Hoi, Mijn zoontje kwijlt flink vanaf dat hij 5 maanden is en tandjes krijgt.. Maar in sommige rompertjes en shirts zitten gele kringen vanhet kwijlen, en ik krijg het er niet uit... Heb al ariel vlekkenverwijderaar, ossengal gebruikt.. En het gaat er niet helemaal uit.. Weet iemand hoe dit het er het makkelijkste uitgaat...
Ik heb het er nooit uitgekregen en de kleertjes van mijn oudste dochter weggegooid. Het kwijlen hield pas op toen ze 2.5 was en haar keel amandelen verwijderd zijn.
ik heb van die fleece "slabbetjes" gekocht, staat superstoer, absorbeert prima en helpt tegen smetten in de nek (en vieze kleertjes )
wij hebben er nooit last van gehad... alle poep,plas en spuugkleding gooien wij altijd in een emmer met steenkoud water, de volgende dag wasten we het uit, geen idee of het met het koude water te maken heeft, maar hier nooit geen last gehad van poep of spuug wat er niet uit ging terwijl onze dochter een refluxkindje was dus regelmatig de melk naar boven kwam.
Hier ook een flinke kwijler, al vanaf de eerste tandjes... (heeft ze van papa, heb foto van hem als 2-jarige met zijn shirt nat tot op z'n navel ). Heb eigenlijk nooit problemen met die vlekken eruit krijgen. Behalve bijv net na het fruit eten, maar dat ligt meer aan het fruit dan aan de kwijl!
Ik was de rompers met een flinke scheut vitrage wit van hg! Gaat er super uit! En anders als er geen tekst of kleurtjes inzitten even in een chloorbad in de gootsteen en daarna wassen. Ook alles eruit!
Dan moet ik die ook maar hebben denk ik lijkt me wel handig! Waar kan je die vandaan halen? De witte rompers zijn weer wit, na een 2 uurtjes in het chloor
Je hebt ze van silly billys maar die zijn best duur: 3 Silly Billyz Bandana Slabben in Fleece | 31-Silly Billyz Mini slabben en bandana's | 18-Slabben | 17-Eten en Drinken | Babyandmore Ik heb hier een paar van met leuke printjes voor mn dochter, die kwijlt echt heeeeel veel als ze tandjes krijgt, echt tot halverwege dr borst zijn haar kleertjes doorweekt ( overigens geen last van vlekken, maar het is zo nat allemaal!!) Babble Bib Bandana small bij Anyslab - Anyslab heeft een uitgebreide collectie slabben