Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi idd! Jij kunt nog onderhandelen :)

2. Missoni

Missoni Lid

Nov 7, 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    @fas30, meid van harte!!! Heerlijk voor jullie, lekker gaan genieten!!!

Hier nog 4 dagen te gaan maar ben er een beetje depri onder, vraag me niet waarom, heb nog steeds last van m'n borsten maar t zal het welbekende -ik-wil-niet-teleurgesteld-raken- muurtje wel zijn...

Ga lekker vroeg naar mijn bed en hoop me morgen weer beter te voelen....

3. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    pppfff ik word moe dames.
    Ik heb vanmiddag weer de gyn gebeld omdat mn menstruatie uit blijft. En de testen negatief blijven. Mag ik weer met provera beginnen en dan weer gewoon clomid 50mg. Heb afspraak aangevraagd. Als ik elke maand met provera moet beginnen dan loop ik elke keer 3 weken achter. Ik vind persoonlijk dat ze verder moeten kijken mijn menstruatie blijft toch niet voor niets uit. ggrrr

misonni, sterkte! Gewoon goed laten verwennen door je vriend/man:)

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @poppel, hoezo loop je dat 3 weken achter? Ik heb ook een paar x provera gebruikt maar dat moest ik 10 dagen slikken en mocht ik al gelijk als ze zagen dat er geen ei in aantocht was dus voor mij scheelde het niks. Of heb jij geen echo's tussendoor?

5. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen echo's dus als ik over tijd ben moet ik van de gyn 2 weken wachten, testen en mag dan pas weer met provera beginnen eenmaal begonnen zit ik al aan de 3 weken voordat ik weer ongesteld ben. Vandaar.. Dus ipv 1 keer jn de maand kans is het 1 keer en de twee maanden.

6. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dan snap ik het. Zou ik ook niet blijvan worden ;)

7. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppel : als ik het niet verkeerd begrijp jij heb een kuur clomid 50 mg gehad maar niet ongi op geworden. Was bij mij ook het zelfde daarom 2 poging eerst primolut daarna 100 mg omdat 50 niet aansloeg. is het zelfde probleem bij jouw dus snap niet waarom die gyncoloog weer 50 geeft want je krijgt geen eisprong waardoor je niet ongi wordt. laat niet met je spelen met. zou vragen voor 100 mg

8. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames er is iets vreemd gebeurd vandaag. was op mijn werk en een collega kwam naar mij toe van ben je zwanger ? ik zo weet ik niet waarom? ze zei ik voel dat je zwanger bent ze is een beetje helderziende. ze zij vorig keer toen we samen werkte vorige week zondag zij ze toen zag ik al dat je zwanger was zou eigenlijk kunnen was mijn eisprong natuurlijk. ze zeg ik voel gewoon dat in je buik het kindje zit te delen. Ik weet niet of ik het moet geloven maar ze wist eigenlijk helemaal van niks maar zou geweldig zijn als ik klopt ,

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ze bij mij in het zh zagen dat de clomid niet was aangeslagen dan deden ze mij gelijk een hogere dosis mee want anders schiet het niet op! Vind het toch altijd vreemd wanneer en geen echo's gemaakt worden tussendoor, misschien kun je daar om vragen? Dan kijken ze nl tot cd 20 en als er dan nog geen groei te zien is krijg je provera mee. Werkt veel effectiever zo. Maar zal wel het beleid van elk zh zijn ws. Maar idd niet over je heen laten lopen!

10. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @licht; tja ik ben niet zo van dat helderziende gedoe ;) al hoop ik natuurlijk wel voor je dat ze gelijk heeft!!

11. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames vanochtend getest was negatief :( maar wel 2 dagen voor nod dus kan alle kanten op baal wel zo erg

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aahhh balen! Wie weet kan het nog...? Ja is altijd weer een ***gevoel.

13. Missoni

Missoni Lid

Nov 7, 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    Hey dames,

@licht, balen meid maar geen bloed geeft moed dus de hoop nog niet opgeven! Het kan nog alle kanten op...
    Wat geestig dat die vrouw dat tegen jou zei!
    Ik ben zelf niet zo van dat soort dingen maar ik ken een vrouwtje dat kaarten legt en niet zo lang geleden zei ze tegen mij: jullie krijgen er snel een 3e kindje bij!
    Haha vind het wel lachen maar we zullen zien!

Fas30, hoe voel je je? Kwaaltjes??

Morgen heb ik mijn nod, moet zeggen dat ik er nog heel weinig van verwacht, mijn borsten zijn nog wel wat gevoelig maar niet zo erg meer als eerder deze week dus denk dat het exit deze ronde is.
    Ben ook niet van plan om te testen tenzij ik echt overtijd ga natuurlijk.

Jullie horen t dus nog!

Enjoy your evening!!

14. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames dank u voor advies ik ga het er zeker niet bij laten zitten. Heb as donderdag afspraak bij de gyn. Inmiddels al we weer begonnen met provera.

At Licht, ppff we weten allemaal hoe je je nu voelt maar positief blijven!! Het komt goed!

At Missoni, Spannend!Ben benieuwd!

15. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik voel me niet anders als anders dus heb geen klagen ;) het enige kwaaltje tot nu toe is nog steeds hele zere (.)(.)! Vooral de zijkanten, auw! En af en toe een beetje krampen onderin mn buik. Maar als het hier bij blijft hoor je mij niet klagen!
    Het grappige is dat voor ik had getest helemaal voelde dat de test positief zou zijn maar nu het ook echt zo is voel ik me nog helemaal niet zwanger. Net of het nog niet goed door is gedrongen. Denk dat ik eerst de echo gezien moet hebben.

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @missoni; succes met testen wanneer je er aan toe bent!

17. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fas30wat fijn dat je nog geen last heb van zwangerschap kwaaltjes hoop dat je hele zwangerschap zo zal blijven

18. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Ik geloof het nu ook nog steeds amper, voel me super goed, heb echt niet het idee dat ik zwanger ben, heel apart...... ben alleen moe.
    Ik kijk echt uit naar de echo van 29 oktober, misschien dat het besef dan meer begint te komen.

19. linda337

linda337 Actief lid

Dec 30, 2010
    240
    0
    0
    Het kan nog, ik hoop voor je !!
    Wanneer ga je weer testen ?

20. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279