Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussie in 'MMM clubs' gestart door licht, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Mijn ei zit er nog steeds, heb net een fm gehad en hij is nu 21x24mm dus mooi doorgegroeid! Kunnen we nog mooi even klussen en dan hopen dat alles goed zn werk doet! :) heb al wel een recept voor 150mg gekregen mocht ik toch ongesteld worden. Ik vind het nu wel echt super spannend! Voor veel meiden hier komt het er nu ookbijna op aan he? Duimen!

2. SSWS

SSWS Lid

2 jul 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi Dames,

Loppie, sorry niet goed gelezen.
    Fas, wat goed dat je eitjes zo mooi groeien.

Hier is het nagelbijten op dit moment. Zondag is mijn nod en gisteren had ik wat krampjes. Verder voel ik eigenlijk helemaal niks. Ik ga er ook maar vanuit dat het niet raak is. September zullen wij moeten overslaan in verband met een vakantie van 3 weken waarvan ik alleen ga en mijn partner in Nederland achterblijft.

Ladies, Succes!

Liefs,

3. SSWS

SSWS Lid

2 jul 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi Dames,

Was ik weer, ik dacht ik bel even het ziekenhuis of mijn bloeduitslag al bekend was. En oh we hebben geen progestron geprikt, dus ik weer naar het ziekenhuis, prikken ze me voel ik me toch een kramp, ik naar de wc, roze afscheiding met een druppel bloed...dussss ik denk dat mijn menstruatie er al aankomt.....3 dagen voor mijn NOD. Enig voordeel, ik denk dat we dan toch de maand september kunnen meepakken.

Voor de rest van de ladies!

Ik duim voor jullie!

Liefs,

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh wat balen zeg! Ik hoop voor je dat het toch niet zo is! Kan dat geen innestelingsbloed zijn of zou dat dan al geweest moeten zijn?

5. SSWS

SSWS Lid

2 jul 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Geen idee, gisteren zou mijn innesteling moeten plaatsvinden volgens de berekeningen. Vannacht schrok ik wakker omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, was niet het geval en net in het ziekenhuis dus licht bloedverlies en heb ook echt menstruatiekrampen.

6. Tatjana81

Tatjana81 Lid

20 jun 2012
    34
    0
    0
    Secretaresse
    Kerkrade
    Misschien toch een innesteling :)

7. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ga maandag bellen voor bloeduitslag heb woensdag bloed geprikt. Ik moet mn nod aanpassen omdat ik later een eisprong heb gehad als gepland.

At SSWS, Hopelijk is het de innesteling, mn man heeft op internet gelezen dat dat wel de klachten kunnen zijn. Ik heb sinds vanmorgen ook last van menstruatie krampen maar tot nu toe geen bloed verlies. Duimen dus.

At Fas30, succes met klussen :D

8. SSWS

SSWS Lid

2 jul 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi dames,

Hoe is het hier? De meeste NOD's zijn geweest en en heeft iemand positief nieuws? Bij mij was het wel een menstruatie, ik wacht nu op de uitslag van mijn bloedonderzoek kijken of het wel een goede eisprong was. Verder ga ik vandaag alweer mijn 3e 2x clomid pilletjes innemen. Een voordeel van mijn menstratie is dat wij toch de maand september mee kunnen pakken. Was mijn menstruatie pas 2 september gekomen dan hadden wij een ronde moeten overslaan. We gaan er weer voor!

Liefs,

9. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje, al moet ik zeggen dat mijn temp niet heel super gestegen is, dus hopelijk heb ik een goede eisprong gehad.
    Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, mag ik nog een ronde clomid doen en mocht het die ronde ook niet lukken, moet ik terugkomen bij de fertiliteitsverpleegkundige om te kijken hoe we verder gaan.
    Dus ik hoop zo dat het voor die tijd nog mag lukken !!

@SSWS: Jammer dat je ongesteld geworden bent, wel fijn dat je deze ronde mee kan pakken, hopelijk komt er een goed ei ;)

@ Poppel: Hoe was je bloeduitslag ??

10. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    *Licht:*Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg --> 23-07 begonnen met primolut kuur ---> 5-08 begonnen met clomid 100 mg ----> NOD 1-9
    *SSWS:*Ronde 2: voor eerste kindje--> Clomid 100 mg ---> 18-07 begonnen met provera kuur ---> 01-08 begonnen met clomid 100mg ---à NOD 2-9
    *Poppel:*Ronde 1: voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> 20-7 begonnen met Provera kuur --> NOD 3-9
    *Linda337:*Ronde 5: voor Eerste Kindje --> Clomid 50 mg --> NOD 15 September.
    *Loppie:*Ronde 2: voor eerste kindje -->Clomid 100 mg --> 10/08 begonnen -->FM 21/08
    *Charise:*Ronde 1 (met clomid): voor eerste kindje --> Clomid 50 mg --> FM??
    *Tatjana81:*Ronde 1: 25-7 gestart met Provera --> clomid 50 mg --> NOD ws 1-9
    *Uk1983:*Ronde 1 na mola-zwangerschap: voor eerste kindje --> Clomid 100mg --> fm 13-8
    *Fas30:*Ronde 3 voor 1e kindje-->150mg clomid doet z'n werk! -->NOD 14-9

Weer ff aangepast!

