Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussie in 'MMM clubs' gestart door licht, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid bij mij valt het niet mee.
    Maar zal voor je duimen dat je morgen een eisprong krijgt

2. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim met licht mee dat je een eisprong heb.
    en dat raak is!
    ik gun je het van harte..!

zit je ook aan de clomid poppel?

3. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow dames dat ik lief!!
    Ooit komen we er allemaal hoop ik!!

Sammie ik heb voor de eerste keer clomid 150 gehad.

4. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai poppel ok, spannend!

ik moet nog wachten:( ik had volgens mijn berekeningen ongie moeten worden als ik cyclus van 15 had maar niks..
    ik moet wachten met de clomid dus ja we wachten nog wel even

5. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik heb vanaf donderdag zo zwaar gehad zoon teleurstelling. Dat me nooit meer gaat lukken. Ik heb de gync gebeld en alles verteld wat me dwars zat dat ze mij van kasje naar de muur sturen. Steeds echo zonder resultaat. En ik gaf aan wat nu hij zo van eerst afvallen en daarna gaan we nog clomid proberen. Ik werdt boos ik zo clomid ga ik niet meer innemen dat is iets wat zeker is. Ik zo is goed ik wil zelf 30 kilo afvallen maar heb ik dan een garantie ja dat kunnen we niet zeggen mw. Ik zo wat is er dan aan de hand. Ik zo kunnen jullie mij niet doorsturen naar een fertiliteiten arts ja dat kan we zijn ook bereikt als u een andere ziekenhuis wilt alle informatie over u te geven. Ik heb daarna de VGZ gebeld en het verhaal verteld dat ik vindt dat ik niet serieus genomen wordt . En ze gaven aan tot donderdag goede arten voor mij te vinden in nederland en belgie. En wat de wachttijd is wanneer ik terecht kan. Dus we wachten maar op de tel van de vgz maar 1 ding is zeker ga niet meer naar deze ziekenhuis. De gync gaf ook aan van mw. u bent best een moeilijk casus. Ik zo u bent toch de arts om oplossing op te vinden en als u het niet weet doorteverwijzen. Toen kreeg ik natuurlijk geen antwoord.

pffff sorry moest er even uit.
    Hoop dat 2013 mijn jaar wordt na al die ellende van 2012
    Fijne jaarwisseling iedereen

6. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pppfffff licht logisch dat je het zwaar hebt!! Vol houden meid!! Bij welk ziekenhuis loop je nu?

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en hopelijk is voor ons allemaal 2013 een super jaar met veel positieve testen!!!

7. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Hoe gaat het? De beste wensen voor 2013! Dit wordt onze jaaar!!!!

Ik heb vandaag op CD 11 een fm gehad, links waren er kleine eitjes en rechts 1 van 10mm..dus maandag weer terug..ze willen ook een test doen om te kijken of mijn zuurtegraad aangetast is door de clomid of niet..zo ja dan moeten we met IUI beginnen..ik hoop echt van harte dat het allemaal goed komt!

Hopelijk bij jullie allemaal goed nieuws!

Xx

8. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn meid dat ze actie op zetten en je niet steeds laat wachten de slagingskans met iui is hoger hoop dat het lukt meid.

9. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik heb van de vgz antwoord gekregen vandaag ik ga naar academische ziekenhuis in Tilburg. Ze zijn daar beste ingeschreven van nederland in fertiliteit dus krijg nu weer moed. Morgen maar een afspraak maken .

10. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Licht dat is goed nieuws!!! Is het heel verweg voor je??

Ik zit nu op de wachtstoel...

11. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik begin een beetje zorgen te maken..is een ei van 10mm op dag 11 normaal? :s

12. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het zelfde probleem bij mij meid maar. Blijf hoop houden misschien groei het snel

13. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Hallo allemaal,

Helaas moet ik mij ook aansluiten bij het forum (Wel fijn dat dit bestaat)
    Heb ik november ook de diagnose PCOS gekregen en ben gister begonnen met het eerste pilletje van de clomid..
    Ik heb dus nog geen idee hoe het gaat lopen. 14 januari heb ik iniedergeval een echo om te kijken of het aanslaat.

Voor de positieve verhalen: Mijn schoonzusje is inmiddels voor de tweede keer zwanger met spuiten. De eerste keer heeft 11 maanden totaal geduurd (met clomid en spuiten) en de tweede keer heeft 16 maanden geduurd (alleen spuiten). Aan dat soort verhalen probeer ik mij maar vast te houden...

Vanaf welk moment kregen jullie last van bijwerkingen van de clomid?

14. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet druk maken meid ik had pas op dag 21 een ei van 1,85. Dus kan allemaal nog!!

15. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik lees al even mee, nu 2e ronde clomid icm primolut.

Alleen heb ik op dag 10 alleen nog maar kleine follikels. Ze hebben zelfs geen meting gedaan omdat ze toch nog zo klein waren. Is dat wel normaal? Las net wel van iemand die op dag 11 één van 10mm had. Maar zelfs dat haal ik dus nog niet kennelijk.

16. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet maandag weer een fm krijgen..belde vannochtend om morgen een fm te krijgen maar de assistentes doen moeilijk!!! Bij mij heeft clomid 50mg al 2x voor een eisprong gezorgd. Ben gewoon bang dat het niet meer werkt voor mij..maarja de 1ste x clomid had ik mijn ovulatie ook pas opp cd 15/16..de gyn zei dat het waarschijnlijk pas maandag zal springen... We zien het wel !

Ik maak me teveel zorgen over dingen waar ik toch geen controle over heb..ik word er gek van!

17. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden,

sjonge wat een verhalen allemaal:( wilt echt bij ons niet..

nou ik zit op wacht bankje nog steeds:(
    ik dacht dat ik de 29e moest worden. maar kreeg me eitje op 22 dec. dus denk nou dan komt me ongie ook later maar die is er nog steeds niet:S

sjonge wat een ellende!

18. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wachten is altijd het ergste maar hou de moed in 2013 wordt ons jaar :)

19. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

hoe is het met jullie allemaal?
    Wat is het even heerlijk om niet te moeten uitreken wanneer je eisprong is ( omdat ik even gestopt ben clomid niet aanslaan )
    21 januari een afspraak in Tilburg heb erg moed en vertrouw het ziekenhuis. Toen ik belde kreeg ik een hele lijst wat ik mee moest nemen en de mevrouw was heel aardig en luisterde tenminste naar mij
    - mijn man moet mee
    -hele jaar lijst met menstruatie.
    - wanneer mijn moeder in overgang is gegaan ( om te kunnen inzien hoeveel eitjes ik nog heb )
    - ponspasje moest ik laten maken van het ziekenhuis.

dus spannend :):)

20. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai..

Ik heb morgen weer een fm..spannend..ik heb we'l zeurende eierstokken maar ja nog geen positieve ovutest gezien..ik voel gewoon dat het deze rond niks wordt..we zien morgen we'll..als je later dan dag 18 ovuleert, kan je dan nog zwanger worden?

Deel Deze Pagina