Is dit een tweeling denken jullie? Links had een hartslag dus daar is geen twijfel over. Is 6 weken echo dus heel vroeg. Ik vraag het voor een vriendin. Zij twijfelt of het wel een tweeling is. Ik denk van wel.
Zei de gynaecoloog dit niet of heeft ze dit niet gevraagd? Het zou kunnen, ofwel is het een 2de lege vruchtzak misschien?
De echoscopist zei ook tweeling. Maar ze wil even bevestiging vooral ook omdat echo's van tweelingen op internet er toch anders uitzien vindt ze.
Hallo Nuage, Mijn echo zag er ook ongeveer zo uit en ik ben onder behandeling bij de gynaecoloog. Bij mij was het de dooierzak. Leek alsof ons kindje een ballon vast had.
Is het niet gewoon het dooierzakje? Die was hier met ruim 7 weken nog gewoon te zien als een extra ballonnetje.
Zou idd ook dooierzakje kunnen zijn, maar eigenlijk vind ik hem daarvoor niet mooi gevormd. Vraag je vriendin eens of ze op de echo wel echt een dooierzakje hebben gezien. Dit zou wel het geval moeten zijn namelijk. Als er buiten deze twee 'frummels' niets anders in de vruchtzak is gezien, dan denk ik dat 1 van de 2 het dooierzakje moet zijn en geen tweeling.
Dat zou wel supernieuws zijn. Ze is fysiek niet in staat om een tweeling uit te dragen namelijk. Dus ze hoopt heel erg dat het er toch maar eentje is. Ze leest mee als het goed is dus dan zal ze nog wel reageren erover naar mij (ze heeft geen account)
Ik denk inderdaad ook dat het een dooierzakje is. Ik heb met 7 wk een echo gehad, en toen was ook het dooierzakje nog heel goed te zien.
Het dooierzakje wat ik bij mijn kinderen heb gezien bij de vroege echo's was toch echt rond en zat heel dichtbij het kindje. Onderin zit ook een wit streepje wat ik niet had bij het dooierzakje. Ik denk ook een tweeling!
Ik was zwanger van een eeneiige tweeling. De echo bij 7+2 zag er toen zo uit. Ik durf niets te zeggen over de echo van je vriendin. Kan dat niet echt beoordelen.
Ik heb echo's gehad met bijna zes weken en met 6 en 7 weken. En als ik nu de echo foto's kijk zit het dooierzakje inderdaad heel dicht bij het kindje. En is heel rond. Ik vind het vergeleken met mijn echo's dus helemaal niet op een dooierzakje lijken.
hm het lijkt een tweeling. Ene lijkt wel wat kleiner. Als er geen duidelijke hartslag te zien was kan het dat het vruchtje het niet gered heeft. Maar ik weet niet of dat kan bij eeneiige tweeling? Zegt dat dan iets over de ander gezien zelfde dna? Vind de baarmoeder/vruchtzak ook best groot voor eentje.
Volgens mij "lost" het ene kindje op bij een eeneiige tweeling, als het mis gaat, wat ik gelezen heb.
ik heb (vanuit mn werk) veel veel echo's gezien, en over dit plaatje kun je niet zoveel zeggen het kan een tweeling zijn, maar kan ook niet bewegend beeld zegt meer, maar als de echoscopiste twijfelt dan zal ze de echo wel herhalen over een dag of 10-14 spannend.. afwachten maar!!
Bij mij was het dooierzakje nog duidelijk zichtbaar bij 10plus4 weken Hier kan ik niet echt iets overz eggen, bij mij was de dooierzak echt helemaal rond. Echt een ballon, dit vind ik er eerder wat raar uitzien, ik vermoed juist eerder een tweeling. Als je vriendin hoop op eentje, hoop ik met haar mee
Krijg zojuist bericht dat het nu is bevestigd dat het om een eeneiige tweeling gaat, nu beiden met hartactie.