Hoi dames, Gaat het goed met de zwangeren? Nogmaals van harte gefeliciteerd. Licht, ik duim enorm voor je lees dat je straks weer gaat testen! Ik ben nu op dag 3 van mijn provera dus nog 7 te gaan en dan weer een menstratie afwachten en dan moet ik op CD 3 een echo (bah bah bah)! En dan gaan we naar de 150 mg clomid, ik ben benieuwd. Dames die dichtbij hun NOD zitten, ik duim ontzettend voor jullie, moge jullie allen een positieve test in handen hebben. Liefs,
Hoi dames, Licht, al getest meis? Ssws, spannend wordt het dus weer voor je meid, hoop dat de 150mg wel bij je aanslaat! Hier nog geen nieuws, durf niet zo goed te testen en hoop het nog 2 dagen uit te kunnen stellen als ik zo ver kom! Is jullie cyclus langer geworden door de clomid? Ik had altijd al m'n ei op cd17 en een LF van 16 en heel soms 17 dagen. Moet ik nu rekening houden met een nog langere LF? Is toch bijna niet te doen!!?? Vind dit namelijk al erg lang....
hallo dames, ik hief al niet meer te testen denk ik kreeg net met afwegen roze bloed zal mijn nod wel komen denk ik morgen zal het wel doorzetten. ik denk dat het bij de innesteling iets verkeerd gaat want cd 12 een ei van 18 dus ik weet het niet we wachten weer af.
Licht wat balen! Heeft het echt doorgezet? Hoop op meer geluk voor je in de volgende ronde! Is jouw cyclus telkens hetzelfde met de clomid?
Ahh licht wat jammer! Wat kun je dan enorm balen op dat moment he... Op naar de zoveelste ronde dan maar, ik ga voor je duimen!
Dames! Ik ben nog steeds niet ongesteld! Hoop zo dat het niet komt omdat m'n cyclus langer is geworden door de clomid, kan er weinig over vinden, lees zoveel verschillende ervaringen... Ik wacht het nog maar even af, wil vandaag een tekstje kopen en morgen een poging wagen als er nog niks gebeurt in de tussentijd. Willen jullie voor me duimen??
Missoni ik krijg met clomid 100 mg steeds op dag 26 of 27 mijn nod. deze keer was het ook 26 maar heb nu enorm veel pijn. Denk dat het vervroeg miskraam is denk want het is anders pijn. morgen beginnen met 4 ronde clomid
ja meid was gisteren geen fijne dag. en de laatste week is altijd zo zwaar. Maar ik begin gewoon de moed kwijt te raken. en ik krijg laatste tijd enorm veel pijn bij nod. heel veel stolsels. zou het mij nog lukken. we hebben goed op de datum van eisprong gedaan goede ei maar helaas lukt het niet. zal zijn tijd niet zijn maar vindt dit niet meer leuk worden.
meis ff hart onder de riem.....hier heeft het toch nog bij allebei minstens 5 rondes geduurd voordat het raak was! dus volgende ronde gewoon raak bij jouw!!
was het bij je bij de 5 ronde raak. Dank je wel voor je lieve bericht. Soms moet je weer even diep inademen.
Hoi ladies, Hoe is het hier? Licht, we komen er wel ik weet hoe je voelt wat een spanning elke keer, maar die dikke strepen krijgen wij allemaal ook het moet gewoon en gaat ook gewoon gebeuren. Mijn vakantie was heerlijk, was wel wat ziekjes maar heb evengoed genoten. Ik ben nu mijn provera pilletjes aan het innemen en slaap vreselijk slecht, dit is geen jetlag meer haha. Maar ik weet waar ik het voor doe he. Nog 5 pillen en dan maar mijn menstratie afwachten. We gaan er weer voor. Ladies, succes and keep faith! hoe verdrietig, moeilijk en zwaar het soms ook is.
Hoi Ladies, hoe gaat het met jullie allemaal? Wow ik zie hier een paar nieuwe zwangerschappen. gefeliciteerd allemaal!! Ik ben nu nog steeds bezig met chinese kruiden en op CD29, nog geen menstruatie en nog geen test gedaan!! Ik wacht tot volgend week.. Vandaag niet zo leuk nieuws gehad, mijn tante waar ik heel close mee ben heeft borstkanker en vandaag zijn haar 2 borsten geamputeerd..zo erg..ben helemaal van streek. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Hallo dames, heb een vraagje voor jullie. Ik zou vandaag moeten beginnen et clomid 100 mg. maar mijn menstruatie is klaar heeft 1,5 dag geduurd en ik heb ook veel krampen gehad. en ben vandaag enorm duizelig. Zou die 1,5 misschien innesteling kunnen zijn ? Ben nu bang om om te gaan starten met clomid. wat zou jullie advies zijn morgen toch een zwangerschaptest of gewoon beschouwen als ongi.
Licht, ik zou een zwangerschapstest doen en even bellen met de gyn. Ik zou als ik jou was even wachten met clomid..tot de volgende menstruatie, 1,5 dag is wel heel kort?
dames, ik heb de gyn gebeld gaf aan zwangerschap test te doen gelijk en als het neg was vandaag beginnen met clomid. dus test gedaan neg dus begonnen met clomid.