11. Loppie

Loppie Lid

1 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @SSWS jammer dat je ongi bent geworden, hoeveelste dag van je cyclus was je? Wel echt fijn dat je nog een ronde mee kan pakken ;)

Ik heb zaterdag mijn NOD. Morgen kan ik het ziekenhuis bellen om te zien of ik een eisprong heb gehad..al is mijn temperatuur wel met 0.8 gr gestegen sinds vorige week..dit is de eerste keer in 1,8 jaar dat ik een stijging waarneem..dat is wel veel toch?

12. linda337

linda337 Actief lid

30 dec 2010
    240
    0
    0
    Stijging is goed !!! Hopelijk ook nog een mooie positieve test :D

13. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    At SSWS, jammer op naar de volgende ronde! Gelukkig kan je nog een ronde mee pakken! Heb je al een uitslag van je bloedonderzoek?

At Linda337, spannend nog even geduld dus hopelijk is het raak!

Ik heb maandag contact gehad met het ziekenhuis over het bloedonderzoek. Ze gaf aan dat ik een goede eisprong heb gehad. De waardes waren hoog, 50mg clomid is dus voldoende denk ik. Mocht ik ongesteld worden hoefde ik niet meer op controle te komen maar gewoon een tijdje proberen met clomid 50mg.

Heb vanaf vrijdag al wel menstruatie pijn. Vanmorgen was het zelfs even dat de pijn doortrok naar mn rechterbovenbeen. Sinds vanmiddag niet meer.

Officieel mag ik al testen maar durf niet. Vorige keer ben ik namelijk ook niet ongesteld geworden en was ik niet zwanger. Als het aan mn man ligt doen we donderdag pas test maar dat wil hij alleen om de teleurstelling uit te stellen (mocht die er zijn.) Afwachten dus.

14. Tatjana81

Tatjana81 Lid

20 jun 2012
    34
    0
    0
    Secretaresse
    Kerkrade
    Dames die ongesteld zijn geworden: jammer, hopelijk volgende ronde wel succes!
    Poppel: Spannend! Hoe was de uitslag?

Ik heb afgelopen weekend 's avonds een test gedaan en ik dacht (waarschijnlijk wilde ik het zien) een heel heel heel vaag streepje. Dus negatief. Maar de volgende ochtend dacht ik, toch nog eens checken voor de zekerheid. Schrik een kruis! Waarschijnlijk indroger natuurlijk maar krijg je zo'n duidelijke lijn als de test negatief is? Heb dat nooit eerder gehad. Test vandaag negatief en nog steeds niet ongesteld. Als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik naar de ha voor bloedtest.

Hoe is het met de rest van de dames?

15. Tatjana81

Tatjana81 Lid

20 jun 2012
    34
    0
    0
    Secretaresse
    Kerkrade
    Poppel zie nu je bericht. Stomme telefoon heeft een aantal reacties niet laten zien. Klinkt goed! :) Ik duim voor je!

16. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Hoe gaat het hier?

Even een vraagje, hebben jullie er ooit over nagedacht om acupunctuur of homeopathie erbij te gebruiken als ondersteuning? Ik ben er zelf recent mee begonnen en nu krijg ik allemaal kruiden enzo. Ook kan ik beginnen met provera en dan weer aan de clomid. Blijkt dus bij de acupunturist en homeopaat dat ik een zeer laag bloedruk heb en ook bloedarmoede, wat dus een miskraam kon bevorderen.

Anyways ik doe over een paar daagjes weer mee met jullie.

succes!!!

17. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Lieve meiden,

Dit is mijn eerste bericht op een forum, dus heb hier nog totaal geen ervaringen mee.
    Ik vind het erg interessant om jullie verhalen te lezen.
    In december 2010 hebben 'wij' besloten om te stoppen met de pil.
    Helaas heeft dat nog niet tot een klein wondertje geleid.
    Afgelopen januari ben ik voor het laatst ongesteld geworden, in maart dacht ik maar naar de ha te gaan.
    Die heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Daar zijn we erachter gekomen dat ik PCO heb.
    Eerst schrok ik natuurlijk enorm, daarna wilde ik graag horen wat we konden doen om toch zwanger te worden.
    Nu ben ik bezig met de 1e ronde Clomid, ik moet vrijdag voor een echo.

Eigenlijk heb ik geen vragen maar zou ik het gewoon leuk vinden om mee te delen in ervaringen. :)

Liefs D

18. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, even snel vanaf mn mobiel, heb gister test gedaan maar was negatief. Echter blijft de menstuatie weer uit. Zal woensdag nog een test doen en dan gyn maar bellen wat nu? Liefs,

19. Tatjana81

Tatjana81 Lid

20 jun 2012
    34
    0
    0
    Secretaresse
    Kerkrade
    Hier hetzelfde Poppel. Geen menstruatie, negatieve testen. Ik ga maandag bellen. Ben benieuwd wat ze zeggen.

20. SSWS

SSWS Lid

2 jul 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hoi Dames,

Wat een berichten weer. Hoe is het met jullie? Ik kom net van het ziekenhuis en ze hebben een fout gemaakt. Ik moest weer met 100mg clomid beginnen van de assistent. Dit heb ik keurig gedaan. Dit mocht helemaal niet want ik zou eerst op CD3 een echo moeten hebben. Gevolg... ik heb nu een cyste van 5 bij 4.5 cm. Ik moet nu dinsdag terug om te kijken hoe het nu verder moet. Waarschijnlijk is mijn ei niet gesprongen maar heeft mijn baarmoeder slijmvlies afgestoten waardoor er een bloeding op kan treden. Kortom drama......

We wachten maar af.

Deel Deze Pagina