Hey Licht, Dat krijg ik vrijdag te horen. Ze volgens je volgens mij bij ons tot dag 19 of 20. Ze zei ik zie je vrijdag ik verwacht niet dat er in deze 2 dagen nog veel gaat gebeuren. De vorige keer gaf ze al aan dat als deze ronde niet aanslaat we overgaan op het spuiten van hormonen. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest na een bezoek aan het ziekenhuis. Had zoveel hoop op die 150 mg. Maar goed, we gaan dapper door. Liefs,
He bah...hier trouwens op dag 14 altijd pas eitjes van boven de 10mm hoor...dus het kan nog! die groeiden dan ineens explosief!!
Ssws; dat is vervelend. Hopelijk hoef je niet beginnen met spuiten en komt het toch goed. Ik ben vandaag geweest een week na start met clomid en had al 2 eitjes van 1 cm en eentje van 8 mm moet nu vrijdag terug komen. 100 clomid heeft toch geholpen.
hallo dames, kon het niet laten vanochtend 1 dag voor nod en helaas weer negatief test maar ik wist het eigenlijk al. zal zo de gyncoloog bellen want die gaf aan van als je binnen 4 maanden niet ongi wordt dan moest ik afspraak maken.
Licht; dat is balen weer negatief. Gelukkig dat je het vermoeden al had anders is de teleurstelling nog groter! Ik ben echt benieuwd naar morgen!
Hallo, vanmorgen geweest maar de eitjes zijn niet grote geworden dus moet nu maandag terug komen en dan kijken ze verder. Ppff best weer een teleurstelling. Licht ben je al weer met provera begonnen?
poppel omdat ik tot nu toe goede eisprong heb ga ik steeds door met clomid moet morgen ongi worden dus kijken of het deze keer aangeslagen is
nog steeds geen ongi. normaal zet mijn borsten en buik uit 2 dagen voor nod. deze keer begint het vandaag en normaal de nacht voor dat ik ongi zal worden kreeg ik paar druppels nu nog steeds niks we wachten maar af tot maandag
Helaas hoop stiekem natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik weet het niet als ik maandag nog steeds niet ongi ben dan doe ik een test en bel de gynaecoloog. ik denk dat ik dan op spuiten ga want ik had een goede eisprong dus. soms raakt je geduld op. Ik heb al vorige keer verteld deze maand voelde ik me heel anders dan de vorige rondes. Het kan ook zijn dat ik resident wordt voor clomid. Allemaal ?????
dat kan ja...maar ik had het ook wel eens dat ik geen goede eisprong had met de clomid en de volgende maand weer wel. Alsof mijn lichaam ff geen zin had. En de ronde dat ik het minste voelde was raak....
Bij mij was het ook raak de ronde dat ik totaal niets voelde en het ook echt niet verwachtte, dus geef de moed nog niet op !! Ik duim voor je......
dank je wel meiden voor de goede steun. vandaag ook nog niks te bekennen ik durf nog niet te testen hoop morgen vroeg mooie 2 streepjes
hallo dames, Ik ben zo kwaad op dit moment heb ik niet makkelijk. Nog steeds geen ongi dus vanochtend test gedaan neg. ( dacht het al) dus ik gynaecoloog bellen. Krijg daar een rare vrouw aan de lijn. Mw u moet u lichaam tijd gunnen (ik: mw ik heb pco en door clomid 100 mg heb ik stip 26 dagen cyclus ) Maar mw uw moet toch tot woensdag wachten weer een test doen. En dan even doorbellen en kijken we of we bloedtest of iets anders gaan doen. Mw kan u het dan nu doen. Antwoord nee want u moet u lichaam tijd gunnen misschien bent u wel zwanger maar geef de test nog negatief uitslag. Ik zo ik ken mijn lichaam zit al in de molen vanaf april ik kan door clomis cysten krijgen heb pijn maar wel anders. Nee mw u moet wachten. wat vinden jullie hiervan in de vroege morgen. ik kon haar wel killen weetje wat ik zo erg vindt dat ik niet serieus genomen wordt.
gewoon erop staan dat je je gynaecoloog te spreken krijgt. Heeft hij/zij geen telefonisch spreekuur? Je belt terug, zegt ik wil een telefonisch consult met mijn eigen gyn. Als ze vraagt waarom...zeg je gewoon dat vertel ik hem wel persoonlijk aan de telefoon. Ze hoeft dat niet te weten. Neem aan dat je een assitente had aan de lijn......die mogen geen advies geven in dat soort zaken zonder je dossier erbij te nemen hoor.....wat ze doet is standaard, het zal wel bijna vakantie stop zijn en druk.........dus wil ze je af houden zodat jij lekker kan wachten. Op je strepen staan meis!
Licht je moet een bel afspraak aanvragen met je GYN. Dit heb ik ook gehad weet precies hoe je je voelt was ook echt woest.. Heb nu afgesproken met mijn gyn, dat ik alleen met haar communiceer en met niemand anders. Ik ben vandaag weer geweest helaas zijn de eitjes niet gegroeid. Moet nu donderdag terug komen en dan kijken we verder.. Hoe doen jullie dat met het werk? Mijn smoezenboek is op.