weten jullie of er zoiets bestaat? ik heb zo ontzettend veel speelgoed, dat ik voor de sint eigenlijk zo goed als alles weg wil doen. ze krijgen dan toch weer nieuw speelgoed. en ze zijn op het oude allemaal uit gekeken. nu wilde ik eigenlijk alles aan een goed doel geven of zo iets. weten jullie of er zoiets is? en waar en hoe enzz?? alvast bedankt!
Wij hebben hier een kringloopwinkel die van een jaar de opbrengst opspaart en dan het geld verdeeld over meerdere doelen in de stad. Je zou het ook aan een blijf van mijn lijf huis kunnen schenken. Dat vind ik persoonlijk ook een goed doel.
ik heb laatst een hele hoop aan een verzamelpunt gegeven. dit is een soort voedselbank voor spullen. dit wordt verdeeld onder mensen die zelf niets of weinig kunnen kopen. ik vond dat wel een dankbaar doel. je kan ze op hyves vinden.
Wij brachten het altijd na de kerk en de kerk zorgde dat het bij de mensen die het nodig hadden kwam.
Kringloop... Ben er toevallig vandaag geweest om spulletjes af te gooien!! We gaan verhuizen en dat betekent natuurlijk ruimen!!!!