wie gaan er nog meer in Juli voor een tweede kindje???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stefanie912, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo dames,

Mijn verloofde en ik hebben na lang gepraat te hebben besloten om in juli voor een tweede kindje te gaan.....
    En nu leek het me leuk om hier toch een topic over te maken ook al duurt het helaas nog zo lang.....

Nu zullen jullie wel denken waarom pas in juli.....Nou spelen er meerdere factoren mee....

Ik weet uit ervaringen ook dicht om me heen dat zwanger worden niet altijd even makkelijk is.....En ik eigenlijk niet een zomer kindje wil ( alsof ik daar echt voor kan kiezen natuurlijk).....Maar ik heb altijd extreem last van de warmte zodra het boven de 25 graden is, komt mijn astmatische bronchitis weer op spelen....En onze dochter die is 28 augustus 2007 geboren, waar ik met 39 weken ook met een zware luchtweg infectie liep..... Vandaar dat we hebben uitgerekend als ik in augustus of september zwanger zou raken dat het dan nog niet tegen de echte warmte tijd aan zit....

Ook hoef ik niet te ontpillen want gebruik al dikke 3 jaar geen pil meer......
    En heb ik een regelmatige cyclus van 26 dagen ( al dikke 2 jaar regelmaat)....

Hopelijk zijn er meer dames die ook voor hun tweede kindje gaan in juli en het leuk vinden om er over te praten.

Liefs, Stefanie912:)

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hoi,
    Wij willen in mei voor ons 2e kindje gaan dan word ons zoontje alweer 2. Ik heb er heel veel zin in. De reden dat wij nog even wachten is dat ik mezelf de kans wil geven nog wat kilos af te vallen. Door omstandigheden is dat vorig jaar niet echt zo gelopen zoals ik had gewillen. Nieuw jaar nieuwe kansen zullen we maar zeggen ;). Hebben jullie bewust zolang gewacht om voor een 2e te gaan? En vind jij het ook zo spannend? Moet zeggen dat ik het soms wel beetje eng vind hoor weer een baby :D

Groetjes

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ja wij hebben ook bewust een tijd gewacht omdat ik ook kilo's af wilde vallen en ben in 1 jaar tijd 32 kilo kwijt geraakt en ja ik vind het ook super spannend omdat de bevalling van onze dochter toch wel hels te noemen was. Dus erg benieuwd hoe de bevalling zal gaan.. ..

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    En ja weer zo'n klein wondertje vind ik ook wel erg spannend weer hoor.....Aangezien het voor ons alweer 6 jaar geleden is.....Ook ik vind het erg moeilijk om nog zo lang te wachten hahahahaha ( erg hè) even niet denkend aan het feit dat we nu ook al 6 jaar wachten....
    Ook is er vorig jaar een ziekte bij mij geconstateerd waar ik eerst alle mogelijke info over wilde hebben voor het gaan van een tweede kindje..( ziekte van Tietze) is in volksmond een chronische ontsteking van het kraakbeen bij mijn borstbeen, wat voor vele klachten heeft geleid..... Maar aangezien het toch nooit weer over zal gaan, hebben we besloten om er toch voor te gaan.....

Deel Deze Pagina