Hoi dames! Hoe gaat het hier?? Met mij gaat het iedere dag een stuk beter...fysiek, emotioneel en mentaal. Ik popel weer om te beginnen en het vloeien houdt ook al op..nog bruine vegen..!! Gek zeg om weer bij het begin te beginnen..clomid had ik al in huis..nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt zodat ik weer kan beginnen. Dokter verwacht mijn cyclus binnen 6 weken..pffffff.. Ben blij dat het met jullie ook de goeie kant op gaat!
Hallo dames, @ Vien gelukkig dat het beter met je gaat. Goed om te horen. Ik hoop ook dat je snel weer mag beginnen. @ All, ik reageer snel even algemeen. Ik kom net van het ziekenhuis het is mijn 12de cyclusdag en de eitjes die ze links zag daar is niks meer mee gebeurd. Nu zag ze rechts een iets groter eitje, ze zei "het moet minimaal 10 mm zijn om mee te tellen". Ik zei ach zal je net zien he, 100mg zal ook niet aanslaan. Toen zei ze ja maar clomid heeft altijd even tijd nodig soms zie je op cyclusdag 18 een mooie ei. Nou toen ging ze meten en mijn ei was 1.03 cm. Hij telt dus mee. Ik had verwacht super blij te zijn maar ben er nog behoorlijk nuchter onder. Ik ben gewoon bang dat hij straks niet door zal groeien. Maar even afwachten maandag moet ik terug. Hoe is het met de rest van jullie? Licht ben je inmiddels al met clomid begonnen? Tatjana wat een mooi nieuws voor jullie! Ik ga maar even snel aan het werk. Ik wou dit ff met jullie delen. Liefs,
Hoi allemaal, Mag ik met jullie meekletsen?? Ik was op zoek naar een nieuw clomidgroepje omdat ik deze maand ook eindelijk weer van start ben gegaan na een Mola-zwangerschap. Heb ook PCO, zaad van vriend is prima en HSG was ook goed. We zijn nu ruim anderhalf jaar onderweg voor ons 1e beebje. Maandag zit ik op cd 10 (100mg) en heb weer mn eerste fm bij de gyn, dus spannend! Voor jullie ook allemaal spannend las ik..
Loppie : Ik heb gisteren mijn laatste clomid tablet ingenomen tot nu toe geen bijwerkingen. Met 50 mg had ik meer bijwerkingen bijv, duizeligheid, en stemmingswisseling. Vien : mooi om te lezen dat het beter gaat en dat je bloeding is gestopt nu maar op de ongi w8. Weet je al waardoor je miskaam heb gehad ( mischien een stomme vraag ) het kan ons allemaal overkomen dus vandaar. SSWS: Ik heb gisteren laatste tablet clomid ingenomen dus volgende week moet het zijn werk doen. Ik heb geen fm dus het is helemaal spannend. Maar als ik zo lees steeds naar het ziekenhuis is ook geen pretje. Als 100 mg wel aanslaat maar niet zwanger ben gaan we ook beginnen dus. Blijf toch positief kijken want er gebeurt toch wat hoop maandag beter bericht te lezen. Uk1983 : Welkom meid natuurlijk kan je mee kletsen. Hoe meer dames hoe meer ervaringen. Wanneer ben je begonnen met de clomid ? Vandaag belden ze van het ziekenhuis afspraak is verzet van 13.9 naar 17-9 baal als een stekker want 12.9 komen we terug van vakantie en zou dan gelijk volgende dag op controle gekund maar ja Een fijne weekend allemaal helaas moet ik deze weekend werken ( werk namelijk in een verpleeghuis) ))
Vien: Ik ben blij te lezen dat het beter met je gaat SSWS: Positief blijven meid! Denken blijven dat er een mooi ei groeit! Positief denken doet al veel! Licht: Balen dat de afspraak verzet is. Ik hoop voor je dat het de komende week zijn werkc gaat doen Uk1983: Welkom! Altijd fijn om andermans ervaringen te lezen! All: Ook al zei de gynaecoloog dat ik niet hoefde te starten met de clomid, ben ik tocj op cd 5 begonnen afgelopen woensdag (na het voor ons goede nieuws). Ik begin morgen met ovulatiesten (ze adviseren va cd 8 daarmee te beginnen). Dus duimen allemaal voor de dames die de komende week hun ei moeten krijgen! Spannend!
