Ervaringen met PCO en clomid gebruik ????

Discussie in 'MMM clubs' gestart door licht, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik heb het vermoeden dat ik misschien pcos heb, maar wil graag eerst zelf inzicht krijgen in mijn cyclus door temperaturen en ovu-testen voordat ik bij een huisarts aanklop.
    Nu is mijn vraag, kan het gebeuren dat je ondanks een temperatuurpiek van 3 dagen met 14 dagen na vermoedelijke eisprong ongesteld worden, toch geen echt eisprong hebt gehad? Of heb je alleen een piek (van 3dagen) in je temperatuur als je echt een eisprong hebt gehad?

2. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid hoe kan je denken dat je pco heb terwijl je niet bij de arts bent geweest ????

3. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoe was je FM ?

4. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    licht, niet goed, alleen maar kleintjes, mijn baarmoederslijm is nog heel dun en allemaal kleine follikels..geen groei!!! grrrrr frustrerend..dus volgende ronde 100mg. ze gaan vrijdag nog kijken maar ik voel al dat het niks word. ik voelde het al toen ik mijn laatste clomid in nam, deze ronde zal het niet worden. ik baal enorm en zie er echt tegenop om 100mg in te nemen maar ja we doen wat we moeten doen.!!!

5. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag alleen of het mogelijk is om een temp.dip + piek van 3 dagen te krijgen zonder eisprong.

Genoeg aanwijzingen voor pco: jaren Diane gebruikt ivm flinke acné. Na stoppen hiermee meteen weer acné terug, zowel in gezicht als hals en rug. Meteen weer vette hoofdhuid en roos. Verder eerste 4,5 maand na stoppen niet ongi geweest en daarna alleen nog maar zo licht dat je het eigenlijk geen ongi kon noemen.

Maar ik heb nog niet zoveel zin om naar HA te gaan om vervolgens te horen te krijgen dat je moet gaan tempen en testen, dus vandaar dat ik eerst zelf inzicht in cyclus wil krijgen.

6. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat niemand je hier echt kan zeggen of dit mogelijk is of niet. Je zou toch echt naar de dokter moeten gaan en of FM krijgen of een bloedonderzoek op dag 21 om je ovulatie te kunnen vast stellen. succes!

7. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

Oei vervelend meid. maar misschien lukt het met 100 mg. Bij mij heeft zelfs 150 mg niet geholpen. Terwijl jij met 50 mg zwanger was dus kom op het gaat je weer lukken maar met een plakkertje deze keer :)

8. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, vanmorgen heeft gyn gebeld ik heb eisprong gehad de waardes waren hoog!!! Hihi helemaal blij!! Nu afwachten mag zaterdag testen maar kan koet wachten joh...

9. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed zo meid! successss!!!!!!!! ik duim mee voor je!

10. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

supper goed nieuws ben al begonnen met duimen meid :):)

11. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van jullie!! Ik voel echter helemaal niets maar dat wil niets zeggen toch?? Er zijn waarschijnlijk 2 eitjes gesprongen dubbel zoveel kans.

12. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde toen ook niks..en raakte we'll zwanger! Dus zegt helemaal niks meid.

13. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi allemaal

even terug van weggeweest moet nog even uitvinden hoe de site precies werkt

ik ahd eerder een bericht over het clomid gebruik van 50 mg neer gezet

helaas heeft dit bij niet heel veel gedaan eerste echo van de 10e dag
    was er een ei van 11 maar dat heeft helaas niet doorgezet

nu net 10 dagen aan de provera geweest en wacht nu op me ongie
    dan de 3e van het heldere clomid 100mg gaan slikken kijken of dit wel
    de groei stimuleert

ik ga wat vaker meelezen op de site en me beter in verdiepen hoe het precies werkt dan mis ik ook de helft niet meer

succes iedereen

14. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

Veel succes meid weet hoe je voelt.

15. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom deesje84!

Dames gister kon ik het niet laten maar test was negatief.. Lijkt me niet dat dit in 2 dagen opeens anders is. Krijg ook weer meer last van puisjes dus denk dat ik ongi wordt.. Pppfffff

Hoe is het met jullie allemaal?

16. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppel, probeer het nog een keer over 2 dagen meid..! Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest!

@deesje84 welkom!

Ik kom net terug van mijn fm..nou bmv is goed 9.4 bouwt goed op en aan de linker stok zien ze toch opeens een eitje van 12mm..maar ik zit al op dag 20 dus ik zie het niet meer zitten maar de gyn wil toch maandag weer een fm en dan pas beginnen met provera en clomid 100

Jeutje mijn lichaam houdt het we'll lekker spannend he

17. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee praten? Ik ben vorige week begonnen met voor het eerst clomid 50mg te gebruiken nadat in september 2012 pcos is gediagnosticeerd. Gisteren mijn eerste fm gehad. Had twee eitjes van 18mm en 17mm. Vond de gyn uitzonderlijk omdat ik nog heel vroeg in de cyclus (dag 9) zat. In ieder geval reageer ik goed op de clomid.
    Heb nu as zondag nog een fm om te kijken of ze gesprongen zijn of gaan springen. Ben erg benieuwd en vind het onwijs spannend!

18. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

welkom meid,

Tuurlijk mag je meekletsen. Hoop dat clomid gaat aanslaan heb je teminste een zorg minder

19. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppel en Vien jullie houden het wel spannend zeg.

Ik ben aan het aftellen voor de afspraak in Tilburg op 21 januarie vindt zo spannend. Ik denk dat ze met spuiten gaan beginnen of IUI maar dan weet ik niet of ik bij de forum moet blijven.

Wat is jullie mening

20. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tuurlijk moet je gewoon blijven. Daar heb ik in ieder geval geen probleem mee.

At Vien spannend zou mooi zijn als ze groeien en springen!!

Deel Deze Pagina