Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ssws, jeetje das best groot! Maar heb je hier al vaker last van gehad dan ofzo? Ik heb nog nooit geen echo op dag 3 hoeven laten maken.

2. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Nee heb ik ook nog nooit gehad, maar heb ook nog nooit een eisprong met clomid gehad. Het schijnt dat ze dan de 3e CD willen kijken of hij goed gesprongen is en je follikel gekrompen. Ik snap er ook niks meer van. Het is inderdaad best groot, ik wacht het af. De verpleegkundige dacht dat hij niet goed gesprongen was en daarom door is gaan groeien. Maar op de echo was hij stuk. Ach we wachten dinsdag wel af.

Liefs,

3. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Ik moest altijd tussen cd 1 en cd 3 een echo laten maken, ze keken dan of het baarmoederslijmvlies weer dun was en of er echt geen zwangerschap was, was dit niet het geval mocht ik weer beginnen met een nieuwe ronde clomid.

Ik heb een keer gehad, dat ze met de echo een vochtblaas zagen zitten in de baarmoeder, toen moest ik bloedprikken om er zeker van te zijn of ik niet zwanger was en daarna mocht ik gewoon weer starten met de clomid.
    Dus het is gewoon een extra controle.
    Maar wel mooi balen voor jouw !!!

4. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Welkom hier en succes met alles !!

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

May 22, 2011
    610
    0
    0
    @ SWSS: ik heb een tijdje mee geschreven in het begin, en las nu dat je een cyste hebt.
    Ik heb dit ook ruim 3 weken geleden ontdekt bij de gyn na het slikken van 100mg. Waarschijnlijk net als bij jou dat er toch een eitje groot genoeg was om door te groeien ondanks dat mn lichaam niets zelf deed (daarom moest ik primolut slikken en ongesteld worden).
    Bij de 1e fm op dag 10 was de cyste 4cm. Een week later al 6cm en ik ben woensdag geopereerd (laparoscopie) omdat ie 6 bij 8cm was. Dan onstaat het gevaar dat de cyste om je eierstok gaat draaien waardoor je je hele eierstok moet laten verwijderen.

Moet zeggen dat de operatie me wel wat tegen is gevallen, ze spuiten gas in je buik om bij de eierstok te kunnen, wat nu pijnlijk is maar erbij hoort. Maar ik ben blij dat het eruit is, wegens het gevaar en ook dat je zolang dat ding erin zit je niet opnieuw clomid mag slikken. Wij hebben nu een maandje rust (ook nodig om te herstellen) en mogen dan weer verder.

Ik hoop dat de cyste bij jou vanzelf verdwijnt, maar dan weet je dat het niet te groot moet worden wegens het gevaar.
    Succes!

6. SSWS

SSWS Lid

Jul 2, 2012
    73
    0
    0
    Juridisch/Insolventie
    Groningen
    Hey Uk1983, hij was vorige week 5 bij 4 cm. Ik baal als een stekker want 22 september zou ik naar Suriname in verband met mijn moeder haar 50ste verjaardag. Ik moet morgen om kwart over 2 weer heen en dan hoor ik het wel. Ik vind dit gewoon heel erg dat het ziekenhuis mij niet heeft aangegeven dat ik een echo moest laten maken. Ik ben namelijk op cd 22 heen gegaan en toen was die gesprongen. Door het fout met bloedprikken hebben ze de verkeerde dingen onderzocht. Ik ben wel ongesteld geworden zonder provera dus dacht ook dat dit een sprong was. Ik hoor het morgen wel allemaal.

Liefs,

7. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    halloo dames,

hoe is het hier ik heb een heerlijke vakantie gehad. helaas geen zwangerschap maar maar ongesteld dus 100 mg heeft geholpen precies op dag 28 werd ik ongesteld.

hoe is het bij jullie iemand nog zwanger in die 2,5 week ???

8. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    #408 Poppel, Sep 12, 2012
    Last edited: Sep 12, 2012
    Tanja81, En heb je inmiddels al een menstruatie gehad?

SSWS, lekker is dat dan niet heel netjes van het ziekenhuis. Wat is er dinsdag uitgekomen?

Licht, Hoe was je vakantie? Jammer dat het niet gelukt is. Op naar de volgende ronde

Ik ben vrijdag ongesteld geworden dus zondag 9-9 weer begonnen met clomid 50.

9. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Fijn dat je genoten hebt van je vakantie en een mooie cyclus ;)

Ik zit op het wachtbankje, kan over 2 dagen testen, temp is tot nu toe nog hoog.
    Nog ff geduld hebben dus.........

10. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    linda337 : wat een mooi bericht hoop over 2 dagen mooie bericht te lezen van je. zal voor je duimen :)

11. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooehhh ik kan morgen testen maar wil proberen te wachten tot zondag. (als ik dan nog niet ongesteld geworden ben) spannend!

12. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fas30: dames jullie maken het wel spannend duim voor jullie

13. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Hoi Dames

Vandaag een zwangerschapstest gedaan en kijk naar het resultaat :D
    Ik kan het nog niet geloven !!!

20120913_145253.jpg

14. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEER MEID van harte gefeliciteerd wat ben ik blij voor je hoop nu dat alles goed gaat verlopen en je kleine wondertje over 8 maanden in je armen heb :):):)

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohhh wat gaaf! Gefeliciteerd!!!! Geniet er van!!!

16. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Dank jullie wel !!!!
    Het is bijna niet te bevatten, hoop echt dat het allemaal goed mag gaan.

Hopelijk voor jullie ook gauw een mooie positieve test ;)

17. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel erg stilletjes zeg damessss leven jullie noggg :):):)

18. Broekie

Broekie Lid

May 16, 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Gefeliciteerd linda!

Ik durf nu ook te melden dat ik zwanger ben. Kennelijk heeft de vakantie geholpen. Vorige week hebben we al een eerste echo gehad en die heeft het bevestigd. Ik begin het langzaamaan te geloven. Voel me iig erg zwanger; ben erg moe en futloos en mn weerstand is achter uit gegaan.

Ik hoop dat dit nieuws jullie hoop en vertouwen zal geven en wens jullie allemaal sterkte met de behandeling waarin je zit

liefs

19. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Wow !! Gefeliciteerd !!
    De vakantie heeft bij ons ook wonderen verricht ;)
    Hopelijk blijft het zo..........

20. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid gefeliciteerd hoeveel weken ben je nu ? Ik hoop dat onze vakantie ook een mooie wondertje gaat opleveren. Vergeet ons niet en blijf a.u.b voor mij en de andere dames duimen :)

Share This Page