En ik vergeet nog te vragen of jullie van clomid ook zoveel vocht vasthouden? Pfffff....ik kan een week zonder drinken zoveel hou ik vast En direct nadat ik stopte met de Provera en dus ongi werd begon de pukkeloorlog! Voorhoofd tegen de wangen en andersom.... Is dat van de Provera? Niet leuk!
Licht, dat is goed nieuws dan kun je toch met een fijn gevoel op vakantie! SSWS, dat is positief ! het is gewoon een laatbloeier Tanjana81, aahh dat is goed nieuws Ik heb met de clomid nergens last van dus kan helaas niet mee praten. Vien, fijn dat het al beter met je gaat! UK10983, welkom meid! All: Met mij gaat het goed ik ben zondag/maandag ongesteld geworden dus ben ik overleg met de gyn maandag met de clomid begonnen. Vandaag mn laatste pil. Heb tot nu toe geen bijwerkingen dus dat is positief J. Maandag moet ik naar gyn zodat ze een kijkje kan nemen Ik ga vanaf volgende week gebruik maken van de clearblue ovulatietest, gebruiken jullie deze ook standaard?
@ licht: deze maand ben ik weer voor het eerst begonnen met clomid (zie handtekening). Jij krijgt dus geen fm's? Moet je dan temperaturen om te kijken of je een eisprong hebt gehad? @ Poppel: ik gebruikte na de fm's ook die van CB, veel fijner een rondje of smiley te zien dat die streepjes. Werken die bij jullie wel? Ik heb die van zwanger&kids maar krijg door de PCO altijd wel vage streepjes en knallers worden het niet... Spannend voor je maandag! @ meiden die 100mg of meer slikken...ik moest ze 's morgens en 's avonds nemen en niet tegelijk. Hoe hebben jullie dat gedaan? Gelukkig voel ik mn eitjes altijd groeien dus heb goeie hoop dat er maandag wat goeds te zien is.
Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus. Licht: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9 SSWS: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg Loppie: Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 28-07 begonnen met duphaston kuur Charise: Ronde 10: voor eerste kindje --> 10/8 2e afspraak gyn (uitslagen) & start 1e ronde Clomid??? Tatjana81: Ronde 1: 25-7 gestart met Provera en volgende week waarschijnlijk met de clomid. Poppel: Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur Dames zullen we de lijst bijvullen. Meiden die pas gekomen zijn kunnen zich erbij zetten hebben we weer wat overzicht __________________
@uk, tegen mij zeiden ze dat het niks uit maakt vanneer je ze slikt en ook niet of je ze gelijk inneemt ofniet, maar ik kreeg wel de tip om ze s'avonds na het eten in te nemen zodat je overdag niet zoveel last hebt van eventuele bijwerkingen en snachts slaap je er wel door heen.
Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus. Licht: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9 SSWS: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg Loppie: Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 28-07 begonnen met duphaston kuur Charise: Ronde 10: voor eerste kindje --> 10/8 2e afspraak gyn (uitslagen) & start 1e ronde Clomid??? Tatjana81: Ronde 1: 25-7 gestart met Provera en volgende week waarschijnlijk met de clomid. Poppel: Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur Uk1983: Ronde 1 na mola-zwangerschap: voor eerste kindje --> Clomid 100mg --> fm 13-8 Ik heb me erbij gezet. @Fas30: dank voor je info!
Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus. Licht: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9 SSWS: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg Loppie: Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 28-07 begonnen met duphaston kuur Charise: Ronde 10: voor eerste kindje --> 10/8 2e afspraak gyn (uitslagen) & start 1e ronde Clomid??? Tatjana81: Ronde 1: 25-7 gestart met Provera en volgende week waarschijnlijk met de clomid. Poppel: Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur Uk1983: Ronde 1 na mola-zwangerschap: voor eerste kindje --> Clomid 100mg --> fm 13-8 Fas30 Ronde 3 voor 1e kindje-->11 aug. Laatste proveratabl.--> dan 150mg clomid. Ik sta er ook bij, hopelijk heb ik het goed gedaan
Ik voel wel wat, maar dat voel ik elke maand, dus durf er ook niks over te zeggen. - Pijnlijke liezen - Met vlagen pijnlijk borsten - Ben erg moe, maar dat kan ook komen doordat ik bijna vakantie krijg. Maar verder eigenlijk niets, heb ook niet het gevoel dat het raak is, maar we wachten af, we kunnen nog alle kanten op Denk ook dat mijn NOD eerder is, als ik naar mijn temperatuur kijk, zou het a.s. woensdag zijn.
