Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vien

Vien Actief lid

Jun 27, 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteeerd!!!!!! Je bent zwanger!!! Ben superblij voor je!!

2. vrouw000

vrouw000 Lid

Jun 10, 2012
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad.
    Gelijk de eerste ronde met 100mg.
    Ik kan het nog niet echt geloven maar ben natuurlijk wel super blij.

3. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    vrouw000 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!

Licht heb je al een test gedaan?

Spannend!

4. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames wilde morgen testen maar zag net met vegen een beetje bloed denk dat ik toch ongi wordt. Ben blij dat 100 mg goed aanslaat en 2 keer op dag 27 ongi wordt maar andere kant baal ik zo van dat het weer niet gelukt is.

5. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Ik baalde ook steeds heel erg, maar de aanhouder wint !!
    Bij mij ook pas in ronde 5 raak, dus geef de moed niet op !!

6. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey linda had eigenlijk een vraagje. Weet je waardoor je niet zwanger werdt. Bijv. omdat je man slechte zaad had of innesteling niet goed verloopte. Ben erg nieuwschierig. omdat ik stip dag 27 ongesteld wordt. het was net met vegen nu weer niet. Zou het mischien innesteling bloed zijn ik weet het niet meer morgen ga ik toch maar testen. ik denk van niet maar je weet maar nooit.

7. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @licht: balen zeg. Weet ook hoe frustrerend het is. Je probeerd iedere maand er niet al te veel op te hopen maar stiekem doe je dat toch en baal je als een stekker dat het weer niet gelukt is! Maar... Onze tijd zal ook nog wel komen.

8. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het meid maar elke maand wordt het steeds zwaarder :(

9. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    De rede dat het niet lukte, waren mijn lange cyclussen tot 100 dagen (pcos), waar dus geen goede eisprong in plaats vond.
    Door de clomid kreeg ik een cyclus van 28 dagen elke maand met een goede eisprong, het zaad van mijn man was prima.
    Als ik een gewone, normale cyclus had gehad, was ik waarschijnlijk al veel eerder zwanger geweest.
    Denk dat het overgewicht ook meegespeeld heeft, ben 20 kg afgevallen, volgens de gyn doet dat ook wonderen.
    Heb eigenlijk ook te lang gewacht met de mmm, had eerder gekund, maar ik dacht het komt wel goed.

Nu is het uiteindelijk gelukt :D alleen heb je nu weer de angst dat het niet goed gaat, omdat je met pcos 30 % meer kans op een miskraam hebt zeggen ze.
    Dus ik ben blij als de eerste echo is geweest en als ik 12 weken ben !!

Wens je heel veel succes meid !! Het komt goed !!

10. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanochtend eerste echo weer gehad en er zit weer een ei van 17mm! Lijkt erop dat 150 mg dus werkt voor mij. Morgen terugkomen voor een samenlevingstest.

11. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

ah wat goed meid. Zal voor je duimen.

12. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    De ongi zet vandaag goed door heb veel last van. over 12 dagen fm voor het eerst. En dan samenlevingstest dat lijkt mijn echt vies maar ja je hebt tegenwoordig toch niet veel romantiek meer door clomid.

Ben ene kant toch heel erg blij dat clomid 100 mg goed werkt.

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, Waarom lijkt je dat vies? Volgens mij heeft dat niet zoveel te betekenen hoor. Ze zeggen dat het net als een uitstrijkje maken is, en dat heeft ook niks te betekenen.
    Jij moet dan al wel vroeg voor een fm als het nu al over 12 dagen is. Ik moet pas op cd 12 komen.

14. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren was mijn 1ste nod. en op dag 12 moet ik op fm controle dus klopt het.hoop dat deze keer wel lukt steeds wordt ik op dag 28 ongi dus hele goede eisprong maar geen bevruchting

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @licht, oja sorry ik begreep het verkeerd.

Nou vanmorgen samenlevingstest gehad. Belt de vk mij tussen de middag met de mededeling dat de uitslag negatief was! Was geen enkele levende zaadcel gevonden en dat komt omdat mijn bmsv een te hoge zuurgraad heeft. Balen!
    Maar nou denk ze nog dat het kan komen door dat ik nog iets te vroeg in mn cyclus zit want nu is mn ei 18mm en de vorige x is ie doorgegroeid tot 23mm en die test moet gedaan worden vlak voor de ovulatie. Dus nu wil ze maandag de test nog een x over doen en dan zou het beter moeten zijn... En anders? Geen idee. Ga zo ff googelen.

16. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow maar las gisteren op internet dat negatieve samenlevingstest ook niet veel betekend dat je toch met neg samenlevingstest zwanger kunt raken.
    Maar misschien een stomme vraag als je die samenlevingstest ga doen wanneer moet je dan klussen?

17. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    De avond of ochtend voor de test.
    Dus nu moeten wij zondagavond weer een verplicht nummertje maken. ;)
    Heb net al gelezen dat je aan iui moet denken bij een te hoge zuurgraad.

18. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei weer stap verder. dat is zo erg die onzekerheid steeds hea. maar we blijven hopen.

19. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag beginnen weer met clomid 100 mg kijken of het deze eer wel gaat lukken

20. Broekie

Broekie Lid

May 16, 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Houdt moed he! @ Licht: het is erg positief dat je nu een regelmatige cyclus hebt. Bedenk dat je nu dus eigenlijk pas 2 kansen hebt gehad om zwanger te kunnen worden. Bij stellen die op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden moet je ook minimaal rekening houden met 6 maanden

Samenlevingstest is niks vies hoor. Je moet idd even op commando vrijen, en krijgt dan een uitstrijkje.

Wij hebben gister een tweede echo gehad. Bleek dat ik nu (pas) op 9 weken zit. Nog 3 weken wachten dus en blijf het spannend vinden. Denk steeds: eerst maar de volgende echo afwachten.

Share This Page