Hoi dames, Ik krijg van mn schoonouders de stokketripptrapp stoel. Nu moet onze kleine nog geboren worden,en zag ik de newborn set. Lijkt mij heel handig om deze bij de tafel erbij te zetten. Maar is het een handig ding??? Heeft iemand al ervaring??? En is deze ook los als wippertje te gebruiken of alleen op de stoel zelf te gebruiken??? Hoor het heeel graag van jullie!
Wij krijgen de newbornset van mijn opa en oma. Deze is inderdaad te gebruiken als wippertje. Verder dus nog geen ervaring.
Ik heb hem heel veel gebruikt, maar wel alleen op de stoel. Niet als wipper. Ik weet ook niet of die zo geschikt is als wipper hoor. Want hij is een stuk kleiner dan de normale wippers. Het is echt om in te zitten en te eten aan tafel, of op goede hoogte.
Ik heb hem vanaf het begin, en gebruik hem iedere avond. Als wij eten zit baby er gezellig bij. Haar eerste hapjes zullen hier ook in zijn denk ik.
Echt een ideaal ding! Onze vent heeft er vanaf dag 1 in gezeten, tijdens het avond eten zat hij altijd bij ons aan tafel (super gezellig!)
Ik twijfel er ook een beetje over om die set te kopen of niet... Enerzijds vind ik het wel leuk als hij/zij er gelijk bij kan aan tafel en dat je niet naar de grond loopt te kletsen. Maar wat hier ook al gezegd werd... het is geen volwaardige wipper, kan maar in een positie... Vind het dan bijna dezelfde manier van zitten als in een maxi cosi. En het is geloof ik wel een eurootje of 100 ofzo toch?
ik vind m wel handig maar geen honderd euro waard. onze dochter zit er een paar keer per week even in, als ze toevallig niet slaapt tijdens ons eten en niet zelf wil spelen. ik heb m tweedehands.
ik vind het ideaal, ook met hapjes geven. dochter had ik nog met de wipstoel op tafel staan, bij zoon vond ik dat te gevaarlijk met een peuter in huis. Hij was ook altijd wakker als we aan tafel gingen en zat er dan toch gezellig bij. De box tijdens het eten vond hij niet leuk.
Ik heb hem gekocht omdat mijn oudste altijd rond etenstijd wakker was en erbij wilde zitten. En mijn jongste is dus ook wakker als wij zitten te eten dus hij zit er gezellig bij elke dag. Straks met de eerste hapjes ga ik hem ook gebruiken. Ik gebruik hem af en toe ook als wipstoeltje op de grond. Heb ook nog een gewone wipstoelmaar die gebruik ik eigelijk nooit dus die staat boven voor als we samen douchen ik hem daar in kan zetten. Hij vind een wipstoel zowieso niks aan dus de newborn set op de grond vind hij ook niet zo veel aan maar soms is het wel eens handig. Ik gebruik hem voornamelijk op de stoel.
Hier ook vanaf de eerste week al in gebruik, eerst om gezellig bij ons aan tafel te zitten als wij etn, en nu ook voor de hapjes. Ideaal! Ik zou hem niet als wipper gebruiken, vind dat mijn dochter er redelijk 'opgesloten' in zit net als bij de maxi cosi. In de wipper heeft ze veel meer bewegingsuimte, ze maait lekker met haar armen, handjes in de lucht etc. In de newborn set gaat dat minder handig omdat er gordels over de schouders lopen. Hij is inderdaad duur, maar na gebruik kun je er op marktplaats nog makkelijk 80 euro voor krijgen. Dan valt het dus wel weer mee.
Nog geen ervaring mee maar wilde 'm heel graag hebben. Ik vind het superfijn dat je beebje dan mooi hoog zit, bij mijn zoon vond ik het zo'n nadeel dat de schommelstoel op de grond stond en hij tegen onze benen aan moest staren of omhoog. Als we 'm niet meer hoeven gaat ie op marktplaats, is nogal een gewild ding dus komt wel goed lijkt me.
Hier ook nog niet in gebruik maar al wel in huis. Kan ze straks toch lekker aan tafel bij ons en eventueel als ik in de keuken bezig ben bij me in de buurt zijn zonder dat de hond erbij kan. Had gezien dat je er op het moment nog wel aardig wat voor kan krijgen op mp en heb hem met een mooie aanbieding kunnen kopen dus dan vind ik het wel uiteindelijk wel meevallen wat je er aan kwijt bent (al moet je hem uiteraard wel eerst aanschaffen).
Ik had 'm voor 79 euro bij babydump maar was tijdens de mama mazzeldagen van prenatal, vandaar. In april zijn die pas weer.
Ik heb toen bij babydump besteld tijdens de mazzeldagen In september dus had een leuke korting. Maar nu bij babyhuyswebshop met kortingscode die een tijdje terug bij een mail van WIJ zat betaal je 89,10 .
Zou goed kunnen, staat verkeerd op m'n factuur want omdat ik alles in 1 keer heb besteld voor de stoel hebben ze de korting allemaal van de stoel afgetrokken dus kan het niet nakijken.