Ik niet, heb er nog nooit van gehoord. Maar ik denk dan weer: als die echt zouden helpen, zou de gyn ze dan niet zelf voorschrijven? Ik ben er nooit zo'n voorstander van om zelf te gaan rommelen met pillen. Maar dat is mijn mening
*Licht:*Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9 *SSWS:*Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg ---à NOD 2-9 *Poppel:*Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur --> NOD 3-9 *Linda337:*Ronde 5: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 15 September. *Loppie:*Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 10/08 begonnen -->FM 21/08 *Charise:*Ronde 1 (met clomid): voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> FM?? *Tatjana81:*Ronde 1: 25-7 gestart met Provera --> clomid 50 mg --> NOD ws 1-9 *Uk1983:*Ronde 1 na mola-zwangerschap: voor eerste kindje --> Clomid 100mg --> fm 13-8 *Fas30:*Ronde 3 voor 1e kindje-->11 aug. Laatste proveratabl.--> dan 150mg clomid Ik heb hem ook even bijgewerkt Ik zet wss bij mijn NOD aangezien ik geen fm heb gwhad weet ik niet precies of ik 1-9 mijn NOD heb. Maar ik ha even uit van een cyclus van 28 dagen. Spannende (wacht)dagen nu voor de meesten Laten we hopen op mooie berichten volgende week! Licht alvast een hele fijne vakantie!
Nee geen ervaring met die pillen. Ik had er ook al over gelezen maar had zoiets van: te mooi om waar te zijn zoals veel van die reclames. Als ze zo goed zouden zijn dan kende iedere vrouw met pcos ze wel. Maar je moet je eigen gevoel volgen.
Nee ik denk ook dat jullie gelijk hebben. Het is te mooi om waar te zijn. Als het idd echt zou werken dan kregen we deze pillen wel van de gyn. Vanavond had ik wat oud bloed op het toiletpapier. Precies 14 dagen na mijn laatste fm. Waar toen geen ei meer te vinden was. Zou ik dan toch een eisprong hebben gehad? Volgens de gyn was mijn eitje gekrompen. Of zou dit nu al van de provera komen? Vorige keer had ik namelijk geen oud bloed en kwam het op dag 6 maar dat was wel helder bloed. Ik zit nu op dag 4. Ik kan dit niet tellen als cd1 omdat het geen helder bloed is toch? Hoe lang zou het nu duren tot helder bloed? Op cd 2 moet ik beginnen met clomid 100mg. Het is voor mij pas ronde 2 dus nog veel onduidelijkheid.
Met provera kan je menstruatie komen tussen de 3 en 7 dagen na je laatste tablet dus ik denk dat dit de voorbode is en dat je morgen dan echt ongie word. Idd, helderrood moet je pas rekenen als eerste dag. Als het echt goed is doorgebroken zeg maar.
Hallo dames, Ik ben volledig bezig huisschoonmake koffers klaarmaken. We gaan voor 2,5 week weg. Dus kan ik niet reageren als het internet verbinding in het hotel goed is probeer ik jullie nog wel een beetje op de hoogte te stellen.dus na morgen ben ik er eventjes niet Ik heb enorme pijnlijke borsten weeeeer. Hebben jullie daar ook last van. Als de theorie zou kloppen en ik zou zwanger zijn dan had ik gisteren de innesteling. Ben wel heel moe maar kan ook zijn omdat ik laatste week zo druk had. maar mijn doosje clomid en zwangerschapstest zijn als eerst in de koffer gegaan. ik hoop dat 100 mg heeft aangeslaan. En voelen jullie ook al iets . spannend allemaal vooral de laatste week.
Hoi Ladies, Licht, ik wens je een hele fijne vakantie en hoop op een hele mooie test natuurlijk. Pijnlijke borsten het zou geweldig zijn als dit een teken zou zijn toch. Ik zelf heb geen pijnlijke borsten wel grotere tepels en die zijn best gevoelig . Verder heb ik last van wat krampjes en ben ook wel moe, lag gisteren om 19:00 uur in bed 2 uurtjes geslapen, gegeten en toen weer gaan slapen . Bij mij komt dit voornamelijk door de spanning daar word je echt moe van uitgeput. Ik zit vandaag op DPO 4 en mijn cyclus is 34 dagen. Heb het ff uitgerekend daar ik echt 99.9% zeker weet dat ik zondag mijn ei heb gehad. Morgen zou dan volgens de berekening mijn innesteling zijn. Ik wil niet hopen maar heb het wel constant in mijn hoofd. Het is maar afwachten en afwachten etc. etc. Hoe is het met de rest van de dames? Liefs,
Ik heb wel sinds gisteren last van menstruatieachtige krampen en gevoelige borsten maar geen pijn. Ik ga ervan uit dat dit bij mijn cyclus hoort aangezien het mijn eerste ronde is. Volgens de ov testen zou ik vorige week mijn ei hebben gehad dus veel te vroeg voor mijn menstruatie. Maar je weet het niet, het vrouwenlichaam zit vreemd in elkaar Ik heb na de Provera maar heel weinig helder rood bloed gehad en vloeide in zijn geheel niet erg. Het heeft wel 6 dagen geduurd voor het over was. Oh meiden dat klinkt spannend! Hopelijk zijn dat goeie symptomen!
