Lieve dames, Vrijdag avond ontzettend veel pijn..weeen..en bloedverlies, gister was de pijn al minder maar 's avonds kwam het vruchtzakje eruit.. ik ben superverdrietig maar ik heb er nu we'll vrede mee. Ik snap niet waarom het heeft kunnen gebeuren maar alles heeft een bedoeling in het leven. Nu ben ik alleen bang op wat er komen gaat. Is clomid nog we'l goed voor mij? Kwam het door clomid dat ik een miskraam kreeg? Of door PCOS? Hoe zal het later gaan? Kan ik nog zwanger raken? En zo ja wordt het weer een miskraam? Meiden ik hoop dat jullie dit echt nooit hoeven mee te maken...
Oh meid wat leef ik met je mee (ondanks dat we elkaar niet persoonlijk kennen). We maken twee totaal verschillende dingen mee maar ik snap je verdriet en vragen zo goed! Wacht het gesprek morgen even af. Waarschijnlijk krijg je daar veel vragen beantwoord. Mooi gezegd dat dingen in het leven gebeuren met een reden. Zo denk ik ook. Hoe hard en moeilijk dat soms is in het leven. Ik hoop oprecht dat je weer een mooi wondertje mag dragen en voldragen. Heel veel sterkte nogmaals.
Hoi meiden, Mag ik hier meepraten? Zit in het zelfde schuitje als jullie. In mn onderschift kun je al wel een beetje lezen hoe het bij mij is verlopen. Ben nu sinds donderdag weer begonnen met provera en moet daarna met 150mg clomid beginnen. Hopelijk werkt het deze ronde want anders moet ik stoppen met clomid en ws beginnen met spuiten met menopur. @vien; heel veel sterkte de komende tijd!
Vien, wat ontzettend erg voor je! Verschrikkelijk om dat mee te moeten maken. Waardoor het komt zul je waarschijnlijk nooit weten. Heel veel sterkte gewenst deze komende tijd! Fas30, welkom hier hoor, je mag vast wel mee kletsen hier, van mij sowieso haha. Hier, voor mij nog even een paar dagen doorkomen. Wou dat het al vrijdag was. Dan weer afspraak bij de gyn en krijgen we de uitslagen te horen. En ook wat het plan is. Hoop zo dat ik al meteen mag beginnen met Clomid!
Welkom Fas30. Van mij mag je ook gezellig meekletsen Dan duurt wachten heeeeeel lang he Charise. Krijgen jullie de uitslagen van jouw bloed en van de test van manlief? Spannend. Ik hoop dat het allemaal goed is en je snel kunt starten met de clomid Ik moet nog tot woensdag wachten. Mijn man gaat morgen tweede keer inleveren. Hopelijk met een betere uitslag dan afgelopen week.
Vien, logisch dat je allemaal vragen heb hopelijk worden ze morgen allemaal beantwoord! Licht, het zou een leuk begin van je vakantie zijn! Fas30, Welkom gezellig! Met mij gaat goed heb sinds gister minimaal bruin en roze ongi vermoed ik. Maar het is zo minimaal dat ik nu niet weet hoe of wat. Maar moet morgen toch contact op nemen met gyn dus kan het meteen vragen.
Hoi dames, @Licht met clomid 50mg had ik heel veel trek en de 2e dag barstende hoofdpijn. Na dat ik gestopt was kreeg ik opvliegers. Nu met de 100mg heb ik geen abnormale trek, geen hoofdpijn, enkel 1 dag dat was de vrijdag was ik heel erg druk, niet te genieten en hing ik letterlijk uit het raam. Dit was even en daarna weer weg. Ik hoop dat de 100mg aanslaat want je kan er ook resitent van worden. Ik moet nu wel zeggen ik ben er wat rustiger onder dan de eerste keer. Ik heb nu zo iets van weet je we zien het wel want ik heb mij de voorgaande maanden echt gek lopen maken veel te veel gelezen op het internet. Wat zou het mooi zijn als je positief test dat zou echt een geweldige vakantie worden dan. Duimen draaien kan weer beginnen! @Vien heel erg veel sterkte vandaag. Het lijkt mij logisch dat je met veel vragen zit. Keep hope! @Fas30 welkom hier. Volgen ze jou wel met echo's? Heel veel succes en sterkte. Liefs,
Bedankt allemaal! @ssws, ja ik heb meestal 3 echo's. De eerste op dag 10 dan op dag 14/15 en dag 18/19 de laatste. Bij ons in het zh blijven ze kijken tot dag 20.
Fas30: welkom leuk dat je meeklets. Hallo dames ik ben net uitslag gekregen van mijn man. het is redelijk gaf ze aan. Dus over 6 weken heb ik een afspraak dan wordt het verder gesproken gaf ze aan.
