Hoi Dames, Hoe is het met jullie? Licht, wat een gedoe weer, ik duim voor je misschien maakt je lichaam langzaam HCG aan? All, Ik ben vanmorgen bij de Gyn geweest, niks te zien, voor mij is het nu klaar met die clomid pilletjes ze werken niet dus we gaan in januari over op spuiten. Ik vind het eigenlijk wel prima ff een maandje rust. Ik zal zelf hier niks meer posten want heb geen andere ervaringen met clomid te delen maar zal zo nu en dan zeker komen spieken om te kijken hoe het met jullie is. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en op naar die roze/blauwe wolk. Ladies zet 'm op! Heel veel liefs,
veel ziekenhuizen hebben vakantie stop....of liever niet rond de kerst...want met spuiten moet je nog vaker komen kijken of er iets groeit......en als dat op kerst ofzo valt doen ze liever niet. Trouwens...zou jij met alle bijwerkingen de kerst in willen Ik ben toen ook een maand gestopt.....werd toch niet ongesteld :S en verder geen bijwerkingen enz...was wel eens fijn een maandje ertussen zonder druk. Licht, heb je nog gebeld?
hallo dames, die assistenten ze denken dat ze artsen zijn. Ik vanochtend weer testen negatief weer, wat ik eigenlijk al wist. Ik bellen kreeg deze keer wel een assistend die mijn dossier bij wilde pakken. Ze zegt u moet nog even wachten voor u menstruatie ik zo ik wacht al een week i. ja ja ik weet het ook niet zegt ze ik zo wil met miijn gynaecoloog spreken. heb om 15.50 een afspraak voor spreekuur.
En hoe is het gegaan? Ik moet morgen vroeg weer ben benieuwd of er vorderingen zijn. Mijn geoel zegt van niet.
Hoe is het gesprek gegaan met je gyn Licht?? Poppel, soms heb je dat gevoel he....vervelend is dat. Heb hoop he! Waar zit je nu in je cyclus en hoeveel was er te zien de vorige keer? Als ik kon meiden...gaf ik mijn eisprong (die ik nu het niet meer nodig is wel uit mezelf krijg............) aan jullie!!
Aaahhh dat is lief van je antares!! Ik zit morgen op dag 17. Op dag 9,11 en 14 waren ze allemaal 1 cm.
hmm, dus in 5 dagen zijn ze niet gegroeid....tsjah kan nog alle kanten op idd.....ik duim in ieders geval!
hallo dames, vandaag bij de gyncoloog geweest een echo gemaakt was goed niks afwijkend. de gyn denkt of een late eisprong of 100 mg is net niet voldoende. dus tot volgende week woensdag wachten daarna test doen als die neg is primolut kuur en clomid 150 mg of ik ben zwanger we zullen weer moeten afwachten
hey licht, dat is balen zeg...op welke cyclus dag zit je nu? Dan weer een stapje hoger met de clomid....offfff je hebt een late eisprong gehad en bent gewoon heeeeel pril zwanger Ik duim hoor!! Poppel, hoe was je FM?
Licht gelukkig heb je nu meer didelijkheid. Ik ben vandaag weer bij gyn geweest. Eitjes zijn kleine geworden. Ben nu weer met provera begonnen en heb 150mg clomid mee gekregen. Tevens heeft ze aangegeven dat ik moet kjken wat ik wil als 150mg ook niet werkt. FSH spuiten of LEO zijn jullie daar al bekend mee?
Hey poppel, ach wat jammer meis. Hopelijk schiet het op met de provera, en kan je verder met de 150mg. Ik duim voor een ei dat super goed groeit dan! of twee.... Ik heb een LEO gehad, wat wil je erover weten? FSH spuiten heb ik geen ervaring mee 'gelukkig'.
wat raar zeg je hebt eitjes maar worden kleiner . misschien heb je nog even een hogere dosering nodig en lukt het meid want je heb eitjes met 100 mg dus kom op het gaat ons lukken met 150 mg oke
Dat is een operatie die ze vaak met PCO uitvoeren, het wegbranden (ja echt...) van de overtollige cystes, zodat je eierstokken leeg zijn en een soort van reset krijgen. Bij mij heeft het geholpen!
Antares; heb je veel last gehad van de ingreep, en kon je de volgende dag gewoon weer werken? Lich; ja de eitjes stoppen gewoon met groeien.Dus geen eisprong helaas. Heb nu 150mg mee gekregen. Mijn zus is FSH gaan spuiten. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Het is niet dat ik helemaal geen eitjes heb. Echter de gedachte dat mijn zus er 6 jaar overgedaan heeft wordt ik wel verdrietig van. Licht; ben je nog steeds niet ongi?
volgende dag werken.....ben je gek! ben bijna 2 weken thuis geweest...kon de volgende dag geeneens lopen..... Is een buikoperatie he! Ze gaan op 3 plaatsen je buik in met apparatuur.......en branden met een laser gaatjes in je eierstokken......... FSH is goed hoor, en 6 jaar...oh wat lang idd....kan me indenken dat je daar verdrietig van word. Maar je bent al een heel eind op weg!
Poppel: Nog steeds geen ongi te bekennen. 6 jaar is heel lang met welke behandeling is het wel gelukt.
aaaaahhh echt waar Antares, ik dacht dat doen we ff. Het werk is nog niet op de hoogte dit wil ik ook zo lang mogelijk uitstellen. Maar 2 weken griep trappen ze denk ik niet in. (ben nooit ziek) Denk dat mijn keuze dan al snel gemaakt is.. Licht; niet fijn die onzekerheid. Duim voor je dat je alsnog een positieve test krijgt Bij mijn zus is het uiteindelijk gelukt via IVF.