ervaringen met operatie aan thorax aneurysma

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hoi hoi

Ik ben benieuwd of hier meiden zijn die familie hebben die geopereerd zijn aan een aneurysma in de aorta... en dan bij het hart.

Mijn moeder moet hier aan geopereerd worden omdat hij te groot is geworden en ik loop al 2 weken met mijn ziel onder mijn arm.

Zou het fijn vinden om wat ervaringen te lezen....

Liefs Muis :)

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey muis, geen ervaring maar wil je wel sterkte wensen!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    geen ervaringen.. veel sterkte idd..

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Alleen op professioneel gebied ervaring mee. Als het goed is, krijgt je moeder, voor de operatie nog een gesprek met een thoraxchirurg. Misschien handig als jij ook daarbij bent? Kun je al je vragen stellen.

Het is een pittige ok, zoals alle openhartoperaties. Lang maar goed herstel, waarna mensen zichzelf wel een stuk beter voelen dan voor de ok.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    Waar zit de aneurysma en hoe gaan ze t verhelpen?
    Ik heb op ctc gewerkt dus wel wat aneurysma ok's gezien. Maar gelukkig zelf gen ervaring mee!

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Oei wat spannend, helaas geen goede ervaring hiermee, de vader van. Mijn schoonzusje is hier drie maanden geleden aan overleden. hij had een buikaneurysma en wist hier niks van, hij was op slag dood. Wat een geluk dat bij jouw moeder de aneurysma op tijd is ontdekt! Heel veel sterkte en gezondheid voor je moeder gewenst!!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

de aneurysma zit boven haar hart.... niet bij de wortel maar net onder de boog (stijgende deel)

sorry voor mijn late reactie, mijn laptop deed raar, had helemaal niet gezien dat ik reacties had gehad!!!!!

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

dank je wen voor je reactie! dat is fijn om te weten

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

meer mensen die mij wat meer kunnen vertellen? volgens mij komt het niet zo vaak voor gezien de reacties :)

10. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee. Mijn opa had wel een buikaneurysma en in zijn lies, daar is hij goed van hersteld en dat van 87 jarige :)

Sterkte ermee

Deel Deze Pagina