gisteravond kwam bijna de hele fles van 23 eruit, hij hoefde daarna niet meer. vanochtend kwam ook een flink gedeelte eruit, daarna wel weer fles gehad. ik heb nou het idee dat hij teveel melk krijgt, dus dat de 23 uur fles er wel af kan. hij krijgt nog 5 flessen van 200 cc melk. hij is 4,5 maand en weegt 8,5 kg. zit nu in mn hoofd om m vanavond niet meer wakker te maken en kijken wat hij doet. toen thijs nog echt een baby was, gaf ik m flessen van 120+4, dus 140 cc melk. hij spuugde toen best vaak op een dag, op cb gaven ze aan dat thijs wel genoeg had aan 110 cc. ik ben toen dus gaan minderen, en daarna heeft ie niet meer gespuugd. vandaar dus mijn vraag om de 23 uur fles eraf te halen. snappen jullie het nog?
Vanaf vier maanden mogen ze 4 flessen van 200 ml hebben. Je kan dus gerust proberen om de laatste fles er af te halen. Mocht dit niet lukken kan je dan niet de flessen minderen? Of alleen de laatste fles minder geven?
ja zit er nu over na te denken, de laatste fles minder te doen, 100 cc. we hebben net ook 2 weken vakantie gehad, dus enorm raar ritme. hij kreeg 9 van de 10 keer de fles pas tussen 8 en 9 zelfs soms tegen 9 uur. normaal gesproken als we werken, krijgt hij de fles om 7 uur. misschien deze week minder in de fles en volgende week als we weer werken even aanzien. pfff lastig hoor.
Ik zou gewoon kijken wat hij doet als je hem laat slapen. Mocht hij dan ineens weer midden in de nacht komen, weet je voldoende en heeft hij die fles toch nog nodig.