Heb je wel geklust? Krampen, kan het geen innesteling zijn als je vorige week je ei gehad hebt? Wat een spanning allemaal zeg. Succes
meid als je 1-9 nod heb dan zou gisteren je innesteling moeten zijn. hoop voor je dat het innesteling pijn is
Het was inderdaad een voorbode. Het is nu dus CD1 en dan morgen op dag 2 clomid 100mg en op 31 augustus krijg ik mijn eerste FM op CD9
Ja netjes om de dag geklust dus het zou wel kunnen. Maar heb me erop ingesteld dat een kleintje nog wel even zal duren. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Inderdaad heel wat spannende dagen nu! Ik hoop zo dat iedereen mooi niwuws gaat melden komende dagen! Ik gun het ons zo
Hallo dames, Begin september wordt heel spannend voor een groot deel van ons. Licht; het zou een leuk cadeautje zijn op je vakantie dubbel genieten dan! Fijne vakantie en vooral genieten! Mijn NOD dag moet aangepast worden heb als het goed is gister pas mn eisprong gehad. Dus we hebben al druk geklust. Onze gyn geeft aan dat we elke dag moeten klussen maar ik hoor de meeste van jullie om de dag??
dank je wel meid zal heel mooi zijn als ik op vakantie te horen zal krijgen. Een zaadcel kan 72 uur leven dus als je om de 2 dagen doet weet je zeker dat het goed is . Of je moet zo actief en zin hebben om elke dag te doen
Lieve dames, tot over 2,5 week hoop als ik terug kom hele mooie testen te zien. Ik ga goed voor jullie duimen misschien gaat dat beter in het vliegtuig en kom het sneller uit., Zodra er hoop is hebben we al 50 % bereikt
@ licht; fijne vakantie! @all; Nou deze dag begon goed voor mij. Fm meting in het zh gehad en nou heb ik in mn rechter eierstok toch een ei van 19mm! En dat op dag 12 al! De linkerkant was allemaal klein maar deze kan dus één dezer dagen springen, dus dat word klussen! Eigenlijk hoefde ik nu niet weer te komen maar mocht toch woensdag nog een fm om te kijken of ie nou is gesprongen of dat ie er nog zit. Vind ik wel fijn om te weten. Maar ben helemaal happy want had er eigenlijk al niet meer echt op gerekend. Ze zei dat ik volgende week dan nog progrestoron moet prikken maar dan zijn we op vakantie dus dat kan helaas niet, maar was niet heel erg zei ze. Hoe is het verder met iedereen?
@ Fas wat fijn dat je een ei had van 19 mm! Spannend hoor Ik ben net ook in het ziekenhuis geweest voor een echo om te weten of ik een eisprong heb gehad (vorige week dinsdag had ik twee FM's van 16 mm), gync gaf aan dat mijn ei waarschijnlijk is gesprongen (of alle twee). Had nu een plaatsvervangende gync. vond hem heel erg vaag. Moest steeds vragen waar hij naar keek en hoe hij kon zien of het ei wel of niet gesprongen was. Is me nu eigenlijk nog steeds niet duidelijk waar hij naar heeft gekeken..heel erg irritant. Vrijdag moet ik mijn bloed prikken om mijn progrestoron te meten. Dus dan horen we het wel weer!
Hoi dames, Hier is alles nog rustig, heb wat zeurderige krampen (zondag is mijn NOD) maar verder nog rustig. Fas, wat een goed nieuws heerlijk toch! Succes en klusse Loppie, dat is niet zo fijn dat hij geen uitleg geeft, maar goed we hopen gewoon dat je 2 mooie eisprongen hebt gehad!. Hoelang ga je op vakantie? Ff testen mee he Ik hoop zo dat dit een vruchtbare ronde voor ons allemaal gaat worden. Ik begin nu menstruatie krampjes te krijgen heb geen idee wat mijn lijf nu aan het doen is. Ladies, Succes voor een ieder! Liefs,
@ SSWS, ik ga niet op vakantie. Fas gaat volgende week op vakantie. Wel spannend hoor nog een paar daagjes en dan heb je misschien een positieve test in handen ga voor je duimen! Ik kan vanaf volgende week zaterdag testen..dan hebben we vanwege ons 6 jarig trouwen een weekendje London geboekt. Zou wel heel erg leuk zijn als dat ons kadootje wordt. Ben nu eigenlijk wel heel blij dat ik een eisprong heb gehad, gync. gaf ook aan dat ik nu niet elke maand terug hoef voor een fm controle. 100 mg werkt dus ik kan de komende 5 maanden door (hopelijk duurt het niet zo lang).