Vreselijk, ik heb net de beelden ook nog gezien. Ben er nog helemaal naar van, wat een ellende is er toch steeds overal
Wat erg....die beelden van die arme politieagent!! Dit is waar ik op dit moment heel erg bang voor ben. Ik denk dat dit veel vaker zal gaan gebeuren, ook in Nederland, en dat dit de spanningen/conflicten tussen bevolkingsgroepen alleen maar aan zal wakkeren.....
Ik zeg het al langer. De geschiedenis is zich aan het herhalen,... Ze zijn gewoon bezig met rassen te vernietigen. Overal ter wereld gebeuren dit soort aanslagen en als we nu niks doen is dit zeer zeker nog maar het begin
Ben op de NOS. Mijn dochter zag dat die man neer geknalt werd. Geen tijd om tv over te schakelen. Zat bij mijn vader. Verder verschrikkelijk.
Vreselijk! Vreselijke beelden ook. Het maakt mij echt een beetje bang. Verschillende rassen lijken steeds meer een probleem te worden, overal willen ze in mijn ogen wel een discussie maken over een ras. Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat niemand elkaar meer kan accepteren.
Ik snap überhaupt niet waarom ze zulke beelden gewoon op TV uitzenden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich er beter door gaat voelen. Het blijft in ieder geval constant door mijn hoofd spoken, het korte moment dat deze mensen zich nog konden beseffen dat het over was..
'Auto ontploft bij Franse synagoge' | Buitenland | Telegraaf.nl Dit zal er vast mee verbonden zijn.. Vreselijk dit
Ze zeggen zelf dat deze autobrand niks te maken heeft met de aanslag van eerder vandaag. Laten we maar hopen dat dit inderdaad klopt, en dat het niet wordt gezegd door mensen rustig te houden. Wat zullen de mensen in Frankrijk angstig zijn op dit moment.
Er worden (helaas) vaker aanslagen gepleegd op Joodse synagogen hier in Frankrijk. De Synagoge bij mij in straat heeft altijd soldaten bij de ingang en uitgang staan om er zeken van de zijn dat joden met een gerust hart kunnen bidden. Belachelijk !! :x