Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben met spoed op zoek naar traktaties voor 2 verschillende boys. Me jongste zoontje word 4 jaar hij mag dus trakteren omdat ie 4 jaar word en naar de basisschool gaat. Me oudste zoontje word 6 jaar en mag daarom dus trakteren. Ze zijn beide een week naelkaar jarig........ Wie kan mij helpen aan tips of ideeen want ik kom er maar niet uit!!
hoi voor je jongste zoontje misschien een leuk tasje gevuld met een bal en rozijntjes (action) en voor je oudste bladerdeeg met mini knakworstjes prikkertje erin hardstikke leuk. (wel even in de oven 200 graden 15a20 min. groetjes san84
een fruitegel? Halve meloen waarin fruitstokjes steken. Doosje krentjes. hartig stokje met kaasje(s) knakworstje(s) en mandarijnpartje(s) (versierd) cakeje 'k heb verder geen idee, ik hoef het voorlopig nog niet.
Ik zou zeggen google eens op traktatie en dan afbeeldingen en je ziet de leukste dingen voorbij komen!
voor de jongste heb ik wel wat ideeen: - een schepje met wat lekkers erop en dan een kaartje eraan: ik wil niet opscheppen, maar ik ga naar de basisschool. - of een horloge knutselen waar je wat lekkers aan kan doen en dan: het is tijd.....
Bv deze, gewoon een hele lading eierkoeken kopen (wel de kleine anders is het een megatraktatie) Bekijk bijlage 108936
En deze bv voor je jongste zoontje, achter op het handje schrijf je dan dag ik ga naar de basischool! In het bekertje kun je van alles doen maar je kunt het handje dus ook achterop een doosje rozijntjes plakken etc. Bekijk bijlage 108937 Ik kan juist niet wachten tot ik traktaties mag gaan maken
Ik ben juf en ik merk de laatste tijd dat dingen ipv eten erg in de smaak vallen. Een fruitegel is heel leuk en dat moedigen wij als school ook aan, maar de helft heb je dan met "lussik nieeeeh". En dan kan je zeggen dan eet je het maar, maar dan verdwijnt het in de prullenbak en dat is ook zonde. Wat ik bijvoorbeeld heb gezien is een pen van de action met ene kaartje eraan en dan een klein snoepje. Vinden alle kinderen erg leuk. Het hoeft niet zo ingewikkeld. Vaak maken mensende mooiste creaties, en het is erg leuk, alleen kinderen letten daar echt niet op .
wow wat een leuke ideeen al! Dank jullie wel voor het meedenken! En andere tips zijn zeker nog altijd welkom. ga eens even rustig nalezen en bedenken wat leuk is voor de boys!
Oftopic Dat was mij ook al jaren geleden opgevallen de gezondste traktaties wil niet altijd betekenen de leukste of lekkerste. Je hoeft ze niet te overladen met snoep maar eerlijk is eerlijk wel kind vind het niet leuk om iets te eten te trakteren wat de rest van de klas ook lekker vind Een pennetje of gum of een gelpen vinden ze vaak ook erg leuk. En dan een snoepje en banaatje of doosje krentjes meestal gaat dat er in als koek. Hier de laatste jaren gewoon een zakje met wat spulletjes er in twee weken terug paar potloden filtstif en gelpen en een chocolatje. En een zakjechips. Toen hij kleiner was. Ik zag net die versierde eierkoeken dat heb ik ook eens getrakteert deed er een mandarijn bij een ballon en het was klaar. Dat was toen hij drie werd op de peuterspeelzaal en de juf kwam nog naar mij toe van wat een leuke traktatie. Koste toen wel een duit dacht z.n 25 euro nu ben ik voor 15 klaar zo alsje boven las. ging naar de zeeman en deelde potloden over alle zakjes.
vishengel : potlood of pen als stok drop of snoepvreter als touw en een snoepvis snoeptaart : benodigheden ronde spekken, lolly en klein snoepje en creativiteit om de taart te maken van karton in overleg met school kan je ook nog aan de juf vragen of ze hun eigen chips ketting mogen maken dat vinden ze echt fantastisch vooral bij de kleuters is dat een succes bootje : benodigheden snoep papier voor het zeil sate prikker of potlood/pen en plakje peperkoek of cake aanrader is toch peperkoek ivm stevigheid luchtballon : plastic bekertje gevuld met iets en een ballon (kleine ballonnen) en zo heb ik nog veel meer ideeen (help ook altijd een vriendin met de trakties van haar zoon)
Ja dat dacht ik ook?!?!? Een kennisje van mij heeft haar zoontje dat laten trakteren op de peuterspeelzaal, vondt het echt een superleuk ideetje?! Ben ook benieuwd wat Devil ermee bedoeld??
Die is zeker leuk voor me oudste zoontje!! Hoe kom je aan die carspapiertjes en waar heb je de sleutels aanhangen?