Wie heeft dat wel eens gedaan? Ik vandaag uit nieuwsgierigheid, ben sindsdien nl erg met mn lichaam bezig...niet met weer zwanger worden. Zit op 2 weken na curettage en had vorige week nog een heel licht positief streepje bij zw.test. Enig idee hoeveel invloed dat een week later nog heeft bij een ovulatietest? Heb dit ook gevraagd bij ovulatie/ zw.testen- onderwerp, maar mischien hebben jullie hier (helaas) meer ervaring mee. Dank alvast. hoop nl wat meer inzicht in mn lichaam te krijgen. liefs
Ik had op c12 een positieve ovu-test met een nog een tuurstreep op mijn zw-test. Maar de zw-test bleef tot en met cd22 (licht) zichtbaar. De dagen daarna had ik een negatieve ovu-test. Maar ik weet eigenlijk niet zeker of ik een eisprong heb gehad of niet. Ik ben om deze reden wel begonnen met temperaturen, omdat je dan (welliswaar achteraf) kunt zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad. Ook blijf ik gewoon ovu-testen gebruiken. Ook gewoon omdat ik meer inzicht wil hebben in mijn cyclus. Succes in ieder geval.
ik heb het niet (meer) nodig..ik voel sinds een paar jaar mn eisprong. Wel handig maar ook erg pijnlijk. een ovulatietest reageert op zw.schapshormoon. Dus je kan een valse uitslag krijgen. Let op andere signalen. vruchtbaar slijm etc succes met zwanger worden.