Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoe is het bij jullie ???

2. Loppie

Loppie Lid

Jul 1, 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    #202 Loppie, Jul 23, 2012
    Last edited: Jul 23, 2012
    Hoi Licht,

Ik heb hetzelfde, zit nu op dag 42...heel erg last van maagzuur, afscheiding en ongi krampen alsof ik al ongesteld ben! Lees net wat je gync heeft gezegd. Bij mij adviseerde ze me ook om te beginnen met duphaston (heb gelezen dat de bijwerkingen van dit middel groot zijn dus stel het steeds uit..) en dan ook de dosis clomid te verhogen naar 100 mg :( Laten we hopen dat voor ons de tweede maand aanslaat!

3. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het meid ik ga gelijk vandaag mee beginnen en ik er ook eerder van af. hoop dat we over 1,5 maand een positieve test hebben :)

4. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi dames,

Geieten jullie een beetje van het mooie weer?

@Licht, wat kan je lijf met PCO je voor de gek houden he! Is Primolut zoiets als provera dan? Ik moet nu nog 3 dagen provera slikken en dan maar wachten op mijn ongi om met clomid 100mg te beginnen. Dames, we gaan ervoor!

Liefs, :)

5. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt meid het is om ongi optewekken. een kuur van 7 dagen. 3 keer daags 1 tabl. en dan wachten op ongi 3de dag beginnen met clomid 100 mg. dus we lopen samen bijna :)

6. Loppie

Loppie Lid

Jul 1, 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb besloten om ook te beginnen met Duphaston (ook om ongi op te wekken). 7 dagen 2 tabletten, toch wel vreemd dat we allemaal een ander medicijn krijgen om hetzelfde te bereiken...Dan ook beginnen met 100 gr clomid, nieuwe ronde, nieuwe kansten :) wel weer spannend!! hoop dat het ons alle drie gaat lukken deze maand.

7. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi Meiden,

Ja we lopen inderdaad gelijk op. Ik heb nog 2 pillen provera te gaan. Wat gaat het langzaam voor mij gevoel, 10 dagen die pillen slikken. Ik ben gewoon erg ongeduldig :).....

Nou op naar een vruchtbare periode dan maar en alle 3 aan de 100mg. WE GAAN ERVOOR!!!!! succes allemaal hé.

8. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Vorige maand haakten er 3 af omdat ze zwanger zijn en volgende maand zijn wij dat :)

Wat mijn gync zei reken niet uit wanner je ovuluatie is want pco kan het zo verschillend zijn dus regelmatig gewoon doen zei hij want sperma kan 72 uur blijkbaar leven. dus.
    Hoe meer je ontspand en niet bij nadenk hoe beter het is zei hij dus of ik het kan laten zonder uitterekenen weet ik niet :)

Maar eerst proberen ongi te worden

9. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Lijkt me heel moeilijk om het niet steeds uit te rekenen, eerst keek ik ook niet zo nauw.
    Maar nu met de Clomid houdt ik me temp bij en ik gebruik ovulatietesten, gewoon om me eigen steeds gerust te stellen dat ik een eisprong krijg met de Clomid.
    Maar ontspannen is inderdaad heel belangrijk, ik merk af en toe dat je het bijna alleen nog maar doet omdat het moet en dat is niet het beeld wat ik er van had, toen ik stopte met de pil.
    Maar soms lopen de dingen nu eenmaal niet zoals je gehoopt had :(

10. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda wordt jij wel ongesteld door de clomid ( krijg je eisprong) omdat je rond 4 nog steeds 50 mg inneemt. ik moest al gelijk naar 100 mg maar ik kreeg met 50 mg geen eisprong :x

11. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    @ Licht, dat zou toch geweldig zijn. Ik verheug mij zo op een kleine, soms word ik wel angstig dat het gewoon niet zal gebeuren. Maar daar probeer ik niet bij stil te staan.

@ Linda, dat vraag ik mij ook af, krijg jij met 50mg clomid wel een eisprong/menstruatie dan? Bij mij sloeg 50mg niet aan en ben direct op de 100mg gezet. Krijg jij wel FM's?

Ik ga hier nog ff mijn werk afronden en dan heerlijk naar huis en nog ff genieten van het mooie weer.

Voor nu alvast een hele mooie zwoele zomeravond gewenst.

Liefs,

12. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames zullen we weer een lijst maken wie wanner ongi is dat is toch overzichtelijker wat vinden jullie ervan ?

13. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Ik heb 3 rondes een eisprong gehad en steeds netjes een cyclus van 29 tot 34 dagen, dus ook ongesteld.
    Dat is voor mij al heel wat, want het liep steeds op van 40 t/m 88 dagen :$
    Dus bij mij werk het nog steeds, gelukkig !!

Heb de eerste 2 rondes follikelmetingen gehad, dit ging goed.
    Nu 4 rondes zonder ziekenhuiscontrole, mocht er iets niet goed gaan of ik zit ergens mee kan ik altijd bellen / mailen.
    Ben ik na 4 rondes nog niet zwanger, dan moet ik terug naar de gyn en gaan ze verder kijken.
    Bij mijn partner was alles goed, bij mij was echt de PCOS/ lange cyclussen het probleem.

14. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Goed !!

Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus.

15. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus.
    Licht: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur

16. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Linda337:
    Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus.
    Licht:
    Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur
    SSWS:
    Ronde 2: voor eerste clindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur

Hoe is het verder met jullie? Morgen moet ik mijn laatste provera pil innemen ben benieuwd of ik daar een bloeding van krijg.

17. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    SSWS

ik kreeg vorige keer 2 dagen later een menstruatie . weet niet hoe je lichaam reageert.

18. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik wordt wel misselijk van al die tabl. 3 x daags primolut en daarna clomid. hoop zo snel mogelijk zwanger te zijn dan hoef ik die tabl. niet

En hoe is het bij jullie ?

19. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi Licht,

Dat is balen dat je er misselijk van wordt. Ik heb met die provera nog een bijwerkingen gehad. Heb vanmorgen mijn laatste pil ingenomen. Ik zag gisteren al wel dat ik wat roze gekleurde afscheiding had, dat heb ik ook als ik de pil gebruik, een teken dat mijn menstruatie toch komt? Lets hope so.

We weten waar we het voor doen en het komt allemaal goed. Ik kan me wel voorstellen dat je er moe van wordt. Het komt allemaal goed nog ff doorbijten.

Linda337:
    Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus.
    Licht:
    Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur
    SSWS:
    Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur

20. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ssws,

wat goed dat je lichaam zo snel op reageerd kan je gelijk met clomid beginnen welke dag moet je beginnen 3de of 5de

we lijken wel robots ahahah pillen innemen ongesteld pilletje innemen eisprong ahahhaahha en dan een mooie POSITIEVE TEST :D

hoop dat het deze ronde gaat lukken dames. Ik ga 25 augustus op vakantie dus ben benieuwd als ik zwanger zou zijn dan kan ik daar testen dus wie weet.

We gaan naar de zelfde plek waar we op huwelijksreis zijn geweest dus het zou geweldig zijn als ik daar te zien krijg dat ik zwanger ben.

Share This Page