Linda337: Ronde 4: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 17 Augustus. Licht: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9 SSWS: Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg Loppie: Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 28-07 begonnen met duphaston kuur Charise: Ronde 1 (met clomid): voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> FM?? Tatjana81: Ronde 1: 25-7 gestart met Provera en volgende week waarschijnlijk met de clomid. Poppel: Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur Uk1983: Ronde 1 na mola-zwangerschap: voor eerste kindje --> Clomid 100mg --> fm 13-8 Fas30 Ronde 3 voor 1e kindje-->11 aug. Laatste proveratabl.--> dan 150mg clomid.
Hee meiden, Hier afgelopen vrijdag weer bij de gyn geweest. De uitslagen van mijn bloed waren allemaal goed!! Zaad van manlief was ook goed! Beweeglijkheid kon wel iets beter, maar was absoluut niet slecht! Ben ik zo blij mee he? Was er echt nerveus voor dat het niet goed zou zijn. Weer een echo gehad, linkereierstok nog steeds niet te vinden en rechts nog steeds allemaal blaasjes te zien in eierstok. Ik heb duphaston en clomid mee gekregen. Ik ben niet meteen begonnen met de duphaston want ik had al wat bruinverlies. Dus dacht dit is OF innesteling of ongi komt er aan. En na 3 dagen bruinverlies (heb ik nooit, altijd gewoon 1 dag), vandaag dus gelukkig ongesteld geworden!! Ben er nog nooit zo blij mee geweest. Ik wist gewoon niet wat ik nu moest doen. Nu dus dinsdag voor het eerst starten met Clomid. Hoop echt dat het aan gaat slaan. Bel morgen meteen even voor een afspraak voor een follikel meting. Die moet ik op CD 11 of 12. Dus ben erg benieuwd!
Morgen neem ik mijn laatste clomid voor deze ronde. Heb nu een paar dagen de pilletjes in de avond genomen maar merk dat ik daardoor heel onrustig en slecht slaap. Neem er nu 1 in de ochtend en 1 in de avond. @ Charise lees dat je met CD 11 of CD 12 naar het ziekenhuis moet om een follikel meting te doen, het ziekenhuis bij mij gaf aan dat ik op CD 14 pas een echo hoef te doen. Hoe is dat bij de rest van de meiden? Toch lastig dat de behandeling niet overal hetzelfde is.
Hoi dames, Hoe is het met jullie? @ Uk1983, welkom @ Tatjana, ik hield wat vocht in mijn benen en armen en moest ook enorm veel plassen terwijl ik niet meer dronk. @ Licht, hoe is het? Heb je last van bijwerkingen? @ Linda, oh wat spannend las ik nou dat je binnenkort mag testen? Laten we hopen op een mooie test. @ All, vandaag ben ik weer geweest, mijn ei is gegroeid naar 15mm. Ik moet nu woensdag terug, hopen dat mijn ei blijft groeien. Ik krijg nu vaker FM's en als mijn eisprong komt een samenlevingstest. Kortom er gebeurt wat met 100mg. Ik wens jullie een mooie avond. Liefs,
SSWS . Heb wel pijn in mijn onderbuik voel heel duidelijk mij eirerstokken dus hoop dat clomid deze keer gaat aanslaan. Verder heb ik veel last van puistjes lijkt wel of ik weer in de pubertijd zit. linda337 hahaha meid ben helemaal met je eens dat je elke maand wel wat voelt omdat je het ook zo graag wilt voelen en PCO zo met je lichaam kan spelen. ALL deze week is mijn vruchtbare periode dus probeer om de dag te klussen als manlief niet te moe is van zijn werk. En ik zou 30 augustus kunnen testen maar ga tot 1 september wachten voor dat ik de testen ga doen.Mijn doosje clomid zit al in de koffer zou het zijn dat ik ongi wordt dan kan ik weer beginnen. Ik zal even eerlijk zijn soms ben ik het zo beu al dat pillen en onzekerheid. Heb echt petje af voor de mensen die al jaren bezig zijn hoop dat wij niet zoveel moeten wachten.