@Fas30: Welkom hier !! Succes met alles !! @Vien: Nogmaals heel veel sterkte, hopelijk heb je vandaag meer duidelijkheid gekregen. @ChariseL Heel veel succes vrijdag !! @Licht: Redelijk...... Niet goed maar ook niet slecht dus ?!?! Helaas weer 6 weken wachten, jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Hier op het wachtbankje nog steeds, 6po vandaag, dus nog 1,5 week geduld hebben
Hoi dames, Hoe is het met jullie? @Vien, hoe is het met je? Hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt. @Licht, fijn dat jullie al uitslag hebben nu 6 weken wachten? Waarvoor? Ach we gaan ervan uit dat je dan al gewoon zwanger bent! @Linda, leuk he dat "wachten". Ik duim voor je! Hopen op goed nieuws! @Fas30, dat is wel fijn dat ze ook echo's maken inderdaad. Hier in het ziekenhuis doen ze dat ook beginnende op de tiende CD en op 14 en 19, althans dat was bij mij het geval. @All, ik moet morgen heen voor een meting om te kijken of clomid 100mg wat gedaan heeft. Ik hoop het zo maar goed we zien het wel, ik mag gelukkig om 09:00 uur al heen.... Ik wens jullie een mooie dag vandaag. Liefs,
Hallo dames, ik heb pas over 6 weken afspraak omdat ik op vakantie ga en de arts wilde tussen mijn menstruatie 6 weken zou ik zwanger zijn gelijk een echo zou kunnen doen. Dus wie weet. sommige dames zijn met clomid bezig en sommige zijn al klaar voor de zwangerschaptest. Meiden ik duim voor jullie allemaal hoop mooie en positieven verhalen te horen over paar weken. Dus kom op
Hallo dames, Ik lees dat het voor iedereen spannende tijden zijn! Lsten we allemaal hopen op positieve uitslagen Wij krijgen vandaag de uitslag van het 2e zaadonderzoek. Ik heb net mijm 1e clomud gepakt want het is vandaag mijn 5e cd. Of het zin heeft om te starten met de kuur moet vandaag blijken maar zo heb ik het gevoel dat er vooruitgang in xit en hou ik met ovutesten voor mezelf bij of er een ei komt (mocht de uitslag weer slecht zijn). SSWS succes met de meting vandaag!!!
Hoi dames, Ik kom net terug van het ziekenhuis. Er was geen dominant eitje te zien, in mijn rechter eierstok zag ze wel een aantal die iets groter waren. Baarmoederslijm zag er goed uit qua dikte. Links waren alleen maar kleintjes. Ik moet vrijdag terug. We gaan het meemaken. Positief blijven hé . Tatjana ik hoop dat je een goede uitslag krijgt zou geweldig nieuw zijn. Succes met deze ronde clomid! Hoe gaat het met de rest van de dames? Iedereen nog aan het wachten? We wachten ons wat af zeg hahaha. Liefs,
tantjana Hoop goed bericht meid hou ons op de hoogte en tegenwoordig kunnen ze heel veel dus hou de moed erin. SSWSMeid er zijn wel eitjes dus wees lief tegen ze zodat ze vrijdag beter uitzien Dames had een vraagje? Meiden die primolut kuur hebben gebruikt hoeveel dagen hebben jullie ongi gehad? En hoeveel ? Het is mijn 6 dag en laatste 3 dagen heb ik alleen maar paar vegen gisteren helemaal niks en vanochtend weer wel. Wordt er helemaal gek van zou het normaal kunnen zijn.
@tatjana, weet je al wat? @ssws, balen he als er nog niks te zien is? Op Welke cd zit je nu? Wie weet vrijdag! @ licht, ik gebruik provera maar ben dan echt 8 dagen ongesteld! Niet heel erg maar vind het wel lang. Maar had ook heel dik bmsv en dat moet er allemaal uit en daarom duurde het zo lang zei de vk. Ik zit nu op mn 7e tablet provera dus moet nog wel even geduld hebben voor ik weer aan de volgende ronde begin... Wachten duurt lang ;(
Ik heb de uitslag! Voor anderen zou hij slecht zijn maar voor ons is die goed Ze hebben zaadcellen gevonden. Minder dan een miljoen en niet heel goed (wat wil je na een week onthouding, wordt de kwaliteit alleen maar minder) maar er is vooruitgang! Ben helemaal opgelucht! De Bdaddy tabletten, geen sauna en niet deinken werpen vruchten af Ik hoef niet te starten met clomud omdat ze mijn man eerst gaan onderzoeken maar ben al begonnen dus hou het zelf in de gaten Je weet maar nooit. Licht, ik heb provera geslikt en niet primolut maar ik heb ook niet veel minder gevlieid dan anders. Heb het wel langer (nu nog steeds met afvegen). Zaterdag weinig, zondag iets meer en sinds maandag minder. SSWS positief blijven meid! Zijn nog genoeg dagen te gaan om een mooi ei te laten groeien! In gedachte houden dat er een moii ei aan het groeien is
Tatjana81: ah meid wel beter dan ze eerst je man gaan onderzoeken moet je niet voor niks al die hormonen in te nemen. Want dat is ook geen pretje. Hoop dat die tabletten voor je man helpen.Veel succes meid duim voor je.
Ik begin morgen weer de 2e ronde met 100 mg clomid. Hebben jullie daar meer bijwerkingen van gehad? Dan bij de 50 mg? Heb duphaston gehad om mijn ongi op te wekken moet eerlijk zeggen dat ik daarmee echt een week lang een heel kort lontje had!! Hoop dat het deze keer mee zal vallen...Toch wel weer spannend...
Ik heb met de 50 én 100mg niks geen last gehad van bijwerkingen! Moet binnenkort 150mg dus hoop op hetzelfde