hey dames, zouden jullie eens mee willen kijken naar mijn testjes ofdat jullie ook een zeer licht streepje zien staan of niet? cyclus onbekend weet alleen dat ik deze maand niet ongesteld ben geworden.. alvast bedankt voor het meeturen en jullie meningen
Voor mijn ogen is de foto wat klein... Helaas zie ik dus niks (of er nu wel of geen streepje staat). Ik hoop natuurlijk met je mee!
Je kan de test open maken en dan een foto trekken. Dan is het duidelijker. Door de schaduw van de venstertjes zie ik ook niks.
Ik zie het ook niet maar als jij het wel zie dan zou je eens een kv 2v5 kunnen doen die zijn gevoeliger en geven dus ook een duidelijkere streep
dank je wel ik heb er nog enkele liggen van de action dus we zullen zien en hopen dat hij mooi oploopt he
Ik lijk wat te zien maar twijfel enorm. Mss een foto met t kapje eraf? Ben er niet zo'n voorstander van om testen te slopen, maar heb t idee dat je bij deze testen dan mss wel wat meer ziet...
ik zal er bij de volgende test aan denken nu is het te laat om deze nog uiteen te halen he bedankt voor je tip alvast!
Die kun je achteraf gewoon slopen hoor Het is denk ik beter om de test achteraf uit elkaar te halen, dan voor het testen.
Ik bedoel ook naderhand t kapje eraf halen voor de foto. Niet voor t testen natuurlijk Voor dat ik zo verkeerd begrepen wordt
Je weet dat je niet ongesteld bent geworden. Wel enig idee wanneer je dat had moeten zijn dan? Ik zie nu niet echt iets, maar vind dat met tuurstreepjes sowieso moeilijk wanneer er een plastic venster overheen zit .
Ja, en dat is niet echt handig. ..Had toch gewoon in dit topic gekund? on topic:ik zie op beide niets, ook niet op je kv in je andere topic....
Ik zie ook op beide niks. En aangezien je ons niks kan vertellen over waar je in je cyclus zit kunnen we je verder ook niet adviseren over wanneer weer te testen. Ps. Je had die foto van de KV-test beter hier kunnen plaatsen...
Ik las ergens dat je vorige nod 13 december was? Je bent al sinds 2 januari testen aan het doen kan dat? Als je vorige NOD 13 december was dan weet je nu toch ook ongeveer wanneer je NOD is?