Hallo dames, Ik ben ten einde raad. Sinds dat mijn dochtertje is opgenomen geweest in het ziekenhuis voor reflux en koemelkallergie zijn de nachten echt vreselijk hier. Ze sliep al vrij vlot na de geboorte door van 23.00-6.00 uur. Nu zijn de reflux en koemelkallergie onder controle alleen het slapen nog niet. Van de kinderarts moesten we haar maar laten huilen 's nachts. Dit een week lang volgehouden maar het werd alleen maar erger. Voeding wilde ze niet, troosten niet helemaal niets je bent ten einde raad. Nu had ik het idee dat ze alles van de dag in haar slaap verwerkt. Zo kwam ik uit op kindival van vsm. Afgelopen dinsdag daarmee begonnen. Direct de eerste nacht ging het al iets beter, nacht 3 sliep ze weer door zelfs overdag slaapt ze rustiger. Wij blij natuurlijk. Nu zijn we gister 1 tabletje vergeten te geven (ze moeten er 4 per dag half uur voor of na de fles) en direct afgelopen nacht weer feest vanaf 02.00 uur. Zou dat nou echt kunnen komen van dat ene vergeten pilletje. Lijkt me niet dat ze last had van de warmte want om 19.00 uur ligt ze altijd al in haar bed geef haar slapen om 23.00 uur haar flesje. Ze heeft al die tijd heerlijk geslapen tot een uur of 2.00 dan. Ze ligt met haar ogen dicht te dreinen. Kan ik nog hoop hebben op de pilletjes? of heeft iemand anders nog iedeeen of tips want ik hou dit geen weken meer vol slaap gemiddels maar 2-4 uurtjes per nacht.
ik kan me ook niet voorstellen dat dat ene pilletje de terugval veroorzaakt, ik begrijp dat je doodop bent, ik heb het ook gehad vlak voor mijn meisje in het ziekenhuis werd opgenomen. laten huilen heeft hier ook geen zin 's nachts, hebben we geprobeerd maar als ze 's nachts huilt is er vaak ook echt wat, aan het begin van de avond is ze ook regelmatig ontroostbaar, we denken ook van het verwerken van de dag. hoe oud is je kindje, is het nu niet toevallig een sprongetje? of toevallig 1 nacht tussendoor dat het wat slechter gaat? over het algemeen slaapt mijn dochtertje nu van 23 uur tot 05.00 uur maar soms zit er 1 rotnacht tussen helaas. baker je haar ook in? ik hoop voor je dat het toeval is en bij 1 nachtje blijft, heel veel sterkte en zoek hulp als je het niet meer trekt, ik had dat achteraf gezien ook veel eerder moeten doen
Welcome to the club. Je bent 1 van de velen met een slecht slapend kind. Ik hoor het overal. Tobe slaapt nu sinds ruim een maand ook niet meer zoals daarvoor. Toen sliep ie gewoon heel vast van 8 tot 7 door. Nu wordt ie steeds vroeger wakker en slaapt ie ook steeds lichter.