoe hoop op reaktie s van meiden die ook microgynon 50 slikken
    bedankt joyce

2. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik slik microgynon 50 nu bijna 1,5 jaar en ik overweeg er mee te stoppen.Nog steeds heb ik last van bijwerkingen.Zoals neerslachtig,geen zin in sex en ook die vermoeidheid herken ik.
    Vroeger slikte ik micr 30 maar omdat ik steeds bloedingen tussendoor kreeg heeft de gyno mij een zwaardere gegeven.
    Ik ben ook wel benieuwd of er meerdere zijn die er last van hebben.

Groetjes,
    Monique

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi dat met die doorbraakbloedingen had ik ook toen ik micro 30 slikte maar toen ik stopte was ik binnen 2 maanden zwanger van me zoontje maar na de bevalling van me dochters voelde ik me na de eerste menstruatie niet zo vreemd en raar zoals nu misschien omdat ik toen die 30 kreeg ipv 50 ?
    groetjes

4. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    50 is natuurlijk een stuk zwaarder dan 30 en misschien ligt het daaraan.
    Als je nog een bijsluiter hebt van 30 en van 50 leg deze eens naast elkaar en je zal het verschil in hormonen zien.Ik vond het verschil best erg groot.Maar ik heb al van alles gehad.Staafje,spiraaltje,pillen.Voor mijn menstruatie werkt 50 het best,maar door die hormonen voel ik me niet echt super.Ik hoop dat jij je in iedergeval beter gaat voelen.En wie weet is het gewoon wennen aan de nieuwe pil en gaan de bijwerkingen weg.

Groetjes,Monique

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey heb ook microgynon 50 geslikt. Slikte eerst Microgynon 30 maar kreeg ook steeds tussentijds bloedverlies. toen een maand 2 pillen microgynon 30 per dag. DIt was echt niets! voelde me echt niet goed, verschrikkelijk zere borsten. Toen dus aan de micro50. hier kreeg ik echter weer tussentijds bloedverlies. Hierna nog 2 soorten pillen geslikt. Ook deze werkten bij mij niet naar behoren. Toen was ik de pillen helemaal zat en zou gewoon graag zwanger willen worden. nu dus de eerste maand zonder pil. Eindelijk een maand geen tussentijds bloedverlies! (tot nu toe in iedergeval).

6. jetje3

jetje3 Nieuw lid

27 nov 2007
    1
    0
    0
    slik ook mycrogynon 50 heb daar ook last van

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik wist helemaal niet dat ze dat ook deden, 2 pillen op 1 dag. Ik vind het wel veel, kan me voorstellen dat je je toen niet lekker voelde.

Ik heb ook migrogynon 30 gehad en kreeg ook bloedingen en ben toen overgestapt op migrogynon 50 en had eigenlijk nergens last van.

groetjes
    conny

8. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik slik ook microgynon 50, ik ben veel moe en heb heb weinig zin in sex, maar of dit van de pil komt durf ik niet te zeggen. Ik zou niet weten hoe ik was voordat ik aan de pil was, ik slik het namelijk al een hele tijd. Over een paar maand stoppen we met de pil en dan is dit hopelijk voorbij *zucht*

9. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb sinds een paar weken ook mic 50 en heb ook idd last van misselijkheid en vermoeidheid.

Deel Deze Pagina