Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussion in 'MMM clubs' started by licht, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

ik ben gisteren ongi geworden dus morgen ga ik beginnen met clomid 150 mg. Dus een hele late eisprong geweest normaal cyclus van 26 dagen met clomid deze ronde is het 34 dagen best een verschil. Dus voortaan ga ik mijn eisprong niet berekenen want je kan er toch niet op bouwen.

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nee, je moet leren om je lichaam te herkennen...wat hielp hier...alles opschrijven! van rugpijntje tot slijmverlies...gewoon een klein dagboekje..en dan sávonds opschrijven wat je die dag allemaal hebt gevoeld.

ZO kwam ik erachter datdat vocht wat ik iedere keer verloor toch geen urine was ;) (was al naar fysio geweest enz...dacht datik probs had met ophouden hahaha)

Heb zo ook geleerd wanneer mijn eisprogn er was en wat dus het rekbare slijm was waar iedereen het over had (was niet eiwittig....maar wel dikke klodder hier, 1x maar op 1 dag...heel snel weer over..vandaar dat ik het altijd had gemist! Ik herkende het water verlies niet als aankomende eisrpong!

Dacht iedere keer datik een blaasontsteking ofzo had ook ivm de buikpijn en krampenm die ik dan had :) stom he.....

Maarhet geeft je inzicht in je cyclus en laat je herkennen wanneer wat komt....nu weet ik dus al een week van te voren wanneer ik ongesteld word! Vanwege bepaalde symptomen...(verstopping, en dan ineens precies 1 week ervoor diarree) :cool: En is tot nu toe eidere keer!

Heb ook al een paar cyclussen gehad dat ik zomaar ongi werd...dus geen eisprong opgemerkt....gewoon een doorbraak bloeding...vind het heel handig om zo goed te merken en bijhouden! Ik ben nog steeds onregelmatig en nog steeds niet iedere keer een eisprong, maarheb er tot nu toe toch wel 5 al gehad in een jaar tijd.....:D

Is al meer als voorheen....dan werd ik 2 keer ongesteld in een jaar....en na ons meisje om de 2 weken ongesteld zonder eisprong...dan vloeide ik bijna altijd....

Nu dus heel...of redelijk regelmatig...;)

oke, lang verhaal! maar als tip...hihi schrijf dus alles op!!

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    wel fijn dat je ongi bent geworden!!! Met clomid was mijn cyclus ook altijd 34 dagen..of meer....mijn LF werd er langer door...

4. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag begonnen met clomid 150 mg. hoop dat deze wel goed blijf aanslaan

5. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

meid bedankt voor je tips met wat voor dosering ben jij zwangergeraakt.

6. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Licht moet je wel voor controle volgende week?

7. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    bij ons meisje met 150mg en bij ons ventje met 50mg....maar wel 3x daags metformine erbij en daarvoor een LEO en HSG en Kijkoperatie gehad....:cool:

8. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee meid we \gaan eerst kijken of ik een eisprong krijg.

9. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Licht, maar hoe weet je of je eisprong hebt als je niet op controle moet?

10. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede vraag meid maar hij gaf aan te kijken of ik ongi wordt met 150 mg en heeft niks gezegt over fm. Omdat ik met 100 mg goede eisprong had gaf hij aan van het zal dan met 150 mg zeker zijn.

11. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon het niet laten na jouw tip heb de gyncoloog gebeld en heb maandag fm controlen

12. Fas30

Fas30 Bekend lid

Jun 18, 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik laat ook maar weer eens van me horen. Ik lees wel mee hoor dus weet ong hoe het met jullie gaat. Maarvik wil even reageren op licht. Als jij met 100mg een goeie eisprong hebt gehad had je ook twee weken daarna ongesteld moeten worden toch? En ik dacht gelezen te hebben dat je wel 2 weken ofzo over tijd liep? Als clomid bij mij niet goed aansloeg moest ik aan de provera tabletten om de ongie op te wekken want anders kon dat weer een poos duren voor het uit zich zelf kwam. Dus ik denk dat 100mg niet heeft aangeslagen bij jou en dan is het ook maar weer afwachten wat die 150mg doet. Ik het toen iedere x fm gehad totdat ik de juiste dosis te pakken had.

13. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi, had ik ook gedaan:) is toch wel fijn om te weten of de eisprong goed gaat.

Fase30 ik moet ook elke keer provera slikken.
    Zit op dag 7.

14. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    gevaarlijk hoor..hij moet toch kijken of je geen overstimulatie hebt nu?? dadelijk heb je 4 eieren......

15. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh goed zo licht!!

Poppel, ik moest ook altijd iets slikken als het niet aan sloeg...

16. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Fas30 leuk meid is het al 10 weken wat gaat de tijd toch snel. Je hebt gelijk als ik vandaag niet ongi was geweest zou ik met primolut kuur moeten beginnen en dan clomid 150 mg. Maar gelukkig kwam mijn menstruatie en ben ik gelijk dag 3 begonnen met clomid

17. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

hoeist het allemaal. Omdat ik bijna heel mijn salaris aan zwangerschaptesten heb gegeven afgelopen jaar. Dacht ga op internet zoeken. Ik heb 15 zwangerschap testen voor 15,- gekocht.

de site is Zwangerschapstesten

ik had hier ook ovuluatie testen gekocht dus misschien iets voor jullie . Ik heb nu genoeg voorraad :)

18. licht

licht Actief lid

Jun 21, 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames over een 1 uur heb ik fm controlen best spannend. Kreeg vandaag slecht nieuws mijn zusje heeft blijkbaar ook pco :(

19. Poppel

Poppel Actief lid

Jul 19, 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    En groeien de eijtjes goed?

Ik wacht op mn menstruatie...

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    he bah licht, je zusje ook...ze zeggen idd wel eens dat het erfelijk kan zijn....mij moeder was in een poep en een scheet zwanger....dus tsjah en heb verder alleen maar broers........kan het niet vragen aan niemand hier. Pas wel te horen gekregen dat mijn nichtje ook een hormoon probleem heeft...ik heb teveel mannelijke hormonen, zei teveel vrouwelijke (jaja, zelfs daar kan je last van hebben...allerlei vervelende dingen!) Nu ze dus testosteron slikt..........vreemd iets.....gaat het heel wat beter met alle kwaaltjes!!!! vreemd he.

Ik heb haar al gezegd, je mag wel wat van mij!!

Hoe was je FM licht?

Poppel, zou wel bijna moeten komen he 10 dagen bij provera ongeveer.....(al zijn er uitzonderingen...ken 2 meiden die tijdens provera gebruik zwanger zijn geworden..dus werden nooit ongi ;))

Share This Page