Ervaringen met Mr Nosey

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door marloesss, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Hallo,
    Wij hebben een beetje gedoe met ons gastouderbureau en we overwegen (samen met de gastouder) over te stappen naar een ander gastouderbureau. Op internet vonden we Mr Nosey. Wie heeft hier (positieve of negatieve) ervaringen mee?

We horen het graag!

Groetjes Marloes

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zit er bij als gastouder en ik vind ze prima. Ze betalen netjes op tijd uit. Veel dingen te vinden op hun site, online de maandstaten invullen, ze sturen het naar de ouders en die geven aan of het klopt. Zo ja dan krijg je betaalt, werk goed. Ik kreeg ook meteen controlle en dat was ook prima. Maar ik zit er pas sinds januari bij dus nog niet heel erg lang.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik zit al 4 jaar bij hun maar mn bazen hebben er het meeste contact mee. ik krijg nu nog direct van mn baas betaald. dat moet straks wel via hun. en 1x per jaar komen ze langs voor controle en gesprek. verder bemoeien ze zich niet met je en dat bevalt mij erg goed. daardoor vragen ze ook maar een laag percentage.
    ik ben er dus positief over.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik zit ook bij mr nosey en heb er goede ervaringen mee. in het begin wat moeizaam maar dat kwam omdat mijn vraagouders eerst een andere gastouder hadden en die nam na een maand al de benen. Dus toen stond net alles bij mr nosey geregistreerd en toen moesten ze op zoek naar een ander. En dat was even een maand allemaal onduidelijk maar het gaat nu erg goed! Ik ben er erg tevreden mee. En is er iets niet in orde dan ligt dat 9 van de 10 keer aan onszelf.......

Deel Deze Pagina