hoe ver wonen jullie bij de opvang vandaan??

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door joseetje26, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal...

wij hebben maar heel weinig opvang nodig maar wel flexibel, omdat we maar 5 uurtjes per week nodig hebben op dagen die kunnen wisselen zijn de gastouders niet in overvloeg te krijgen en op een kdv hoef ik daar al helemaal niet mee aan te komen..

nu hebben wij een gastouder gevonden die leuk is maar die echt totaal de andere kant op woont dan waar wij beiden voor ons werk naartoe moeten rijden...

het is met de auto te doen hoor.... maar zou ik haar eerst op de fiets naar de gastouder moeten brengen en daarna door moeten fietsen naar mijn werk is het niet leuk.... maarja dat zou alleen in een noodgeval zijn als de auto bijvoorbeeld stuk is

hoever is jullie opvang bij jullie huis vandaan? zowel kdv als gastouder???? en ligt dat dan op de route?

gr Jose

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ons huidige kdv ligt nogal uit de richting (andere stad) maar wel dichtbij het werk van mijn man. Voor mij was het lange tijd redelijk op de route maar nu niet meer (ik rij nu van mijn werk weg als ik de kleine man weg moet brengen)... Vanaf april gaat hij naar een kinderdagverblijf op ongeveer 1 km afstand.. heerlijk, we kunnen gewoon lopen of fietsen.

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ons kdv is 5 km hier vandaan en ligt niet op de route. Ligt zelfs in een andere gemeente. Maar we waren al lang blij überhaupt nog ergens een goed plekje voor haar gevonden te habben. Wel haasten af en toe.

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

KDV hier 5 min met de auto en 10 min met de fiets. Op weg naar ons werk; is wel prettig.
    Als t een heel goed kdv / gastouder zou zijn en ik moest ervoor omrijden zou ik dat wel doen hoor.

5. adi

adi Niet meer actief

600m van ons huis vandaan ;) Hebben echt geluk gehad wat dat betreft

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier op 5 minuten fietsen, Dus het zou zelf lopend nog kunnen in noodgevallen.
    Het ligt voor mijn man ongeveer op zijn route (moet 2 minuten omfietsen). Ik studeer thuis, dus voor mij is het even op en neer fietsen. Maar dat is met deze afstand prima te doen.

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    KDV is hier op 5 minuutjes fietsen en ong. 2 minuten met de auto.

Als het een goede is waar jullie je fijn bij voelen zou ik het gewoon doen!
    Succes!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier op een half uur rijden met de auto en het ligt niet op de route. Maar we hoeven hem alleen op te halen op 't kdv, want wegbrengen doet mijn zusje (die werkt daar). En mijn vriend is vertegenwoordiger, dus die probeert 't altijd zo te regelen dat 'ie aan 't eind van de dag een afspraak heeft in de buurt van 't kdv.

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

15 minuten ongeveer. Het kdv zit in hetzelfde gebouw waar ik werk.

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    kdv waar Gijs naartoe gaat zit hier 15 km vandaan.. 20 minuten rijden.. momenteel werk ik in het verzorgingshuis waar kdv een locatie geopend heeft, dus ideaal.. Per 1 mei ga ik naar mn oude baas terug en moet ik er voor omrijden..maar dat heb ik er wel voor over..

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

10 minuten fietsen, maar helaas wel de andere kant op. We hebben ook een kdv hier 50 meter vandaan maar die hebben een belachelijke wachtlijst.

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nu is het voor mij nog op de route (met de auto), maar zodra ik hem met de fiets weg kan gaan brengen niet meer. Gelukkig is het maar 10 min. lopen (en dus hooguit 5 min. fietsen), dus geen dramatische omweg :D Verheug me ook best wel op de tijd dat we op de fiets kunnen...! Nu 'moet' ik met de auto naar mijn werk en dat ben ik wel een beetje zat aan het worden. Mis de lichaamsbeweging enorm!

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hier op 60km van ons huis, 5 minuten lopen van mijn werk. Nadeel is dat mijn man hem dus nooit kan brengen of halen, voordeel is dat ik live borstvoeding kon geven. Het autorijden gaat altijd prima, hij slaapt of hij is rustig aan het spelen.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Het kdv waar Demi heen gaat is iets van 7 minuten lopen en iets van 3 met de auto vanuit huis

15. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ongeveer 5 min lopen en 1 minuut met de auto :) En hoe ik het ook went of keer, ik kom er altijd langs (de enige weg ons gehuchtje uit ;)) Heerlijke luxe!

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Ongeveer 5 a 10 minuten met de auto (hangt af van drukte verkeer) vanaf huis. Het ligt niet op de weg naar mijn werk maar kan toch niet met de auto naar m'n werk. Dus rij altijd terug naar huis en stap voor de deur op de tram. Zodra Matthijs zelfstandig kan zitten ga ik hem met de fiets wegbrengen en dan door naar m'n werk.

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ons kdv ligt hier om de hoek, denk zon 20 meter lopen. Echt ideaal dus. Een keer in de 2 weken gaat mn meisje ook naar een gastouder en dat is iets verder weg ongeveer 10 minuten met de auto.

18. EmyD

EmyD Niet meer actief

5 minuten fietsen en 15 minuten lopen.
    Het kdv waar onze dochter naar toe gaat, ligt bij mijn werk..:)

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    onze gastouder woont ca 800 meter van ons af

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wij wonen 1 straat van het KDV (en de basisschool) vandaan...

Deel Deze Pagina