ervaringen met; motorola moto g 3rd generation

Discussie in 'De lounge' gestart door ImAmommy, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hoi meiden,

Vandaag is de telefoon (Samsung galaxy S6!!) van mn moeder gestolen & is ze dringend op zoek naar een goede maar betaalbare smartphone. Aangezien ze Android gewend is, ben ik voor haar op onderzoek uitgegaan. Nou lijkt mij de motorola moto g 3rd generation (met 16 GB & uitbreidbaar geheugen) een goede telefoon voor een redelijk betaalbare prijs en vroeg ik mij af wat jullie ervaringen ermee zijn?

Ze gebruikt redelijk veel app & zet er spelletjes op (ook voor onze dochter). Kan deze telefoon zoiets aan?

De reviews op youtube zijn veelbelovend. Benieuwd wat jullie ervaringen zijn ;)

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Volgens mij is Motorola een merk wat binnenkort de stekkers uit de telefoons haalt. HTC gaat waarschijnlijk ook failliet dus daar zou ik dan zelf niet snel meer een toestel van halen.

3. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem nu een maand en ben er erg tevreden over. duidelijk beeld en makkelijk te bedienen. apps draaien ook goed.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij zijn hier de moto-g familie :D

Ik heb de mijne nu 2 jaar (2nd gen) en mijn partner een jaar ofzo. Wij zweren erbij. We zijn er zo blij mee dat we gelijk een nieuwe gaan kopen als hij stuk gaat en niet eens meer naar een ander merk gaan kijken. Moto-G for the win :)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

6. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    tnx for the reacties meiden. Mn moeder heeft er een besteld.
    Wij waren al op de hoogte dat lenovo het overgenomen heeft. Hebben zelf lenovo pc's en erg tevreden mee!

Mn moeder gaat hierna wel weer voor een samsung galaxy s. Waarschijnlijk als de 7 uitkomt. Maar voor nu komt de moto g wat betreft prijs goed uit! Ze had haar galaxy s6 een paar maanden geleden aangeschaft en kan nu niet weer zoveel geld aan kwijt helaas...

Ik ben samen met ml naar mediamarkt gegaan en hebben hem van dichtbij bekeken. Het is idd een fijn toestel :)

Deel Deze Pagina